MuscleMeat

melanotan II druk op mn kop

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik nam gisteravond 250mcg mela II en kreeg me een druk op mn kop.
Het voelde niet bepaald lekker!

Is dat gebruikelijk ?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Zit waarschijnlijk gewoon tussen je oren. :P
 
Jay weet wel waar hij mee bezig is, dus denk niet dat het tussen zijn oren zit.
 
Jay weet wel waar hij mee bezig is, dus denk niet dat het tussen zijn oren zit.

+1.

Als het even googled in het engels kom je nog wel zo'n gevallen tegen Jay.
 
Mela voelde bij mij ook raar, voelde in het begin ook een soort van druk en werd heel heet.. tweede injectie voelde ik niets meer..
 
als ik een tijdje niks heb gespoten en ik start met een normale dosis volgens je gewicht is mijn kop de eerste vijf min zo rood of een tomaat;)
 
staat niks in over druk op je hoofd

sorry was te snel met posten. Bedoelde te zeggen kijk daar is op het forum wellicht staat daar wat bij.
 
Ik nam gisteravond 250mcg mela II en kreeg me een druk op mn kop.
Het voelde niet bepaald lekker!

Is dat gebruikelijk ?

250mcg is dat een kwart van wat er in een potje zit?
 
Vanavond nog maar een keer proberen dan. Hopelijk heb ik wat minder last...


250mcg is dat een kwart van wat er in een potje zit?

Nope, ik heb 10.000 mcg per flesjes.
 
als ik een tijdje niks heb gespoten en ik start met een normale dosis volgens je gewicht is mijn kop de eerste vijf min zo rood of een tomaat;)

De hotflushes, dat je het warm krijgt. Maar dat is toch geen druk op je hoofd.
 
Heb ook 10 mg flesjes. Hm heb de eerste keer direct 1 mg gedaan en geen druk hoor. Alleen beetje warm, minder eetlust en soms erecties de volgende dag. Ik zet het voor het slapen gaan.
 
Ik deed 3dagen lang 1mg per dag, en dan de 4e dag naar de zonnebank.
En dat herhaalde ik 4 keer, nou ik was zo zwart als een neger na 2weken :D
Maar had soms ook een druk in me hoofd, en een warme rooie kop.
Maar dat was alleen de eerste paar dagen, daarna wend je lichaam er aan.
En de erecties niet te vergeten kon er soms gewoon niet van slapen haha.
 
Ik heb een keer per ongeluk een half flesje in een keer geïnjecteerd. Nou dat was leuk, binnen een paar minuten en knal rode kop:D En iets later ff flink kotsen. Daarna nog een aantal dagen van die irritante rillingen gehad
 
Ik heb een keer per ongeluk een half flesje in een keer geïnjecteerd. Nou dat was leuk, binnen een paar minuten en knal rode kop:D En iets later ff flink kotsen. Daarna nog een aantal dagen van die irritante rillingen gehad

Mag je me toch maar even zeggen hoe je per ongeluk zon half flesje in je pens spuit ? :D
 
Ik nam gisteravond 250mcg mela II en kreeg me een druk op mn kop.
Het voelde niet bepaald lekker!

Is dat gebruikelijk ?

250mcg?

dat is 0,25gr of 2,5gr. Sorry ff geen zin om het op te zoeken! Met 2,5gr zeker gebruikelijk. Met 0,25; nee, zeker niet. Zet zelf nog 1x per weer 1gr en heb het dan zelfs lichtelijk last van. Tijdens de "grow" period had ik er ook last van met elke dag 1,2gr zetten. Hoe ik het verholpen heb? 3x prikken op een dag! Steeds 0,4gr..
 
Jay, gewoon net voor slapen gaan zetten heb je er echt geen last van.
Ik gebruik nu toch al tijdje echt super tevreden van resultaat. Maar altijd gezet voor slapen en nooit last gehad buiten van die libido boost (wat je eigenlijk geen last kan noemen :D)
 
250mcg?

dat is 0,25mg. Sorry ff geen zin om het op te zoeken! Zet zelf nog 1x per weer 1mg en heb het dan zelfs lichtelijk last van. Tijdens de "grow" period had ik er ook last van met elke dag 1,2mg zetten. Hoe ik het verholpen heb? 3x prikken op een dag! Steeds 0,4mg..

fixed.
 
Mag je me toch maar even zeggen hoe je per ongeluk zon half flesje in je pens spuit ? :D

Ik had greentops hgh en ook die mela met zelfde kleur groene dopjes. Alleen bij het grijze rubbertje zat verschil, de ene had groter prikgat. Dus even niet goed opgelet en ja hoor spoot ff lekker mela ipv hgh. Nou dat gebeurt je maar een keer, paar dagen last van gehad:D
 
Back
Naar boven