MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maakt het nog uit of je het met bac water of steriel water mengt? En hoe doen jullie met die ampuls vind dat zo lastig openbreken. Alleen om nou telkens een vial van 10ml water te kopen en daarna weer meteen weg te gooien.
Bac water in vials kopen, en ja het maakt uit. Steriel water is maar een paar dagen houdbaar.
 
Bac water in vials kopen, en ja het maakt uit. Steriel water is maar een paar dagen houdbaar.

Hoe kan het dan zo zijn dat leveranciers 1ml ampullen steriel water bij de melanotan 2 leveren. En dat vele leden hier op het forum het met steriel water mixen?

*Als ik een aantal bac water vials aanschaf hoelang kan ik deze bewaren zonder dat ik ze gebruik. En dan in de koelkast of gewoon kamer temperatuur?
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dat bac water echt nergens vandaan gehaald... Stielwater.nl besteld maar dat duurt ook eeuwen. Weet iemand nog goede website?

*uk peptides is et geworden... 20 pond verzendkosten heerlijk..
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer gestart met MT2. 0,2mg als eerste dosis. De rode gloed, misselijkheid, wat een ellendig gevoel ook lichaam was totaal weg kwijt. Ik heb het twee jaar geleden ook gebruikt maar begrijp nu alweer waarom ik na verloop van tijd gestopt was. Maar ook vooral die erecties.. Twee jaar terug heb ik dit maanden aan een stuk gespoten, op een begeven moment kreeg ik toen last van me ballen. Als ik nu al merk dat ik constant weer erectie heb wordt dit geen dagelijkse gebruik meer.

En dat allemaal voor weer bruin tintje :o. Maar is dit nu weer even gewenning voor het lichaam of hoe zorg ik dat de bijwerkingen minimaal zijn, want 0,2mg is al erg laag.. MT1 is bijna niet aan te komen.
 
Gisteren weer gestart met MT2. 0,2mg als eerste dosis. De rode gloed, misselijkheid, wat een ellendig gevoel ook lichaam was totaal weg kwijt. Ik heb het twee jaar geleden ook gebruikt maar begrijp nu alweer waarom ik na verloop van tijd gestopt was. Maar ook vooral die erecties.. Twee jaar terug heb ik dit maanden aan een stuk gespoten, op een begeven moment kreeg ik toen last van me ballen. Als ik nu al merk dat ik constant weer erectie heb wordt dit geen dagelijkse gebruik meer.

En dat allemaal voor weer bruin tintje :o. Maar is dit nu weer even gewenning voor het lichaam of hoe zorg ik dat de bijwerkingen minimaal zijn, want 0,2mg is al erg laag.. MT1 is bijna niet aan te komen.

Je kunt ook 0,1mg zetten, wellicht halveren de bijwerkingen dan ook en heb je maar een halve boner :rolleyes:
 
Gisteren weer gestart met MT2. 0,2mg als eerste dosis. De rode gloed, misselijkheid, wat een ellendig gevoel ook lichaam was totaal weg kwijt. Ik heb het twee jaar geleden ook gebruikt maar begrijp nu alweer waarom ik na verloop van tijd gestopt was. Maar ook vooral die erecties.. Twee jaar terug heb ik dit maanden aan een stuk gespoten, op een begeven moment kreeg ik toen last van me ballen. Als ik nu al merk dat ik constant weer erectie heb wordt dit geen dagelijkse gebruik meer.

En dat allemaal voor weer bruin tintje :o. Maar is dit nu weer even gewenning voor het lichaam of hoe zorg ik dat de bijwerkingen minimaal zijn, want 0,2mg is al erg laag.. MT1 is bijna niet aan te komen.
De M2 zonder filler van Sunatura nooit bijwerking van gehad, voelde er echt niks van en doseerde hoger. Is het product dan minder werkzaam of zit er in de andere M2 met filler dan meer 'troep'? Want dit klinkt inderdaad niet prettig om elke dag te hebben. Hoe lang duurt de bijwerking? Een uurtje ofzo of echt de rest van de dag?
 
De M2 zonder filler van Sunatura nooit bijwerking van gehad, voelde er echt niks van en doseerde hoger. Is het product dan minder werkzaam of zit er in de andere M2 met filler dan meer 'troep'? Want dit klinkt inderdaad niet prettig om elke dag te hebben. Hoe lang duurt de bijwerking? Een uurtje ofzo of echt de rest van de dag?

Ik heb deze van Macrtropin gemixt met 1ml bacwater van uk-peptides. Gisterenavond gespoten rond half 7, ik denk wel twee uur met rode kop gelopen. Ook best onrustig werd ik ervan, qua spieren etc. Misselijkheid ging wel maar was enkel op sommige momenten, het eten daarna ging trouwens niet van harte. Snachts ook constant erectie gehad en toen ik wakker werd ook weer, meteen maar een swing aangegeven. Ik kijk er voorlopig nog niet naar uit om weer dosis te pakken...
 
Laatst bewerkt:
gebruik ook m2 maar nergens last van word er alleen geil van :D
 
O god ik ben begonnen met 0,4mg... staan 5 streepjes op inplaats van 10.... Misschien verklaard dat het enigszins. Volgende keer maar 1 streepje pakken:o. Welke dosis spuit jij waaskaas
 
O god ik ben begonnen met 0,4mg... staan 5 streepjes op inplaats van 10.... Misschien verklaard dat het enigszins. Volgende keer maar 1 streepje pakken:o. Welke dosis spuit jij waaskaas


4streepjes maar zet niet elke week kan soms 2 weken zijn voor ik weer prik
 
Had je de eerste keer toen je er mee begon ook helemaal nergens last van?


hoor vaan meerder mensen dat ze nu extreem gevoelig voor bepaalde middelen zijn.
 
Ik krijg dat bac water echt nergens vandaan gehaald... Stielwater.nl besteld maar dat duurt ook eeuwen. Weet iemand nog goede website?

*uk peptides is et geworden... 20 pond verzendkosten heerlijk..
Dan hoop ik dat je meer dan 1 vial besteld hebt
 
pak al jaren naci of steriel water zonder probleem en soms maand+ in de koelkast..
 
Heeft iemand een goede source voor MT2? Lees dat er veel underdosed / bunk spul rond gaat.
 
Back
Naar boven