XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb een filmpje gevonden over melanotan 1 en wat ze zeggen over melanotan 2.
[Link niet meer beschikbaar]

Iemand enig idee waarom mt2 wel op de markt is en mt1 niet? en dat terwijl mt1 al veel langer in onderzoek is..
 
Sunatura is gewoon een nederlands bedrijf ;)

Heb er goeie ervaring mee.. Even een berichtje sturen en je krijgt gewoon een nederlands rekening nummer..

+1 ik kon verleden jaar ook via paypal en idd het is nederlands. mss dat ze nu liever hebben dat het via contant geld moet gebeuren, want dit jaar heb ik nog niet besteld.. maar zelf dan nog.. je krijgt zeker waar voor je geld. zeker betrouwbaar
 
Heb het zelf eens de volgende dag na mijn besteling aan mijn eigen deur geleverd gekregen. Heb de beste kerel direct contant betaald. Goed spul :)
 
Heb het zelf eens de volgende dag na mijn besteling aan mijn eigen deur geleverd gekregen. Heb de beste kerel direct contant betaald. Goed spul :)

van sunatura? enkele jaren geleden, hun naam was toen anders kreeg ik het in een envelope toegestuurd, nu was het al beter verpakt, in een postpakketje:p
 
Sunatura ja.
 
ja ik moet het via aangetekende post naar hun toe sturen!
Dus is zeker betrouwbaar?
 
Ik ben nu ook opzoek naar een betrouwbaar adres, maar dan voor melanotan 1.

Iemand ervaring met [Link niet meer beschikbaar].

Of iemand anders die me kan helpen?
 
geen ervaring mee. ik probeer te bestellen op sunatura maar daar ik van Belgie ben zeggen dat dit problemen kan geven mbt tot het steriele water en de spuiten...
hoe zou dit komen???
 
geen ervaring mee. ik probeer te bestellen op sunatura maar daar ik van Belgie ben zeggen dat dit problemen kan geven mbt tot het steriele water en de spuiten...
hoe zou dit komen???

Als je van belgie bent, gewoon mt 2 bestellen via sunatura en de rest bij je apotheker gaan halen. Kost minder dan dat je het via internet mee bestelt.
 
weet iemand waar je bac water kan bestellen ?
 
ok maar waarom zijn deze produkten een probleem voor belgie?
bewaring?
 
[Link niet meer beschikbaar]

dit is echt top, inneens all in one packet, gebruiksaanwijzing en heel snelle levering
 
[Link niet meer beschikbaar]

dit is echt top, inneens all in one packet, gebruiksaanwijzing en heel snelle levering

Leuke site, klik op de link en krijg meteen viruswaarschuwing. Lekker van wegblijven, en check je pc maar eens op troep.
 
Leuke site, klik op de link en krijg meteen viruswaarschuwing. Lekker van wegblijven, en check je pc maar eens op troep.

Al enorm veel spijt, dat ik deze link heb geopend. Heb geen up to date virusscanner en ik heb het vlaggen. Op een of andere manier kan ik nog wel surfen, maar voor de rest is alles gewist van m'n schijf! Foto's van verlof, schema's, ... u name it. Hopelijk kan iemand dit nog retrieven op een of andere manier...

NIET OP KLIKKEN!
 
Al enorm veel spijt, dat ik deze link heb geopend. Heb geen up to date virusscanner en ik heb het vlaggen. Op een of andere manier kan ik nog wel surfen, maar voor de rest is alles gewist van m'n schijf! Foto's van verlof, schema's, ... u name it. Hopelijk kan iemand dit nog retrieven op een of andere manier...

NIET OP KLIKKEN!

Vreemd, ik kan er gewoon nog op en heb onlangs nog via deze alles kunnen bestellen. Heb wel een scanner.
 
Al enorm veel spijt, dat ik deze link heb geopend. Heb geen up to date virusscanner en ik heb het vlaggen. Op een of andere manier kan ik nog wel surfen, maar voor de rest is alles gewist van m'n schijf! Foto's van verlof, schema's, ... u name it. Hopelijk kan iemand dit nog retrieven op een of andere manier...

NIET OP KLIKKEN!

Dat virus wist je schijf niet maar verbergt je bestanden. Probeer te achterhalen hoe dat virus heet en dan kun je een oplossing googlen om je bestanden tevoorschijn te halen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

dit is echt top, inneens all in one packet, gebruiksaanwijzing en heel snelle levering

had er vrijdag besteld, dacht ook eerst dat ik gescammed was omdat ze niet meer op mijn emails enzo reargeerde en mijn bestelling van de site was verdwenen. maar het kwam alsnog gewoon netjes vandaag binnen.

Goede site gewoon met ideal kunnen betalen.
 
Jammer dat ze dat probleem met het virus niet kunnen oplossen, in elk geval dus wel met een beveiligde PC naar die site gaan. Prijzen vallen goed mee verder.
 
Back
Naar boven