Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja precies en dat is dan 0,7ml, maar dan is je vial wel al bijna op..
1 klein ministreepje moet je voor 200mcg, dat is amper een druppel
15666687375396737316568230538121.jpg
 
zit momenteel 4 weken aan de melatonan werkt zeker goed eerst opgebouwd momenteel onderhoud 2x pw werkt goed die shit:D, wel vaak last van me maag.

weekje terug perongeluk 0.5ml melatonan ingespoten inplaats van HGH -.- dat was niet zo prettig.

Hgh zou ik verdelen bro i.p.v. 1 keer 5iu
 
Dus als jij je 10 mg oplost in 1 liter water moet je ook 0,1ml per 10 kg lichaamsgewicht spuiten? :rolleyes:

Je moet naar het aantal mcg kijken. Niet naar ml maar naar concentratie....
Dat zijn middelbare school sommetjes... :o

Oh dan staat het verkeerd op die site waar ik het besteld heb. Daar staat dat ik 1ml bact water in de vial met 10mg moet spuiten en vervolgens dagelijks 0,1ml per 10kg lichaamsgewicht.

Maar goed, als ik 1 ml bact water in een vial met 10mg Mela doe, hoeveel ml moet ik dan dagelijks spuiten voor goed resultaat?
 
Oh dan staat het verkeerd op die site waar ik het besteld heb. Daar staat dat ik 1ml bact water in de vial met 10mg moet spuiten en vervolgens dagelijks 0,1ml per 10kg lichaamsgewicht.

Maar goed, als ik 1 ml bact water in een vial met 10mg Mela doe, hoeveel ml moet ik dan dagelijks spuiten voor goed resultaat?
Als je 10mg oplost in 1ml water heb je op 0,1ml 1mg. Zet je 0,04 ml heb je 400mcg..
400mcg is genoeg dus 0,04ml
 
Hgh zou ik verdelen bro i.p.v. 1 keer 5iu

Is dit echt bewezen heb dit gedaan maar vind het maar niks om niet te kunnen eten bij opstaan iig geen carbs/fat anders moet ik elke keer uur eerder even eruit wat ik voorheen deed maar op lange termijn vond ik dat niks.
 
Is dit echt bewezen heb dit gedaan maar vind het maar niks om niet te kunnen eten bij opstaan iig geen carbs/fat anders moet ik elke keer uur eerder even eruit wat ik voorheen deed maar op lange termijn vond ik dat niks.
Ik eet gewoon na de injectie in de ochtend
 
Is dit echt bewezen heb dit gedaan maar vind het maar niks om niet te kunnen eten bij opstaan iig geen carbs/fat anders moet ik elke keer uur eerder even eruit wat ik voorheen deed maar op lange termijn vond ik dat niks.

Je kan gewoon eten tijdens/voor/na injectie. Is meermaals ontkracht
 
400mcg is genoeg dus 0,04ml

Pff nu snap ik het inderdaad, ik moet 0,07ml spuiten ipv 0,7.. Maar goed dat ik de eerste dagen opgebouwd heb van 0,1ml t/m 0,4 ml en er toen een lampje ging branden. M’n lippen begonnen al paarse vlekken te krijgen haha.. Verder geen andere bijwerkingen trouwens, alleen vaak een stijve maar dat heb ik sws al
 
Haha ik gebruik nu pas 4 dagen Mela en ik krijg nu al een reactie van een collega hoe het komt dat ik zo’n bruine kop heb.. Heb pas 1,0 ml gespoten in totaal. Bijwerkingen vallen bij mij echt reuze mee, alleen fftjes een rood hoofd na het injecteren en verder alleen vaak een stijve lul, maar dat vind ik niet erg haha. Top spul dus tot nu toe.

Begrijp nu wel dat ik na 4 dagen bruin was, heb per abuis 10mg in 4 dagen tijd gespoten ipv 1mg lol. Lippen begonnen wat paarse vlekjes te krijgen, maar is nu weg gelukkig. Wel wat moedervlekken erbij, waarvan veel op me rechterpols zitten (links zit niks?). Verder geen andere bijwerkingen dan eerder genoemd. Kan ik nu doorgaan met 0,7mg per dag of kan ik beter ff stoppen een weekje?
 
