MuscleMeat

Melanotan II Log

Bezoekers in dit topic

MindBender

Cool Novice
Lid geworden
2 apr 2014
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Al twee jaar over zitten lezen en toch ga ik het maar eens proberen. Genoeg info ingewonnen. Voor degenen die het zich afvragen:

Melanotan II van www.pepbtidebridge.com
Bacteriostatisch water van www.peptides-uk.com

10mg vial gemengd met 1ml bactwater. Schema met hoeveelheden n.a.v. tips medeforumlid:

Dag 1: 0,2mg
Dag 2: 0,2mg
Dag 3: 0,3mg
Dag 4: 0,4mg
Dag 5: 0,5mg
Verder ook 0,5mg

Hoeveelheden zijn stuk kleiner dan wat er meestal wordt genomen, maar wil 't op safe spelen en geen zin om erge bijwerkingen te hebben om wat sneller bruin te zijn.

Beschrijving van mezelf:
Normaal postuur, huidtype 1 en blond haar, 1.80m, 85kg. Niet heel veel sproeten en moedervlekken. Misschien van toepassing is dat mijn lichaam op kleine hoeveelheden medicatie niet reageert, tenminste, niet merkbaar voor mij reageert. Zou de werking kunnen beïnvloeden of effecten daarvan (?).

---------------
Totale hoeveelheid: 11,05mg
---------------

Dag 1: 0,2mg
Gezet om 00:30, half uur tot een uur erna gaan slapen. Geen bijwerkingen, geen opvallende veranderingen 's ochtends (niet dat ik dat bij 0,2mg al had verwacht).

Dag 2: 0,2mg
Gezet om 23:20. Anders dan dag 1 voel ik nu een kleine warme gloed om het gebied waar ik 'm heb gezet, maar verder nog niets anders speciaals. 's Ochtends, zoals verwacht, ook nog geen resultaat.

Dag 3: 0,3mg + 0,1mg
Gezet om 22:40, om 00:00 nog een keer 0,1. Bij het pre-loaden van de spuiten had ik er een over met 0,1mg. Aangezien ik na ongeveer anderhalf uur net als de voorgaande dagen geen bijwerkingen had heb ik maar besloten nog een extra 0,1mg te zetten. Update 's Ochtends Ook na de extra 0,1mg geen bijwerkingen.

Dag 4: 0,5mg
Gezet om 20:40. Aangezien vorige dag geen bijwerkingen bij 0,4 had overgegaan naar 0,5. Geen bijwerkingen.

Dag 5: 0,5mg
Gezet om 14:15, aangezien ik 's avonds niet thuis ben. Ook geen bijwerkingen

Dag 6: -
Overgeslagen omdat ik niet thuis ben en er geen heb meegenomen

Dag 7: 0,5mg
Gezet 00:20. Heb ondertussen het idee wel wat zichtbaardere moedervlekken te krijgen

Dag 8: 0,5mg + 0,5mg
Gezet om 13:40. Zit erover te denken tweemaal daags een dosis te nemen, heb er op Engelse fora over gelezen dat dat effectiever is. Tweede keer 0,5mg om 23:50.

Dag 9: 0,35mg
Gezet 14:00. Hoeveelheid kwam doordat ik een luchtbelletje langzaam eruit wilde halen maar per ongeluk doordrukte.

Dag 10: 0,5mg
Gezet 14:55.

Dag 11: 0,5mg
Gezet 17:00. Had wel deze al een dag uit de vriezer, aangezien ik ergens anders was op zaterdag en 'm vrijdag al had meegenomen, weet niet of dat verschil maakt.

Dag 12: 0,4mg
Gezet 00:20. Net als twee dagen eerder per ongeluk te veel uitgespoten met luchtbelletje weghalen (moet wat voorzichter worden, zonde...). Had ook nog eentje over met 1mg (was het restje uit de vial) dus totaal 0,4mg gezet.

Dag 13: 0,5mg
Gezet 23:20

Dag 14: -
Klaargelegd uit de vriezer, maar vergeten en in slaap gevallen. Volgende ochtend 8:00 gedaan dus

Dag 15: 0,5mg + 0,5mg
De spuit van vorige dag gezet om 8:00. Van de dag zelf 00:00.

