Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Kan prima 3 ml water bij je vial melanotan(10mg).

Dan:

Voor 1 mg Melanotan spuit je dus 0,3 ml (30 streepjes op insuline spuit)
Startdosis van 0,2 mg Melanotan , dan spuit je dus 0,06 ml (6 streepjes op insuline spuit)
 
Laatst bewerkt:
Net betaling overgemaakt naar sunatura.com
Ik hoop dat mijn pakje snel aankomt!

Ik ga morgen naar de apotheek, wat moet ik precies vragen?
Insuline naalden en bac water? Zijn er bepaalde afmetingen voor deze naalden? En hoeveel naalden en water is er nodig voor 30mg?

Edit: ik heb net gevonden dat je een 0.3mm naald moet gebruiken. Klopt dit?


Ik ben nog niet tot de apotheek geraakt. En vrees dat die morgen dicht zal zijn.
[Link niet meer beschikbaar] iemand ervaring met deze site? Leveren ze veilig tot België?
 
Heeft iemand tips voor als je nog bij je ouders thuis woont? Zij vinden het nooit goed als ik met dit soort onbekende (voor hun) producten aan kom zetten om dat in de koelkast te bewaren.. Ik heb wel ruimte op mn kamer waar ze toch nooit komen maar natuurlijk niet voor een hele koelkast. Bestaan er geen mini koelkastjes op accu of iets dergelijks?:(
 
Heeft iemand tips voor als je nog bij je ouders thuis woont? Zij vinden het nooit goed als ik met dit soort onbekende (voor hun) producten aan kom zetten om dat in de koelkast te bewaren.. Ik heb wel ruimte op mn kamer waar ze toch nooit komen maar natuurlijk niet voor een hele koelkast. Bestaan er geen mini koelkastjes op accu of iets dergelijks?:(
Ik ga gewoon mijn pre workout in de koelkast zetten, mela in een klein zakje en in die pot steken. Zeg gewoon dat je dat koel moet bewaren :D
 
Allemaal goed en wel, maar denken jullie niet dat jullie ouders een beetje nieuwsgierig gaan zijn als je na een x aantal weken opeens bruin bent?

Tis niet dat het weer in belgie of nederland zo goed is dat je opeens bruin kan worden.

Ouders kennende gaan ze vragen beginnen stellen en als je je er dan uit kan praten wat ik vroeger nooit kon btw (want ouders zien meteen wanneer je liegt) dan gaan ze toch nog in je spullen zitten rond neuzen. Ze gaan het imo toch ontdekken en dan ben je imo al je spullen kwijt + je geld.
 
Allemaal goed en wel, maar denken jullie niet dat jullie ouders een beetje nieuwsgierig gaan zijn als je na een x aantal weken opeens bruin bent?

Tis niet dat het weer in belgie of nederland zo goed is dat je opeens bruin kan worden.

Ouders kennende gaan ze vragen beginnen stellen en als je je er dan uit kan praten wat ik vroeger nooit kon btw (want ouders zien meteen wanneer je liegt) dan gaan ze toch nog in je spullen zitten rond neuzen. Ze gaan het imo toch ontdekken en dan ben je imo al je spullen kwijt + je geld.
Mijn moeder wilt juist dat ik bruiner zie. Ze verplicht mij bijna om naar de zonnebank te gaan. Dus ik ga gewoon zeggen dat ik 2-3x/week naar de zonnebank ga ;)
 
Kan ik ook zeggen idd en mijn ouders zullen noooit in mijn spullen gaan zoeken. Ze hebben me zelfs aangeboden of ik een kastje met slot erop wou om mn privespullen te bewaren (waar ik het dus in wil bewaren). ;) Maarja ze zijn dan wel weer zo braaf om geen verboden "medicijnen" in huis te willen bewaren of mij ze in te laten spuiten haha.
 
Hmm tijden zijn hard veranderd dan :p

Bij mij was het helemaal anders ^^
 
Weet iemand of je injectie water (bacterie water) kan bewaren? Ik heb 60ml gekregen van die engelse webshop (minder kan je niet bestellen) en ik heb maar 2ml nodig :P Beetje zonde...
 
Juist, zeg dat je onder de zonnebank gaat.

Weet iemand of je injectie water (bacterie water) kan bewaren? Ik heb 60ml gekregen van die engelse webshop (minder kan je niet bestellen) en ik heb maar 2ml nodig :P Beetje zonde...

Ja, ik bewaar t in de koelkast. Staat houdbaarheidsdatum op.
 
Ben je Belg? Zo ja laat je eens weten of je makkelijk aan de spuiten en water komt?
Tnx
Ben vandaag naar de apotheek geweest. Heb de spuitjes en alcohol doekjes direct meekregen.

Ik vroeg 3x5ml steriel/bact water, maar ze snapte niet wat ik bedoelde (het was een stagaire oid, die insuline naalden moest ze gaan vragen aan haar baas en de alcohol doekjes wist ze ook niet liggen) Wat moet ik morgen dan vragen?? Wist zelf niet wat ik moest zeggen, ik zei: ik zal het thuis eerst navragen, ik kom morgen terug:o

edit: ben trouwens 10€ kwijt voor 30 insuline naalden en 100 alcohol doekjes
 
Is het prijzig? Hoe duur is een klein kuurtje? Heb geen zin om op de site te kijken, vorige keer kreeg ik een virus.
 
Via sunatura.com ben ik €83 kwijt voor 30mg (met verzendkosten naar België)
 
Ben vandaag naar de apotheek geweest. Heb de spuitjes en alcohol doekjes direct meekregen.

Ik vroeg 3x5ml steriel/bact water, maar ze snapte niet wat ik bedoelde (het was een stagaire oid, die insuline naalden moest ze gaan vragen aan haar baas en de alcohol doekjes wist ze ook niet liggen) Wat moet ik morgen dan vragen?? Wist zelf niet wat ik moest zeggen, ik zei: ik zal het thuis eerst navragen, ik kom morgen terug:o

edit: ben trouwens 10€ kwijt voor 30 insuline naalden en 100 alcohol doekjes

missch eens proberen bij andere apo?
 
Bij een site in USA bestel ik voor 12 dollar per 10 mg :P

afzetters hier!!
 
kan iemand zien of dit er ''normaal'' / goed uitziet ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://imageshack.us/photo/my-images/703/img0753jn.jpg/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bluetops, kan van alles bevatten. HGH, IGF....elk peptide hormoon is een witte stof en lost op in een ml water. Als je het vertrouwt qua bron dan een beetje testen. De sides van melanotan zijn vrij duidelijk.
 
bedankt,
wat is normaal dan kwa kleur dop ?

het zou overigens mt-1 moeten zijn, heb geen verstand van hgh igf oid, hoe merk ik het verschil ?
 
Back
Naar boven