MuscleMeat

Melanotan gebruik

Bezoekers in dit topic

Luigi1996

Novice
Lid geworden
3 jul 2020
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Ik wil voor het eerst melanotan 2 gebruiken maar vind nergens een duidelijke uitleg. Moet de 2ml volledig bij het poeder? En blijkbaar maar 30 dagen houdbaar? Dan is het toch nog lang niet op? Help
 
Ik wil voor het eerst melanotan 2 gebruiken maar vind nergens een duidelijke uitleg. Moet de 2ml volledig bij het poeder? En blijkbaar maar 30 dagen houdbaar? Dan is het toch nog lang niet op? Help
Er is een heel topic op dbb over mela even de zoekfunctie gebruiken
 

300 pagina's aan info :D
 
Ligt eraan welke concentratie na constitutie wilt hebben, des te meer water je toevoegd aan de vial, des te meer iu moet je zetten om aan een bepaalde sterkte te komen.

1 ml is wel makkelijker rekenen = 100 iu.
Weet even niet uit het hoofd hoeveel mg er ook alweer in een vial zit 5 of 10 mg?
Gedeeld door 100iu (1 ml) en dan weet je de dosering mt2 per iu.

Vroeger werd er wel eens gepraat over doseringen van 5iu per dag of meer, 1-2iu is zat om mee te beginnen, van wat ik heb gezien is dat meer dan 3iu alleen maar de bijwerkingen vergroot, maar dat is weer een heel ander punt.
 
Ik wil voor het eerst melanotan 2 gebruiken maar vind nergens een duidelijke uitleg. Moet de 2ml volledig bij het poeder? En blijkbaar maar 30 dagen houdbaar? Dan is het toch nog lang niet op? Help
Vaak is het flesje 10mg en je gebruikt tot 1mg ED, vaak begin je eerst met 0.25mg ED. als je 2ML mengt, zit er dus 5mg in 1 ml. 2,5mg in .5ml enz.
 
Vaak is het flesje 10mg en je gebruikt tot 1mg ED, vaak begin je eerst met 0.25mg ED. als je 2ML mengt, zit er dus 5mg in 1 ml. 2,5mg in .5ml enz.
1 mg ed is vragen om bijwerkingen, misselijkheid, hoofdpijn, duizelig, hartklachten... niet doen... is nergens voor nodig, 2-3iu (0.2-0.3 mg) per dag is ruim voldoende, ook als je een lichte huid hebt, zou eerder adviseren om te beginnen met 0.05 mg, daarna heel rustig opbouwen met 0.05 mg per keer.

Bruin word je goed en snel genoeg, ook met lage doseringen.

Als je bruin genoeg bent heb je waarschijnlijk genoeg aan 0.1 mg per week als onderhoud, maximaal, maar als je al bruin zat bent en regelmatig buiten komt in de zomer, kan je ook gewoon stoppen, bruin blijf je dan toch wel, als je tenminste overal zon krijgt waar je dat wilt.

De allereerste keer dat ik het gebruikte moest ik na een week al stoppen met 0.25mg omdat ik anders ongewoon bruin werd voor de tijd van het jaar.

Als ik het nu neem als de zomer bijna begint en ik gebruik het een paar keer a 0.2 mg en ga 1 a 2x onder de zonnebank, ben ik onderhand al net zo bruin als een maand zuid Spanje.

Ook als ik een paar jaar geen MT heb gebruikt en niet op vakantie ben geweest.

En ik heb een erg lichte huid, kwam/kom niet veel buiten en word niet zo heel snel bruin van mijzelf.
 
Laatst bewerkt:
1 mg ed is vragen om bijwerkingen, misselijkheid, hoofdpijn, duizelig, hartklachten... niet doen... is nergens voor nodig, 2-3iu (0.2-0.3 mg) per dag is ruim voldoende, ook als je een lichte huid hebt, zou eerder adviseren om te beginnen met 0.05 mg, daarna heel rustig opbouwen met 0.05 mg per keer.

Bruin word je goed en snel genoeg, ook met lage doseringen.

Als je bruin genoeg bent heb je waarschijnlijk genoeg aan 0.1 mg per week als onderhoud, maximaal, maar als je al bruin zat bent en regelmatig buiten komt in de zomer, kan je ook gewoon stoppen, bruin blijf je dan toch wel, als je tenminste overal zon krijgt waar je dat wilt.

De allereerste keer dat ik het gebruikte moest ik na een week al stoppen met 0.25mg omdat ik anders ongewoon bruin werd voor de tijd van het jaar.

Als ik het nu neem als de zomer bijna begint en ik gebruik het een paar keer a 0.2 mg en ga 1 a 2x onder de zonnebank, ben ik onderhand al net zo bruin als een maand zuid Spanje.

Ook als ik een paar jaar geen MT heb gebruikt en niet op vakantie ben geweest.

En ik heb een erg lichte huid, kwam/kom niet veel buiten en word niet zo heel snel bruin van mijzelf.

ik schrijf ook tot .
verder moet je wel de 100iu insuline spuit gebruiken, niet 40 😉
 
  • Like
Waarderingen: 777
ik schrijf ook tot .
verder moet je wel de 100iu insuline spuit gebruiken, niet 40 😉
Mooie aanvulling.
100iu spuitjes is makkelijker rekenen.
Anders rekenen met factor 2.5 bij 40iu.
 
Mooie aanvulling.
100iu spuitjes is makkelijker rekenen.
Anders rekenen met factor 2.5 bij 40iu.
het was nu al moeilijk genoeg voor TS ;)
 
  • Like
Waarderingen: 777
Vorige week weer begonnen met MT2. 0.2 mg p dag eod en bijwerkingen zijn zo goed als niet aanwezig en heb al een goede tan te pakken door de zon deze week 👌
 
  • Like
Waarderingen: 777
Vorige week weer begonnen met MT2. 0.2 mg p dag eod en bijwerkingen zijn zo goed als niet aanwezig en heb al een goede tan te pakken door de zon deze week 👌
Et voila!
Als het zo mooi weer is en je komt veel buiten of je pakt een zonnebank, hoef je het niet heel vaak te gebruiken, mensen gaan binnen notime aan je vragen of je op vakantie bent geweest
 
Back
Naar boven