MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luuk033

Cool Novice
Lid geworden
19 feb 2012
Berichten
81
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Hoi iedereen

Ik ben laatste tijd aan het zoeken voor alternatieven voor bruin worden omdat ik zelf een hele lichte huid met sproeten hebt. Nou heb ik iets gevonden waar ik toch best wel goeie recensies over hoor maar ik wil er toch wat meer zekerheid over weten.

Het spul heet: Melatonan 2

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Dit zijn enkele sites waar het word uitgeld etc.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen om erachter te komen of het te vertrouwen is en of het werkt.

Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.
 
Werkt super en je wordt inderdaad bruin zonder zonnebank al duurt dat wel lang. Bouw in een week tijd op naar 1mg per dag. Neem daarna dagelijks een dosis van 1mg tot je het gewenste resultaat hebt. Dit kan wel 3/4 maanden duren, dus koop genoeg mela. Zeg 40mg in totaal (4 vials van 10mg). Sunatura.com kun je het bestellen.
 
Werkt super en je wordt inderdaad bruin zonder zonnebank al duurt dat wel lang. Bouw in een week tijd op naar 1mg per dag. Neem daarna dagelijks een dosis van 1mg tot je het gewenste resultaat hebt. Dit kan wel 3/4 maanden duren, dus koop genoeg mela. Zeg 40mg in totaal (4 vials van 10mg). Sunatura.com kun je het bestellen.

Heb je der zelf ook ervaring mee? ik heb nou ook de bijwerkingen gelezen en als je dat ziet schrik je behoorlijk.
 
Ik heb er zelf ervaring mee ja. Mijn bijwerkingen waren uiteraard de erecties (daarom ook voor het slapen nemen), maar ook meer moedervlekjes en ik kreeg paarse lippen. Zodra ik minderde in dosis verdween dit. Aangezien je 85kg weegt is 1mg per dag wel een goede dosis.
 
Ik heb er zelf ervaring mee ja. Mijn bijwerkingen waren uiteraard de erecties (daarom ook voor het slapen nemen), maar ook meer moedervlekjes en ik kreeg paarse lippen. Zodra ik minderde in dosis verdween dit. Aangezien je 85kg weegt is 1mg per dag wel een goede dosis.

hmm okey, maar jij zei 3/4 maanden. Ik lees op sommige forums dat het al wel na 2 a 3 weken goed effect heeft. En moet je dat spul alleen maar in je buik spuiten?
 
Mijn ervaring is dat ik na 20mg wel verkleurd ben, gewoon een gezonde teint, maar als echt bruin wil worden zul je langer aan de mela moeten en anders ook zonnebanken erbij.

Maakt volgens mij niet zoveel uit waar je het spuit, maar in je buik is het makkelijkst. Gewoon onder je ribben en minimaal 5cm van je navel. Daar is het prikje echt volkomen pijnloos.
 
Okey, heb je ook toevallig ook voor en na fotos?

en ik zou het ook graag van meerdere mensen willen horen. Iemand nog meer ervaring?
 
Nee heb geen foto's helaas. Maar ik heb echt een hele bleke huid van mezelf en nu gewoon een gezonde kleur. Niet zo bruin dat mensen massaal vragen of ik op vakantie ben geweest, maar dat hoeft van mij ook niet in de winter.
 
Nee heb geen foto's helaas. Maar ik heb echt een hele bleke huid van mezelf en nu gewoon een gezonde kleur. Niet zo bruin dat mensen massaal vragen of ik op vakantie ben geweest, maar dat hoeft van mij ook niet in de winter.

Okey, en hoelang heb jij het gebruikt / gebruik je het nog steeds?
 
In totaal 20mg. Ik sloeg weleens een dag over als ik uitging bijvoorbeeld. In totaal iets meer dan een maand.

Ik dacht eerlijk gezegd dat ik met 20mg wel aardig bruin zou zijn, maar dat valt wel tegen. Ik gebruik het nu niet meer omdat het op is. Maar ik ben zeker van plan binnenkort opnieuw te kopen.
 
okey nice, ik ga der nog effe wat meer over lezen t klinkt wel steeds hoopvoller.

Graag meer mensen met ervaring / info!
 
In totaal 20mg. Ik sloeg weleens een dag over als ik uitging bijvoorbeeld. In totaal iets meer dan een maand.

Ik dacht eerlijk gezegd dat ik met 20mg wel aardig bruin zou zijn, maar dat valt wel tegen. Ik gebruik het nu niet meer omdat het op is. Maar ik ben zeker van plan binnenkort opnieuw te kopen.
Bleven die moedervlekken wel permanent?
 
Wat ik lees is enorme verschillende dosis tussen gebruikers. Ik heb 100mcg per dag gezien tot 1.5mg en meer per dag. Ik zou op 300-400mcg (microgram) gaan zitten en zeker niet de 1mg die je werd aangeraden. Kijk gewoon eerst 2 weken op een lage dosis naar effecten en bijwerkingen.....het is pas 1 maart je hoofd morgen nog niet beachproof te wezen.

Persoonlijk zou ik na twee weken en verder om de week eens een kwartier zonnebank nemen.

