AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oke - eerst, ik gebruikte contintentalpeptides; het was een echt product maar - misschien de kwaliteit niet zo puur was.
Het heeft de kleur van mijn haar gewisseld van bruin tot, echt donker.
Maar over de bruinen hetzelf - sommige maar, ja - niet puur.

Nu, ik heb een bestel geplaatst met xpeptides uit Canada - de post kost is hetzelfde als de kost van een bank rekening overboeking, en ze hebben een heel sterk reputatie voor kwaliteit.

Zo nu, ik wacht, en hoop dat er is geen probleem met de douane.
Dat je haarkleur veranderd heeft niks met de kwaliteit te maken, is gewoon een side van mela. Mijn baard is alleen op m’n kin wat ginger maar wordt gewoon bruin/zwart op mela
 
Ik heb melanotan 1,, bijna jaar geleden voor het laatst gebruikt en staat sindsdien ook nog 3 vials in de koelkast.

Wat is de houdbaarheid? Kan ik deze na een jaar gewoon weer mixen met bac water of is de werking verminderd? Staat nu bijna jaar denk in koelkast,,
 
Is niks mis mee kan je gewoon gebruiken. Werking ook gewoon t zelfde
 
Hoe doen jullie je kleur bijhouden.

I.p.v. van ed naar 2 x per week?

Stel je zet elke dag 300mcg je hebt je gewenst bruinheid. Doe je dan 2 x per week nog 300mcg zetten om te onderhouden of werkt dat niet zo?
 
Hoe doen jullie je kleur bijhouden.

I.p.v. van ed naar 2 x per week?

Stel je zet elke dag 300mcg je hebt je gewenst bruinheid. Doe je dan 2 x per week nog 300mcg zetten om te onderhouden of werkt dat niet zo?
Ik zelf blijf bruin bij 2x200mcg in de week.. maar nooit getest of minder ook werkt.
 
Ik zelf zet ook 2x200mcg. De eerste keer dat ik mela gebruikte deed ik twee weken elke dag en vanaf daar 2x per week.

Deze keer toen ik ben begonnen heb ik gewoon 2x200mcg per week gedaan en werkte ook prima.
 
Ik zelf zet ook 2x200mcg. De eerste keer dat ik mela gebruikte deed ik twee weken elke dag en vanaf daar 2x per week.

Deze keer toen ik ben begonnen heb ik gewoon 2x200mcg per week gedaan en werkte ook prima.

En je bent type 1 of type 2 huid?

Ik ben zelf type 1 - of type 0 - and ik heb elke dag 150 mcg gebruikt, met bijna geen verschil op mijn kleur.

Maar alle van mijn haar heeft gewisseld van licht rood tot donker bruin.

Misschien het is iets verschil voor iedereen - en zeker dat de juist dosering hangt ervan op de oorspronkelijk huid type.
 
Mijn melanotan gevulde spuiten zitten maanden in de vriezer, zijn ze nog te gebruiken denken jullie? Qua infecties gesproken
 
Hi all,
Kan iemand me ff pb sturen voor waar ik bac water kan bestellen?
 
Opgeschoond, niet vragen naar bronnen voor middelen waar je een voorschrift voor nodig hebt.
 
Na 3 jaar mt2 ben ik nu na een half jaartje off weer begonnen maar heb nu verschrikkelijk veel last van de buikpijn. iemand nog tips? (dose 0,5mg ed)
 
Na 3 jaar mt2 ben ik nu na een half jaartje off weer begonnen maar heb nu verschrikkelijk veel last van de buikpijn. iemand nog tips? (dose 0,5mg ed)

Dosis verlagen
Opbouwen
 
Ik zit er aan te denken om binnenkort weer met m2 te starten als ik betrouwbaar spul tegenkom. (Jaren terug een keer gedaan)

Zijn er inmiddels na al die jaren nog extra lange termijn bijwerkingen bijgekomen? Of is het toch relatief veilig?
 
Iedereen is er best tevreden mee precies.

Kan je goed inschatten hoe 'ver' je kan gaan zonder er stom uit te zien?:o

Mijn zomervakantie wordt helaas werken/ herexamens dus veel zonlicht ga ik niet zien, zo'n goudbruin kleurtje spreekt me wel aan dan.

Hoe zit het trouwens met acne? Ik heb best nog wat acne op m'n schouders en rug, zit de kans er in dat ik met mela de littekens, bij wijze van spreken, er in 'brand'? Of gaat het net helpen met acne?
 
Iedereen is er best tevreden mee precies.

Kan je goed inschatten hoe 'ver' je kan gaan zonder er stom uit te zien?:o

Mijn zomervakantie wordt helaas werken/ herexamens dus veel zonlicht ga ik niet zien, zo'n goudbruin kleurtje spreekt me wel aan dan.

Hoe zit het trouwens met acne? Ik heb best nog wat acne op m'n schouders en rug, zit de kans er in dat ik met mela de littekens, bij wijze van spreken, er in 'brand'? Of gaat het net helpen met acne?

Mijn huid ziet er tijdens de ‘kuur’ juist egaler en minder geïrriteerd uit.
 
Iedereen is er best tevreden mee precies.

Kan je goed inschatten hoe 'ver' je kan gaan zonder er stom uit te zien?:o

Mijn zomervakantie wordt helaas werken/ herexamens dus veel zonlicht ga ik niet zien, zo'n goudbruin kleurtje spreekt me wel aan dan.

Hoe zit het trouwens met acne? Ik heb best nog wat acne op m'n schouders en rug, zit de kans er in dat ik met mela de littekens, bij wijze van spreken, er in 'brand'? Of gaat het net helpen met acne?

Mela activeert het pigment in je huid, zover ik weet heeft het geen invloed op littekenweefsel anders dan bij pigmentactivatie door uv.
Het is ook niet zo dat je opeens een andere kleur bruin wordt, je krijgt gewoon je eigen kleurtje.
Als jij van jezelf donkerder bruin wordt kan je nooit van mela goudbruin worden bijvoorbeeld.De dosering heeft wel invloed op je kleurdiepte, hoe meer je zet hoe bruiner.
 
Mela activeert het pigment in je huid, zover ik weet heeft het geen invloed op littekenweefsel anders dan bij pigmentactivatie door uv.
Het is ook niet zo dat je opeens een andere kleur bruin wordt, je krijgt gewoon je eigen kleurtje.
Als jij van jezelf donkerder bruin wordt kan je nooit van mela goudbruin worden bijvoorbeeld.De dosering heeft wel invloed op je kleurdiepte, hoe meer je zet hoe bruiner.
Bedankt voor de verduidelijking. Op de een of andere manier heb ik hier meer schrik voor dan bv tren ofzo:o.

Moet wel zeggen dat k zo'n mooi bruin kleurtje niet lelijk vind. Bij jou staat het bv wel goed
 
Ook maar weer eens begonnen met mela. Nu 5 dagen 0,03 gezet (10mg op 1ml) en begin al te kleuren. Laat die zomer maar komen
 
Back
Naar boven