Begrijp nu wel dat ik na 4 dagen bruin was, heb per abuis 10mg in 4 dagen tijd gespoten ipv 1mg lol. Lippen begonnen wat paarse vlekjes te krijgen, maar is nu weg gelukkig. Wel wat moedervlekken erbij, waarvan veel op me rechterpols zitten (links zit niks?). Verder geen andere bijwerkingen dan eerder genoemd. Kan ik nu doorgaan met 0,7mg per dag of kan ik beter ff stoppen een weekje?
Lees je de volgende keer ff in voordat je wat in je lichaam spuit, z’n fout als dit kan je met een ander middel je leven kosten :P
 
Lees je de volgende keer ff in voordat je wat in je lichaam spuit, z’n fout als dit kan je met een ander middel je leven kosten :P

Maar goed dat ik niet in de zorg werk inderdaad, haha. Mooiste is dat ik bijna heel dit topic door heb gelezen en de website waar ik besteld heb. Alleen dacht ik dat 0,7mg hetzelfde is als 0,7ml, maar is natuurlijk niet zo als je 10mg Mela mengt met 1ml water. Had toch wat beter op moeten letten vroeger tijdens Scheikunde denk ik..
 
Lees je de volgende keer ff in voordat je wat in je lichaam spuit, z’n fout als dit kan je met een ander middel je leven kosten :P
Lekker test nemen en dan zo een reken foutje maken :D
 
  • Like
Waarderingen: ACE
-
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je dat perongeluk spuiten? Als ik 1 MG inspuit dan ga ik bijna dood van de buikpijn/misselijkheid
 
Hoe kan je dat perongeluk spuiten? Als ik 1 MG inspuit dan ga ik bijna dood van de buikpijn/misselijkheid

Ohh nee ik had nergens last van man..
M’n allereerste spuitje was dus per ongeluk 1mg en had alleen een rood hoofd en verder niks.. Dag 4 heb ik dus zelfs 4mg gespoten, en ook niks aan de hand..
 
Ohh nee ik had nergens last van man..
M’n allereerste spuitje was dus per ongeluk 1mg en had alleen een rood hoofd en verder niks.. Dag 4 heb ik dus zelfs 4mg gespoten, en ook niks aan de hand..

Het had erger kunnen aflopen met je ;)

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23121206

Abstract
INTRODUCTION:
Melanotan products are currently purchased over the Internet and are designed to induce melanogenesis to create sunless tanning as well are used as sexual stimulants. We report a novel case of systemic toxicity with sympathomimetic excess and rhabdomyolysis after use of Melanotan II.

CASE REPORT:
A 39 year-old Caucasian male injected subcutaneously 6 mg of Melanotan II purchased over the Internet in an attempt to darken his skin during wintertime. This dose was six times the recommended starting dose per the patient. In the emergency department two hours post injection, he complained of diffuse body aches, sweating, and a sensation of anxiety. Vital signs included BP 151/85 mmHg, HR 130 bpm that peaked at 146 bpm, and temperature of 97.8°F. Physical exam demonstrated a restless and anxious appearing male with mydriasis, diaphoresis, tachycardia, and diffuse muscle tremors. Pertinent laboratory values were creatinine 2.25 mg/dL, CPK 1760 IU/L, troponin 0.23 ng/mL, WBC 19.1 k/μL. Urinalysis demonstrated 3 + blood with red cell casts but 0-2 RBC/hpf. Qualitative urine drug screen was negative for metabolites of cocaine and amphetamines but positive for opiates. The patient received benzodiazepines for agitation and anxiety and had improvement in his symptoms. He was admitted to the ICU and during hospitalization his CPK elevated to 17773 IU/L 12 hours later. He continued to receive intravenous fluids with sodium bicarbonate for rhabdomyolysis and his CPK decreased to 2622 IU/L with improvement of creatinine to 1.23 mg/dL upon discharge from the ICU after 3 days. The substance, which he injected, was analyzed via mass spectrometry and was confirmed to be Melanotan II when compared with an industry purchased standard sample.

DISCUSSION:
Melanotan products are purchased via the Internet and have three main formulations (Melanotan I, Melanotan II, and bremelanotide). Melanotan I increases melanogenesis and eumelanin content to produce sunless tanning. Melanotan II also increases skin pigmentation but also produces spontaneous penile erections and sexual stimulation. Bremelanotide is a variation of Melanotan II that is specifically designed for sexual stimulation. This unique case highlights the potential of systemic toxicity with sympathomimetic excess, rhabdomyolysis, and renal dysfunction from Melanotan II use.

CONCLUSION:
Melanotan II use resulted in systemic toxicity including apparent sympathomimetic symptoms, rhabdomyolysis, and renal dysfunction.
 
Back
Naar boven