Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Wordt helaas volgende week pas. Zie niet echt in hoe merk X meer bijwerkingen tegenover Y moet geven als het om dezelfde compound gaat.

Ben dan ook niet van plan om boven de 200mcg te gaan doseren.

Bac water komt uit de UK, geleverd binnen een week

Zit schijnbaar kwaliteit verschil in wat de bijwerkingen kan verergeren maar dat heb ik ook maar ergens gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee hoe lang het gemixt met bac water buiten de koeling kan? Uurtje of drie moet geen probleem zijn lijkt mij of wel?
 
Denk niet dat 3 uur te lang is.
Ik heb deze week mijn bestelling binnen.
Reeds 4 injecties gezet en nog geen enkele keer iets van misselijkheid. Is dit normaal? Of heb ik fake produkt?
Vorige jaren was ik steeds misselijk na een dosis. Maar die melanotan kwam van andere leverancier.
 
Iemand enig idee hoe lang het gemixt met bac water buiten de koeling kan? Uurtje of drie moet geen probleem zijn lijkt mij of wel?
gewoon in een koeltasje met koelelementje bewaren voor onderweg.
 
Zouden er mogelijkheden zijn om die bijwerkingen nog meer te minimaliseren? Ik durf nergens melanotan 1 te bestellen omdat ik het idee heb dat het dan als nog mt2 is. Mactropin bevat ook echt enorme hoeveelheid filler (vial zit haast half vol), terwijl vroeger me vials nagenoeg leeg waren. Ook bij 0,2mg reageert mijn lichaam er vrij heftig op, iemand idee hoe dit kan? bijwerkingen zoals: gespannen spieren, maagkramp, libido absurd hoog kan alleen nog maar aan seks denken en loop de hele dag met een stijven...

Reden: nog wel een last van eczeem in me gezicht, met melanotan is me gezicht helemaal egaal en nergens meer last van..
 
Zouden er mogelijkheden zijn om die bijwerkingen nog meer te minimaliseren? Ik durf nergens melanotan 1 te bestellen omdat ik het idee heb dat het dan als nog mt2 is. Mactropin bevat ook echt enorme hoeveelheid filler (vial zit haast half vol), terwijl vroeger me vials nagenoeg leeg waren. Ook bij 0,2mg reageert mijn lichaam er vrij heftig op, iemand idee hoe dit kan? bijwerkingen zoals: gespannen spieren, maagkramp, libido absurd hoog kan alleen nog maar aan seks denken en loop de hele dag met een stijven...

Reden: nog wel een last van eczeem in me gezicht, met melanotan is me gezicht helemaal egaal en nergens meer last van..
Extra verdunnen een idee? Of heb je misschien al geprobeerd..
 

Dat is op zich nog niet zo heel gek idee. Neem aan dat de bijwerkingen dan nauwelijks merkbaar zijn. Vraag me alleen wel af hoe lang ik dan bezig ben voor het gewenste resultaat en of dat met deze dosis wel haalbaar is. Ook het onderhouden lijkt me lastig of het moet gewoon dagelijks kost worden met af en toe week rust.
 
Dat is op zich nog niet zo heel gek idee. Neem aan dat de bijwerkingen dan nauwelijks merkbaar zijn. Vraag me alleen wel af hoe lang ik dan bezig ben voor het gewenste resultaat en of dat met deze dosis wel haalbaar is. Ook het onderhouden lijkt me lastig of het moet gewoon dagelijks kost worden met af en toe week rust.
Misschien dat je het op deze manier kunt opbouwen, dat je lichaam er rustiger aan went? Dat je laag start, merk je dat het goed blijft gaan, je weer iets hoger gaat zitten enzv.
 
Misschien dat je het op deze manier kunt opbouwen, dat je lichaam er rustiger aan went? Dat je laag start, merk je dat het goed blijft gaan, je weer iets hoger gaat zitten enzv.
Ja dat is wel te overwegen waard. Ook al blijf ik bang dat me spieren erop blijven reageren, wat weer direct negatief resultaat heeft op mijn trainingen... Zo apart dat niemand anders hier last van heeft:o.
 
Waar kan ik nog Mela II halen?
 
Iemand hier inmiddels al aan de mt1 en getest?
 
Laatst bewerkt:
Melanotanning tegen mij zeggen dat het afgelopen vrijdag verzonden is(veelste laat overigens) en vandaag nog niks binnen. meerdere mensen zulke ervaringen daar?
Je bestelling nog eerlijk ontvangen van hun?
 
Ervaren sommige mensen van bepaalde suppliers meer bijwerkingen dan bij andere?
 
Nu een weekje bezig, iets bruine geworden maar niks extreems. Zet ook niet zoveel. 100mcg, 200mcg en vanaf toen 400mcg (moest 200 zijn maar reken foutje lol). Wel een shitload aan moedervlekken er bij.
 
Zouden er mogelijkheden zijn om die bijwerkingen nog meer te minimaliseren? Ik durf nergens melanotan 1 te bestellen omdat ik het idee heb dat het dan als nog mt2 is. Mactropin bevat ook echt enorme hoeveelheid filler (vial zit haast half vol), terwijl vroeger me vials nagenoeg leeg waren. Ook bij 0,2mg reageert mijn lichaam er vrij heftig op, iemand idee hoe dit kan? bijwerkingen zoals: gespannen spieren, maagkramp, libido absurd hoog kan alleen nog maar aan seks denken en loop de hele dag met een stijven...

Reden: nog wel een last van eczeem in me gezicht, met melanotan is me gezicht helemaal egaal en nergens meer last van..

Vreemde bijwerkingen. Libido zou eigenlijk los moeten staan van makkelijker een erectie krijgen. Die halfvolle glad afgestreken vials ook ooit eens een paar keer gehad bij anderen, dan is er mee gerotzooid en moet je hopen dat er maar wat onschuldigs bij is gedaan.
 
Ervaren sommige mensen van bepaalde suppliers meer bijwerkingen dan bij andere?

Bedenk wel dat een leverancier vaak gewoon iemand met een website vanuit een zolderkamer is, die ze ook maar groot inkopen in China.
Leveranciers hebben de ene keer weer een hele andere mt2 dan wanneer je over een half jaar weer wat bij ze besteld is mijn ervaring. De ene bestelling krijg ik volle vials met vulling, de andere keer de klassieke kleine brokjes die ik het liefst heb. Bijwerkingen verschillen ook wel. Vraag een leverancier vooraf om een foto van de mt2.
 
Back
Naar boven