XXL Nutrition

Melanotan-2 Log

Bezoekers in dit topic

Ik werd trouwens al knetterbruin van 0,5mg! Als je side effects etc wil mijden zou ik dosis zo laag mogelijk wil houden. Succes ermee

Deze tip heb ik lang geleden ook geprobeerd van Daster, zeer goed bevallen en sindsdien eigenlijk nooit meer dan 0,5 gezet als onderhoud.
 
0,1mg? Volgens mij bedoel je 1mg? :)

Ik werd trouwens al knetterbruin van 0,5mg! Als je side effects etc wil mijden zou ik dosis zo laag mogelijk wil houden. Succes ermee

Deze tip heb ik lang geleden ook geprobeerd van Daster, zeer goed bevallen en sindsdien eigenlijk nooit meer dan 0,5 gezet als onderhoud.

Gewoon 0.5mg ED en dan om te onderhouden 0.5mg 2 x per week?
 
Hey tof dat je ook bezig bent met melano=)
Hoelang geleden ben jij begonnen met de kuur?
0,3 mg om te onderhouden doe jij ja? Hoelang wil je nog doorgaan?
IK ga vanmiddag tan progress pic maken!

Ik ga door tot het potje leeg is.
Heb nu net een tattoo laten zetten dus mag niet onder de zonnebank, dus zet ff 2x per week.
 
Deed 1 mg before, dag erna zonnebanken en 1 mg = 3 tinten bruiner.

Werd er wel absurd misselijk van
 
Daarom spuit ik altijd vlak voordat ik ga slapen, heb je geen last van de misselijkheid en van de erectie die je kan krijgen.
 
Daarom spuit ik altijd vlak voordat ik ga slapen, heb je geen last van de misselijkheid en van de erectie die je kan krijgen.

Val je in 1 minuut in slaap dan? Doe ik ook maar na 3 min begint de misselijkheid, braakgevoelens en buikpijn op te komen.
 
Deze tip heb ik lang geleden ook geprobeerd van Daster, zeer goed bevallen en sindsdien eigenlijk nooit meer dan 0,5 gezet als onderhoud.

Deed 1 mg before, dag erna zonnebanken en 1 mg = 3 tinten bruiner.

Werd er wel absurd misselijk van

Hierboven je antwoord! Hoe minder je zet, hoe minder de bijwerkingen.
 
Val je in 1 minuut in slaap dan? Doe ik ook maar na 3 min begint de misselijkheid, braakgevoelens en buikpijn op te komen.

Ik heb niet meer als 5 minuten nodig..
Zet het soms ook 's ochtends en merk dan wel na een kwartiertje een misselijk gevoel, niet altijd.
Ik zet zelf ook maar 0.03ml
 
Hoi mannen! Ben weer terug gegaan naar 0,5 mg, gaat wel lekker op dit tempo:P
Zal morgen even een tanupdate pic maken!
Word nu wel echt lekker bruin, genieten!
Ik heb echt 0 last van sides! Geen misselijkheid maar ook geen coïtusuele lustverhoging.
Echt alleen maar de allereerste dag last gehad van buikpijn.
Denk dat die sides pas echt gaan komen richting 0,8 tot 1 mg per dag.
Blijfvolgen!

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------


goede zaak!
 
Yes Yes sorry moet weer updaten!
2e vial aangebroken, opeens een veeeeel stuk bruiner, tan progress fotos waren niet echt gelukt, maar heb wel een goede foto van feestje afgelopen zaterdag, waar ik er goed bruin bij sta. Zal die nog even uploaden=)
 
Back
Naar boven