XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan doseer ik ook wel erg laag volgens mij. Ik doseer gewoon wat ze me hebben aangeraden. Vandaag ook begonnen en trek insuline spuitje op tot 10. Wat ze mij aangeraden hebben is vail mengen met 1ml bac. en dan elke dag tot 10 optrekken(dan doe je met 1 flesje 10 dagen). Ik heb de vail dan gemengd met 2 ml bac. en trek hem op tot 10.
 
Ik heb zelf wat mt2 over. Als er mensen zijn die wat nodig hebben pm me maar.
 
is die van sunatra met fillers veel beter? wat is het verschil dan met fillers en zonder?
 
Ik heb geen ervaring met andere dus of het veel beter is kan ik niet over oordelen. Persoonlijk vind ik zonder filler gezonder omdat de andere aangemaakt worden met mannitol en misschien nog wel andere stofjes waarvan je niet weet wat het is, waardoor je ook niet precies weet wat je inspuit. De reviews bij sunatura zijn wel bijzonder positief van mensen die eerst andere merken hebben geprobeerd. Misschien dat iemand anders nog info kan geven die al langer sunatura gebruikt of verschillende heeft geprobeerd..
 
idd iemand hier die van sunatra gebruikt met fillers en wat het verschil is?
 
Ik ben nu halverwege mijn eerste flesje, wanneer zou ik het beste kunnen starten met zonnebank, gezien ik vrij laag doseer? Resultaat tot nu toe: paar extra pigment vlekjes/moedervlekjes, oogleden boven en onder zijn wat donker geworden (deze waren eerst gewoon 'wit'), dit vind ik zelf niet echt leuk maar misschien trekt dat bij met zonnebank of zouden ze dan extra donker worden? Ik ben vrij licht van huidskleur (type 2).
 
Alles wat nu opvalt of anders is dan de rest, zal na zonnebank no donkerder worden. Dus waarschijnlijk je oogleden en moedervlekjes en extra pigment vlekjes krijg je ook.
Dat was mijn ervaring na zonnebank, heb vrij zwakke zonnebank genomen ook, 770 ofzo.
 
Alles wat nu opvalt of anders is dan de rest, zal na zonnebank no donkerder worden. Dus waarschijnlijk je oogleden en moedervlekjes en extra pigment vlekjes krijg je ook.
Dat was mijn ervaring na zonnebank, heb vrij zwakke zonnebank genomen ook, 770 ofzo.
Hmm Daar baal ik dan van als dat zo is. Meer mensen waarbij de oogleden als eerste donker werden? Bruinde dit niet mooi bij na zonnebanken? Zou er niet graag als een panda willen bijlopen haha
 
Hmm Daar baal ik dan van als dat zo is. Meer mensen waarbij de oogleden als eerste donker werden? Bruinde dit niet mooi bij na zonnebanken? Zou er niet graag als een panda willen bijlopen haha

Ik zou zeggen: probeer gewoon, als het tegenzit, dan maar paar weken off gaan totdat het bijtrekt. Of gebruik zo een "brilletje" tijdens zonnen.
 
Is USAPep nog steeds de beste bron om peps te halen?
 
Hoe staat Melanotan 2 beschreven op USApep?
 
Waarom wil iedereen zo graag in VS bestellen? Is het zo veel goedkoper ofzo?
 
Is USAPep nog steeds de beste bron om peps te halen?
Ja vind van wel net weer binnen gehad van daar.

Hoe staat Melanotan 2 beschreven op USApep?
Ik ben er tevreden mee.

Waarom wil iedereen zo graag in VS bestellen? Is het zo veel goedkoper ofzo?
ik zal in china 100eu voor 10 vails moeten betalen en bij hun een 150dollar, ik vertrouw VS peps dan toch net iets meer als die van china
 
Waarom niet hier in NL per vial halen? Behalve als je 10 nodig hebt, dan kom je in VS goedkoper uit natuurlijk.
 
Waarom niet hier in NL per vial halen? Behalve als je 10 nodig hebt, dan kom je in VS goedkoper uit natuurlijk.
hou van voorraad :). en iedere keer 1tje in NL kopen met verzendkosten, of in een keer een aantal direct uit usa hoe dat ook ben ik altijd goedkoper uit via VS.
 
Ja vind van wel net weer binnen gehad van daar.

Ik ben er tevreden mee.

ik zal in china 100eu voor 10 vails moeten betalen en bij hun een 150dollar, ik vertrouw VS peps dan toch net iets meer als die van china

Kan je aangeven onder welke naam het op hun site staat?
 
Overigens.. Ik heb gisteren voor de 5e keer gezet. Heb netjes opgebouwd tm de afgelopen 2 dagen 1,2.
Gisteren ben ik onder de zonnebank gegaan maar zie nog eigenlijk niets gebeuren. Gewoon blijven doorzetten neem ik aan?
 
Back
Naar boven