Dag 16: 0,5mg
Gezet 23:50. Ik merk dat m'n baardgroei al donkerder wordt

Dag 17: 0,5mg
Gezet om 1:30

Dag 18: 0,5mg
Gezet on 15:45. Begonnen aan nieuwe vial. Denk dat ik of te veel verspild heb of een telfout heb gemaakt...

Dag 19: 0,5mg

Dag 20: 0,5mg

Dag 21: 0,5mg

Dag 22: 0,5mg

Dag 23: 0,5mg

Dag 24: 0,5mg

Dag 25: - mg
Vergeten te zetten, volgende ochtend om 8:40 gedaan

Dag 26: 0,5mg
Zie 25.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me prima opbouw zo. Heb het zelf ook in die trant gedaan vorig jaar.
Ga je ook foto's plaatsen, is wel handig voor de lezertjes hier!

Prepare urself for steel hard boners! :D
 
Zal kijken of ik fatsoenlijke foto's kan maken. Wilde net een foto maken maar licht is hier heel slecht en heb alleen m'n telefoon. Hoe lang duurde het bij jou voordat je side-effects voelde na injectie?
 
Binnen een paar minuten kreeg ik een warme gloed zeg maar.
 
Maak gewoon foto's van m'n arm, lekker makkelijk en ook goed zichtbaar. Ben geen bodybuilder zoals ook wel te zien is aan m'n arm :D..., binnenkort misschien toch maar wat gaan trainen en wat spieren kweken.
 
Laatst bewerkt:
Succes, ik volg.
 
Als ik zo andere logs lees, krijgen mensen vaak bij 0,5mg al bijwerkingen, ik merk helemaal niks. Ligt dat aan mij of kan ik slechte MT2 hebben? (Heb 't via Pepbridge)
 
Valt me op dat ik meer moedervlekken krijg. Niet extreem veel maar wel meer dan eerst, bijvoorbeeld op m'n onderarmen waar eerst geen moedervlekje zat. Het is niet storend of lelijk maar mij valt het wel op
 
Laatst bewerkt:
Moedervlekken blijven komen. De egale werking mag wat mij betreft ook wel gaan beginnen
 
Je ziet nog vrij weinig op foto. Ik zal er morgen eentje maken
 
Nee, gewoon natuurlijke zon. Gister lekker op terrasje gezet dus helpt wel. Zonnebank durf ik nog niet aan, aangezien ik nog te weinig verandering zie en bang ben er als een tomaat onderuit kom

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

M'n baardgroei begint trouwens donkerder te worden heb ik het idee. Kan je pas echt zien als het wat langer is
 
Nu resultaat, net iets minder dan 10mg. Op het terras gezeten en in de volle zon gesport, twee dagen. Zon stond dus in m'n nek. Rest van lichaam is verandering nog vrij weinig, maar voor mijn doen is deze tint bruin al uitzonderlijk
 
Laatst bewerkt:
hoe gaat het nu ? al meer zon kunnen pakken ?
 
Ik heb van verscheidene bronnen gelezen dat je na de 'opbouw' fase (dus 0,2 0,2 0,4 0,4 0,5 ofzo) het 'beste' 0,1mg per 10kg lichaamsgewicht zou kunnen pakken. Heb ik dat verkeerd of hou je het gewoon voorzichtig met je 0,5mg @ 80kg?
 
Nee dat heb je goed, doe inderdaad 0,5mg @ 80kg. Zit de hele week in principe al buiten maar wel met shirt. Verandering in gezicht is duidelijk te zien (alhoewel het 'bruine' iets oranje is, maar dat zou wegtrekken). Op m'n armen valt het tegen...
 
je zit ook pas op ~12mg sommige hebben 30 nodig voor een egale tan.
zou persoonlijk niet meer pakken dan 0.5 per keer. verder nog steeds geen last van de sides ?
 
Pff mooi slechte mela dan...bij 10mg hoor je al bruine tinten te hebben...dit is niks lol
 
Back
Naar boven