Ik kan het zelf nog niet nemen helaas door een vers operatielitteken. Weet niet of dit bij jou een issue is.

Verder helpt een creme zo af en toe tegen vlekkerigheid.

Prikken idd in vet subcutaan dus en boven de heup aka lovehandels en natuurlijk met een inulinenaald.
 
hallo,
Ik ben van mezelf erg bleek. Heb vorig jaar Melanotan II gebruikt!
Echt een wonder spul! Werd binnen 3weken mooi bruin.
Alleen ken ik er niet meer via diegene aankomen. Jullie geven sunatura aan, maar ik weet het niet! heb contact opgezocht via hun, en moet via een aangetekende brief geld sturen naar een postbus???
Beetje vaag allemaal.
Jullie nog adressen?
grtz wesley
 
Wat ik lees is enorme verschillende dosis tussen gebruikers. Ik heb 100mcg per dag gezien tot 1.5mg en meer per dag. Ik zou op 300-400mcg (microgram) gaan zitten en zeker niet de 1mg die je werd aangeraden. Kijk gewoon eerst 2 weken op een lage dosis naar effecten en bijwerkingen.....het is pas 1 maart je hoofd morgen nog niet beachproof te wezen.

Persoonlijk zou ik na twee weken en verder om de week eens een kwartier zonnebank nemen.

Ik kan het zelf nog niet nemen helaas door een vers operatielitteken. Weet niet of dit bij jou een issue is.

Verder helpt een creme zo af en toe tegen vlekkerigheid.

Prikken idd in vet subcutaan dus en boven de heup aka lovehandels en natuurlijk met een inulinenaald.

Ja wat ik meestal hoorde is dat je 0.02 mg per kilo lichaamsgewicht moet doen en het langzam op bouwen in 1 week van (voor mij 0.5 naar 1.7).

Ik zit er ook niet aan te denken om het gelijk te gebruiken, ik wil der eerst veel meer over lezen en aan dermatologen vragen. (ga ik maandag heen)

Verder heb ik alleen een operatielitteken in me lies van 5 jaar geleden maar dat heeft er denk ik niks meer mee te maken.

Wat me wel zorgen baat is dat je moedervlekken donker worden,, ik zelf heb dus sproeten en straks worden die helemaal zwart ofzo en de rest minder... iemand info over of dat dan ook blijft?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 22:15 ----------

hallo,
Ik ben van mezelf erg bleek. Heb vorig jaar Melanotan II gebruikt!
Echt een wonder spul! Werd binnen 3weken mooi bruin.
Alleen ken ik er niet meer via diegene aankomen. Jullie geven sunatura aan, maar ik weet het niet! heb contact opgezocht via hun, en moet via een aangetekende brief geld sturen naar een postbus???
Beetje vaag allemaal.
Jullie nog adressen?
grtz wesley

Hoe heb jij het opgebouwd en waar heb je het ingespoten, verder nog bijwerkingen of last van gehad?

Ik hoor die sunatura idd vaak langskomen dat ie goed is,, maar met dat aangetekende brief zou k het ook twijfelen. Verder heb ik geen adressen.
 
Beste Luuk033,

Ik had 10mg melanotan en 5ml gedestilleerd. Dat met elkaar mengen, niet schudden!

Dag 1:0.5 mg
Dag 2:0.7 mg
Dag 3:1mg
Dag 4:1mg
Dag 5:1mg

En dan ging ik 2keer in de week 15 min onder de zonnebank! en na 2weken was ik al mooi bruin!
Dan gewoon bijhouden, 1keer in de week 15min,

Bijwerkingen: alleen een erectie!:P
Laat mij even weten of je het besteld bij sunatura, lees er opzich ook wel goede berichten over.
Suc6(Y)
 
Beste Luuk033,

Ik had 10mg melanotan en 5ml gedestilleerd. Dat met elkaar mengen, niet schudden!

Dag 1:0.5 mg
Dag 2:0.7 mg
Dag 3:1mg
Dag 4:1mg
Dag 5:1mg

En dan ging ik 2keer in de week 15 min onder de zonnebank! en na 2weken was ik al mooi bruin!
Dan gewoon bijhouden, 1keer in de week 15min,

Bijwerkingen: alleen een erectie!:P
Laat mij even weten of je het besteld bij sunatura, lees er opzich ook wel goede berichten over.
Suc6(Y)

Klinkt veelbeloven dus:D Ik ga het voorlopig nog niet bestellen, miss over 2 maanden ofzo. I lees wel dat het niet FDA (federal drug agency voor wie nie weet) er een waarschuwing over heeft gemaakt. Maar dat kan mede mogelijk zijn door de manier van inname. Jammer dat er niet egt goeie sites zijn die het product reviewen???
 
ja het is echt top spul:D
Wil wel fotos laten zien van before en after!
Maar weet niet hoe ik die moet plaatsen!
Ja erg k*t ja dat je geen normale sites hebt!
 
K zou graag die fotos willen zien,, kijken hoe zwarte piet je bent geworden daardoor:p volges mij kan je ze als bijlagen derbij doen.
 
hier de foto!
HAHAHa helemaal leipozzz

wezzzzzzzz bruinnn.JPG
 
Back
Naar boven