XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Zou lekker 0.5 doen en redelijk snel naar 1 eventueel hoger opbouwen als opbouwen een safe gevoel geeft. Of gewoon ff doorbijten als je er bv misselijk van wordt, gaat wel weer weg 😝
Dat is totaal niet nodig.
 
Dit topic lijkt te zijn doodgebloed. Gebruikt niemand dit nog?
 
Ik gebruik meestal in de periode maart-mei 1 vial. Zet enkel 0,2-0,4 op momenten voordat ik in de zon ga. Daarmee is mijn basis gelegd voor de rest van het seizoen en heb ik een gezond ogend kleurtje tot eind september, begin oktober.
 
Ik gebruik meestal in de periode maart-mei 1 vial. Zet enkel 0,2-0,4 op momenten voordat ik in de zon ga. Daarmee is mijn basis gelegd voor de rest van het seizoen en heb ik een gezond ogend kleurtje tot eind september, begin oktober.
Same here, hou exact zelfde aan qua hoeveelheid. Zet alleen nog wat extra als ik echt weet dat ik heel de dag in de zon ga liggen of een festival heb. Om verbranden tegen te gaan.
 
Dit topic lijkt te zijn doodgebloed. Gebruikt niemand dit nog?
als je wilt zou ik beginnen met 0.25mg ed voor 2weken en dan eod voor onderhoud, hooguit verhogen naar 0.50mg. ligt ook aan je huidtype
 
als je wilt zou ik beginnen met 0.25mg ed voor 2weken en dan eod voor onderhoud, hooguit verhogen naar 0.50mg. ligt ook aan je huidtype
En ligt er natuurlijk aan met hoeveel ML je het mengt. Sommige doen 2ML waardoor ze beter kunnen doseren.
 
Na jaren weer eens mt2 gebruikt voor de zonvakantie.
Vroeger zo'n 40 dagen voor de vakantie starten met 0,5 en snel naar 1mg per dag, tot 30Mg op was wat goede resultaten opleverde maar waar nu geluiden van opgaan dat dit overkill is.

Deze keer gestart met 0,25 mg per dag tot uiteindelijk 15mg. Bij vertrek wel al bruin gezich en armen door dagelijks werk buiten. Eindresultaat toch zeer matig, rest kleurt amper bij nu ik niks heb gezet tijdens zonvakantie. Heb dus niet de goede ervaring die anderen hebben met lagere dosering.
 
Na jaren weer eens mt2 gebruikt voor de zonvakantie.
Vroeger zo'n 40 dagen voor de vakantie starten met 0,5 en snel naar 1mg per dag, tot 30Mg op was wat goede resultaten opleverde maar waar nu geluiden van opgaan dat dit overkill is.

Deze keer gestart met 0,25 mg per dag tot uiteindelijk 15mg. Bij vertrek wel al bruin gezich en armen door dagelijks werk buiten. Eindresultaat toch zeer matig, rest kleurt amper bij nu ik niks heb gezet tijdens zonvakantie. Heb dus niet de goede ervaring die anderen hebben met lagere dosering.
Er zit ook nog iets tussen 0.25 en 1mg
 
Tja als je direct na het zetten niet tot nauwelijks in de zon komt dan werkt het natuurlijk ook niet optimaal.
 
Bedankt voor de nuttige informatie. Ik ben nog maar een beginner
 
Is er nog melanotan 2 te koop zonder vulmiddel? Vroeger was het zo nice, beetje sneeuwvlokjes erin maar nu ziet het er altijd uit als krijt.
 
Wie zegt dat het vulmiddel is? Gevriesdroogd materiaal kan er verschillend uitzien. Wat grover of juist wat fijner.
 
Back
Naar boven