MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zit momenteel op 2x100mcg / week met een keer zonnebank, prima te onderhouden
 
Mijn excuses heb het bericht aangepast, ik bedoelde 1 a 2x per week mt2 en eens per 3 weken zonnen

Ah op die manier, ja zou ook kunnen.
Af en toe alleen last van verminderde eetlust, dus hoe minder vaak zetten hoe beter.

En met 0,6 en een zonnebankje ga ik als een raket.
 
Ik zit momenteel op 2x100mcg / week met een keer zonnebank, prima te onderhouden
zet 2x in de week en neem totaal geen zonnebank, blijf bruin.
 
Ik zit momenteel op 2x100mcg / week met een keer zonnebank, prima te onderhouden
Je gaat 1x per week naar de zonnebank alleen om het te onderhouden? Als ik 2 keer ga zonnebanken binnen 2 weken ben ik alweer niet normaal bruin.
Waarom zet je niet wat meer mela en gaat maar 1x per 3-4weken zonnen?
1 flesje mela is nog goedkoper dan 1 zonnebanksessie ook:o
 
1 flesje mela is nog goedkoper dan 1 zonnebanksessie ook:o
Lol ik weet niet hoe weinig jij voor de mela betaald of hoe veel voor een zonnebanksessie maar dat is een beetje overdreven.
 
Je gaat 1x per week naar de zonnebank alleen om het te onderhouden? Als ik 2 keer ga zonnebanken binnen 2 weken ben ik alweer niet normaal bruin.
Waarom zet je niet wat meer mela en gaat maar 1x per 3-4weken zonnen?
1 flesje mela is nog goedkoper dan 1 zonnebanksessie ook:o
Zit bij m’n sportabbo in. Ben van nature heel blank, maar ik ga wat minder proberen
 
Als het bij je abbo bij zit zou ik er ook wel vaker gebruik van maken idd. Al hebben de meeste sportscholen die dat erbij hebben wel minder sterke zonnebanken / vervangen lampen bijna nooit
 
Ik ben deze zomer melanotan beginnen gebruiken en erg tevreden. Nu wil ik gewoon mijn kleur maintainen. Als ik per week 0,500mg zet en 1x per 3 weken een zonnebankje pak, is dit dan voldoende om mijn kleur te behouden? Of heb je meer frequente exposure aan 'zon' nodig?
 
Ik ben deze zomer melanotan beginnen gebruiken en erg tevreden. Nu wil ik gewoon mijn kleur maintainen. Als ik per week 0,500mg zet en 1x per 3 weken een zonnebankje pak, is dit dan voldoende om mijn kleur te behouden? Of heb je meer frequente exposure aan 'zon' nodig?

Verschilt wel per persoon natuurlijk. Ik zelf blijf op die manier wel bruin maar zet 1mg mela per week en zonnebank eens per maand
 
Ik ben deze zomer melanotan beginnen gebruiken en erg tevreden. Nu wil ik gewoon mijn kleur maintainen. Als ik per week 0,500mg zet en 1x per 3 weken een zonnebankje pak, is dit dan voldoende om mijn kleur te behouden? Of heb je meer frequente exposure aan 'zon' nodig?
Vind 500mcg best veel tbh.
 
Ik ben deze zomer melanotan beginnen gebruiken en erg tevreden. Nu wil ik gewoon mijn kleur maintainen. Als ik per week 0,500mg zet en 1x per 3 weken een zonnebankje pak, is dit dan voldoende om mijn kleur te behouden? Of heb je meer frequente exposure aan 'zon' nodig?
Ik zet 2* 0.4 in de week en blijf bruin zonder zonnebank of iets.

Ben van mezelf wel spierwit anders en heb vitiligo.
 
Koopt iedereen nog bij dezelfde adressen m2? Of heeft iemand inmiddels een nieuwe betere m2 gevonden? (liefst zonder vulstoffen)
 
Waarom zou je zonder vulstoffen willen hebben? Maakt dit het beter volgens jou? Met of zonder "vulstof" maakt helemaal niks uit.
 
Waarom zou je zonder vulstoffen willen hebben? Maakt dit het beter volgens jou? Met of zonder "vulstof" maakt helemaal niks uit.
Het zou gezonder voor je lichaam zijn. Of dat echt zo is heb ik natuurlijk geen bewijs voor maar liefst zo min mogelijk 'troep' er in. :)
 
Deze week ook weer begonnen. Twee keer per week zo'n 200/300mcg. Kijken of we weer een epische tan kunnen opbouwen :cool: Vorige zomer was ik sick tanned.
 
Deze week ook weer begonnen. Twee keer per week zo'n 200/300mcg. Kijken of we weer een epische tan kunnen opbouwen :cool: Vorige zomer was ik sick tanned.

Hier ook aan het overwegen om het toch weer eens te proberen, zou toch leuk zijn als ik al bruin ben wanneer ik op vakantie ga.. nadeel is dat ik er echt heel beroerd van word.

Paar jaar geleden was ik oranje :roflol: dat zag ik later pas terug op de foto's :roflol: Dat wil ik echt niet weer.
 
Hier ook aan het overwegen om het toch weer eens te proberen, zou toch leuk zijn als ik al bruin ben wanneer ik op vakantie ga.. nadeel is dat ik er echt heel beroerd van word.

Paar jaar geleden was ik oranje :roflol: dat zag ik later pas terug op de foto's :roflol: Dat wil ik echt niet weer.
Wat voor dosis neem je dan? Ik had de eerste keer wat last van misselijkheid voor zo'n tien minuutjes. Ik begin op 100mcg en bouw op tot iets hoger. Vanaf daar 200/300mcg per week. Veel hoger hoeft het ook niet.

Haha ik heb ook een foto waar ik echt oranje lijk, viel irl wel mee maar naast een blank iemand was het verschil wel extreem :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Wat voor dosis neem je dan? Ik had de eerste keer wat last van misselijkheid voor zo'n tien minuutjes. Ik begin op 100mcg en bouw op tot iets hoger. Vanaf daar 200/300mcg per week. Veel hoger hoeft het ook niet.

Haha ik heb ook een foto waar ik echt oranje lijk, viel irl wel mee maar naast een blank iemand was het verschil wel extreem :roflol:

Grappig wel dat je het pas ziet wanneer je naast anderen staat.

Ik was echt net een oempa loempa.. ik was nog veel meer oranje..

Ik neem 0,1 of 0,2 van zo'n spuitje geloof ik.. ik liet pun altijd zetten dus weet niet, maar volgens mij was het heel weinig :P Ik was daarna echt uren beroerd. Op een gegeven moment in m'n glutevet gezet ipv in m'n buik, maar dat maakte geen verschil.
 
Back
Naar boven