1. Ontzet Notitie

Melanotan II probleem!!!

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Bad Genes, 29 jan 2012.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Bad Genes

Bad Genes Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    79kg
    Hey,

Ik heb problemen ondervonden met de 1ste injectie van melanotan II dit jaar. Het geïnjecteerd gebied was volledig gezwollen: 6-7 vierkante cm aan elke kant van de navel. Gezwollen is misschien niet een accurate term, het is alsof het vocht (bacterieel water) van de vorige injecties aan de oppervlakte verschijnt . Ditzelfde probleem had ik ook met mijn injecties vorig jaar (9mnd geleden). Ik bleef mezelf injecteren en de gezwollen gebieden werden groter met elke injectie.

Ik had gehoopd dat de voorbije 9 maanden het bacterieel water volledig zou opgelost zijn, maar alles verschijnt weer naar de oppervlakte als ik een injectie uitvoer. De gezwollen “eilandjes” verdwijnen na 15-20minuten alsof nooit iets gebeurd was.

Mijn vragen zijn dus:

1) Heb ik niet diep genoeg geinjecteerd? (Ik injecteer met 13mm lange naald met een hoek van 90 graden, loodrecht dus)
    2) Kan ik met een insulinespuit het vocht (bacterieel water) dat aan de oppervalke verschijnt eruit zuigen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Grtz

Laatst bewerkt: 29 jan 2012
  2. Ymir

Ymir Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    777
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m50
    Massa:
    40kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Ik denk een allergische reactie is en eigenlijk moet je voor medisch advies bij een arts wezen. Onderstaand is een copy paste van DatBtrue, die heel veel over peptiden weet en ik denk dat het relevant is voor je en dat je aan een H1 anti histamine moet denken.....of gewoon wachten tot het weg is. Maar nogmaals Dat is geen dokter en ikke ook niet, onderstaand is geen medisch advies!

LINK (werkt alleen als je lid bent van die site)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 07:30 ----------

NEEN dat kan niet en dat moet je zeker niet proberen, vocht zit in cellen, je lichaam is geen waterzak. Laat het met rust.

De eindconclusie die ik denk ik zou trekken is dat ik alergisch ben voor MTII en zo belangrijk is dat spul niet dus ik zou het gebruik verder staken....wie weet heeft melanotan 1 die reactie op je lichaam niet...dat zou je kunnen testen

Laatst bewerkt: 29 jan 2012
  3. kyle84

kyle84 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    50
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85

Injecteer je de melanotan 2 met een insuline naald? Ze zeggen in de handleiding dat je het met een insuline naald moet doen. En je ploft ze er gewoon recht in tot het ''plastiek" van de naald tegen je buik komt of net een millimeter er vanaf, 5 cm van de navel.

Heb je opgebouwd met de dosissen?

Als het elke keer groter en meer opgezwollen wordt moet je echt wel stoppen.

Geef eens wat meer uitleg hoe je alles hebt gedaan en hoeveel je gebruikt, gebruik je elke keer dezelfde naald enz...

En op je 2de vraag zoals in vorige post ook al werd gezegd NEEN!

4. hardcorebuilder

hardcorebuilder Monstrous Giant +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    358
    Geslacht:
    Man
  5. Bad Genes

Bad Genes Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    79kg
    Bedankt voor jullie reacties

Het is het 3de seizoen dat ik het goedje gebruik.

2010: 50mg gekocht en gebruikt
    --> geen sides
    2011: 50mg gekocht (andere levancier) waarvan 40mg gebruikt
    --> bij mijn laatste 5mg had ik sides: kotsen, zwelling bij het injecteren, enorme jeuk, flushing,... maar na 15min is dit over.

Ik had dus nu nog 10mg melanotan II over van vorig jaar. Ik heb gisterenavond 0,5mg geinjecteerd en ik had wederom last van zwellingen rond het gebied van mijn navel en jeuk. Kotsneigingen en flushing had ik gelukkig niet.

Bij elke injectie gebruik ik een andere insulinenaald (13mm) dus daaraan zal het niet liggen denk ik. Ik bouw het ook altijd op:

1ste week 0,5mg/dag
    2de week 0,75mg/dag
    3de week 1,0mg/dag
    4de week 1,0mg/dag

... tot het resultaat mij bevalt

onderhoud:1,0mg/week

De zwellingen en de jeuk van gisteren zijn waarschijnlijk allergische reacties. Heb vandaag veel engelstalige gebruikersfora afgegaan en blijkbaar kunnen allergische reacties pas voorkomen na veelvuldig gebruik. Zyrtec zou daar goed bij helpen volgens gebruikers. Ik zal deze morgen aankopen en gebruiken. Hopelijk zal het werken en moet ik het gebruik van melanotan II niet staken.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 13:56 ----------

Heb er helaas geen foto van genomen, nu is er natuurlijk niets te zien. Als het mij nog eens overkomt bij een injectie, zal ik een foto uploaden.

6. Ymir

Ymir Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    777
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m50
    Massa:
    40kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Ga ook eens veel minder proberen, ik ken logs van mensen die op 300mg zitten maar dan gewoon wat langer dan 4 weken opbouwen. Ik ken dit soort protocollen van MTII maar ik vind ze absurd hoog gedoseerd.

Ik hoop dat een antihistamine werkt en zo ja dan weet je dus dat je feitelijk allergisch bent. En die antihistamine werkt vaak 24 uur, zo min mogelijk tijd tussen inject en antihistamine dus.

En je verhaal van eerst geen last, allergie bou je op dat heb je nooit meteen voor iets. Pas na vaker blootgesteld te zijn gaat je imuunsysteem een reactie geven en elke keer "leert" je lichaam en kan de reactie dus heviger worden.

7. kyle84

kyle84 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    50
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Waarom ga je gewoon niet eerst naar de dokter of dermatoloog voor je producten gaat kopen en erop smeren?

Heb je al eens geprobeerd om ergens anders je spuit te zetten? bv in je bil of dergelijke.

8. wezsley18

wezsley18 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    heey,
    Waar halen jullie melanotan???
    Had het zelf vorig jaar gebruikt, maar ken er niet meer aankomen!
    Iemand nog adressen?
    Thnx
    Grtz

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie