Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

6x zo hoog als de aanbevolen startersdosis? 1 mg vind ik nog fucking veel

Ja zo zie je maar dat er weinig bekend is over zulk soort middelen. 0,2-0,4mg is een prima startdosering.
 

Haha denk dat er wel een verschil zit tussen de eerste keer 1mg spuiten of 6mg.

Ben wel blij dat ik bij mezelf dacht van ‘laat ik het maar wel opbouwen’, anders had ik dus ook de eerste keer 7mg gespoten. Dan had ik wel het loodje gelegd denk ik haha. Achja heb er van geleerd en nu gewoon verder op 0,7mg per dag.
 
Ik zag dat je ook neusspray van de melatonan kan maken, hoe zit dat qua opname?
 
Afgelopen dagen gewoon keurig 0,7mg gespoten. Gister de hele middag in de zon gelegen en ben zeker bruin geworden, maar ik heb nu ook wat paarse vlekjes op m’n lip.. Zit nu dus te twijfelen of ik nog steeds elke dag moet spuiten, want wil eigenlijk wel nog wat tinten bruiner..
 
Afgelopen dagen gewoon keurig 0,7mg gespoten. Gister de hele middag in de zon gelegen en ben zeker bruin geworden, maar ik heb nu ook wat paarse vlekjes op m’n lip.. Zit nu dus te twijfelen of ik nog steeds elke dag moet spuiten, want wil eigenlijk wel nog wat tinten bruiner..

Zakken naar 0,4mg voor een aantal dagen is ruim voldoende
 
Ja als die paarse vlekjes op m’n lip maar weggaan of minder worden, niet echt aantrekkelijk namelijk..

ik denk te hoog gedoseerd, ik ga max tot 0,5 en heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord
 
ik denk te hoog gedoseerd, ik ga max tot 0,5 en heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord

Ik dacht altijd dat je 0,1mg per 10kg lichaamsgewicht moest doseren. Ik weeg 75, dus dan vind ik 0,7mg nog aan de lage kant..

Maarja aankomende dagen maar 0,5 proberen dan.
 
Jezus.. Kom net onder de zonnebank vandaan en herken mezelf niet meer terug joh. Ga nu echt op onderhoud over, want als ik bruiner wordt dan lijk ik wel een neger. Onderhoud is toch gewoon 2x per week 0,2mg en 1x per week zonnebank?
 
Lol noem je dat onderhoud. Van dat wordt je gewoon zwart als je door blijft gaan. Heb jij je wel ingelezen? Onderhoud 1x per week zonnebanken wtf did i just read?
 
Lol noem je dat onderhoud. Van dat wordt je gewoon zwart als je door blijft gaan. Heb jij je wel ingelezen? Onderhoud 1x per week zonnebanken wtf did i just read?

Wat is dan onderhoud volgens jou? Kom met adviezen ipv mensen belachelijk maken, siert de mens pik.
 
Dus dan zie je een maand lang geen zonlicht en dan behoud je dezelfde bruine gewenste kleur? Lijkt me sterk..
Ik ben al 18 weken niet onder de zonnebank geweest en ik heb nog steeds dezelfde kleur lol

*Nog wel langer zelfs denk ik
 
> geef dan advies
> lijkt me sterk!

:emo:
 
Back
Naar boven