MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand die een site oid heeft voor mela1?
 
Nog altijd opzoek naar goeie protocol, niet al te extreem :D
 
Haha lekker de hoofdprijs betalen, 35 voor mt2 wat een prijzen
 
Haha lekker de hoofdprijs betalen, 35 voor mt2 wat een prijzen
vorig jaar kocht ik ze nog voor 10dolar op usapep maar die zijn verdwenen.
 
Nog altijd opzoek naar goeie protocol, niet al te extreem :D

Ik deed altijd 0.3mg 5 dagen op een rij, dan even zonnebankie pakken. Vaak was ik al met die kleur tevreden en onderhield ik met 2x 0.3mg per week.
 
Wat zijn mensen ervaring met mt1 ten opzichte van mt2? Ik reageer nogal heftig op mt2 en krijg snel last van me spieren, waarschijnlijk omdat ik hele dag door met harde pik loop. Ik hoop dit met mt1 te voorkomen.
 
Ik heb nog een aantal goals van vorig jaar, maar die hebben inmiddels 5 maanden buiten de koelkast gelegen... kan ik die nog gebruiken?
 
Ik heb nog een aantal goals van vorig jaar, maar die hebben inmiddels 5 maanden buiten de koelkast gelegen... kan ik die nog gebruiken?

Ja kan je nog gewoon gebruiken, als het goede is zal die alsnog prima zn werk doen
 
Iemanddd die weet waar ik goede kwaliteit melanotan1 kan krijgen? Prijs maakt me niet uit, zolang het maar fatsoenlijk spul is. Wil weer die geile neger kleur terug krijgen, MT2 wordt et niet meer de erecties zijn echt een hel. Ik heb nu ook wel redelijk tintje maar ik wil gewoon dat egale terug zonder dat ik ook maar ooit verbrand en lekker zwart ken worden.
 
Melanotanning tegen mij zeggen dat het afgelopen vrijdag verzonden is(veelste laat overigens) en vandaag nog niks binnen. meerdere mensen zulke ervaringen daar?
 
Melanotanning tegen mij zeggen dat het afgelopen vrijdag verzonden is(veelste laat overigens) en vandaag nog niks binnen. meerdere mensen zulke ervaringen daar?
Vraag om track en trace nummer of heb je dat al gekregen?
 
Het is ook gewoon niet toegestaan om MT of MTII te verkopen hoor, dus in die zin zou je hier niet eens bronnen moeten bespreken..
 
Vanavond voor het eerst beginnen met mt2. 0,1mg van mactropin.
 
Vanavond voor het eerst beginnen met mt2. 0,1mg van mactropin.
Ben benieuwd naar je ervaring... Ik had dezelfde en vond de bijwerking vrij heftig.

Overigens raad ik mensen niet aan om bacwater bij sterielwater te kopen... ten eerste heeft het anderhalve maand geduurd voordat ik bestelling binnen had en daarnaast was het ook nog geeneens bac water...
 
Ben benieuwd naar je ervaring... Ik had dezelfde en vond de bijwerking vrij heftig.

Overigens raad ik mensen niet aan om bacwater bij sterielwater te kopen... ten eerste heeft het anderhalve maand geduurd voordat ik bestelling binnen had en daarnaast was het ook nog geeneens bac water...
Wordt helaas volgende week pas. Zie niet echt in hoe merk X meer bijwerkingen tegenover Y moet geven als het om dezelfde compound gaat.

Ben dan ook niet van plan om boven de 200mcg te gaan doseren.

Bac water komt uit de UK, geleverd binnen een week
 
Back
Naar boven