AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Gezien het mechanisme achter melanotan-2 ga ik ervan uit dat het ook beschermt tegen de zon, toch?
Hoi,
Ja het schijnt hiervoor juist ontwikkeld te zijn..
Om mensen in Australië tegen de felle zon te beschermen.
Groetjes Linda
 
IMG-20130627-WA007.jpg

IMG00654-20130827-1357.jpg
1234567 (10).jpg

Is btw 3,5 jaar terug. Half potje was genoeg voor deze tint. Ik zie mensen wel eens 0,5-1mg doen. Doe dat maar gedeeld door 5. Is zat voor huidtype 2
 
Is btw 3,5 jaar terug. Half potje was genoeg voor deze tint. Ik zie mensen wel eens 0,5-1mg doen. Doe dat maar gedeeld door 5. Is zat voor huidtype 2
Heb zelf ook altijd met kleine hoeveelheden de resultaten behaald, die 0,5-1mg is leuk voor de resellers als hun klanten dat iedere dag pakken verder niks.
 
Heb zelf ook altijd met kleine hoeveelheden de resultaten behaald, die 0,5-1mg is leuk voor de resellers als hun klanten dat iedere dag pakken verder niks.
Indd.. plus merkte amper de side effects. Werd je ook droger op melanotan2? Ik was na 1.5 maand toch wel 3 procent droger met dezelfde voeding..vond ik heel vreemd..
 
Hoe doseren jullie zo laag (fracties van mg)? Dat kan toch nooit accuraat?
 
Dammit, de site waar ik mijn mela2 vandaan haal die levert niet meer en was de enige die ik vertrouwde, ik zag op internet veel andere sites staan waar je mela2 kan kopen maar daar moet je betalen met geld in een briefje en dat vind ik niet betrouwbaar. Weet iemand waar ik mela2 kan kopen die niet buiten nl is en waar ik het gewoon kan ophalen? please stuur me een pb als je iemand kent die het me kan leveren.
 
Dammit, de site waar ik mijn mela2 vandaan haal die levert niet meer en was de enige die ik vertrouwde, ik zag op internet veel andere sites staan waar je mela2 kan kopen maar daar moet je betalen met geld in een briefje en dat vind ik niet betrouwbaar. Weet iemand waar ik mela2 kan kopen die niet buiten nl is en waar ik het gewoon kan ophalen? please stuur me een pb als je iemand kent die het me kan leveren.

Na dit weekend kan ik je vertellen of ik een betrouwbare bron heb of niet :)
 
hoop het wel.
 
Hier weer voorzien :cool:
 
Gisteren bij Usapep besteld maar nogsteeds geen order mail ontvangen, iemand anders nog recent bij Usapep een bestelling gedaan?
 
waar bestellen jullie m2 tegenwoordig. Voorheen bestelde ik via usapep is m2 nog steeds goed van ze?
 
Ik heb deze week m2 ontvangen van Usapep, krijg dezelfde sides, boner etc. volgens mij doet t z'n werk prima.
 
Ik had van de usapep ontzettend last van spuitinfiltraten.. Harde knobbels onder de huid.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met resistentie? Dat de melanotan dus niet meer zo goed werkt?
Ik ben van 2x pw injecteren naar om de dag gegaan, omdat ik steeds minder bruin was, maar helaas geen verbetering..
Het valt mensen ook al op; 'gebruik je dat spul niet meer?' dus geen inbeelding!
Groetjes Linda
 
mij uspep werken nog prima, hoeveel doseer je per keer?
 
Back
Naar boven