XXL Nutrition

melanotan II wie van de vrouwen hier gebruikt het?

Bezoekers in dit topic

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.214
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Vriendin van me wil graag melanotan II gebruiken.

Nou kan ik hier weinig over vinden of dit bij vrouwen nog een side effect heeft ?? En op lange termijn?

Iemand dus meer info over melanotan voor vrouwen?
 
Ik heb t vorig jaar gebruikt en heb geen last gehad van andere sides dan al bekend zijn.
Vond t zelf een groot nadeel dat ik alsnog onder de zonnebank moest om goed resultaat te zien en ik leek een btje een grauwige ondertoon te krijgen.
T was t mij niet waard om te blijven gebruiken, ik neem nu in de zomer gewoon af en toe een spraytan:)
 
Afgelopen zomer gebruikt, geen noemenswaardige sides. Pigmentatie was niet overal gelijk though.
 
Jullie zijn gek
 
Jullie zijn gek

Uitstekende toevoeging aan het topic!
Ik denk dat je beter jezelf wat kan uitleggen, dan de hele doelgroep van dit topic gelijk op je hals te halen.. ;)

Melanotan (II) heeft als voordeel dat je niet uitvoerig hoeft te zonnen om toch een goede tint te krijgen.
Verder heeft het als voordeel dat je véél minder snel verbrand in de zon.
Het in de zon moeten liggen om te bruinen en het verbranden in de zon zorgt voor (blijvende) huidschade, wat zich opstapelt over je hele leven. Dit kan nare effecten met zich meebrengen, om over veroudering van de huid nog maar te zwijgen.

Melanotan zorgt ervoor dat zelfs de mensen met de meest extreme huidtype A's, zich in de zon kunnen begeven zonder schade op te lopen en zonder te verbranden.

Dus jij zegt dat Melanotan gebruikers gek zijn, ik zeg dat degene die het niet gebruiken in verhouding gek zijn.
Waarom? Omdat jullie willens en wetens schade aan jullie huid toebrengen wat erg schadelijk is. ;)
De melanotan groep gaat verantwoord met hun lichaam om, i.t.t. de 'normale zonnebankers'

Om nog maar te zwijgen over het feit dat er geen langdurige nadelige effecten over Melanotan gevonden zijn, zelfs niet na jaren klinische research.
 
Laatst bewerkt:
mela max 0,5 ed

meer is nergens voor nodig
 
Ik en mijn vriendin hebben het vorig jaar gebruikt.
Na het zetten telkens kotsmisselijk...

Mijn vriendin is uiteindelijk (na +- 3 weken) moeten stoppen omdat ze heel wat pigment- vlekjes bijkreeg, na het stoppen zijn de meeste wel verdwenen (+- 10tal overgehouden!!)

Ik had er buiten het misselijk voelen geen last van en zag heel mooi en egaal bruin!! Maar ben er mee gestopt omdat ik dat misselijk worden niet vertrouwde :-)

EDIT:

Ohja sinds dat "kuurtje" mela heb ik de indruk dat ik makkelijker bruin in de zon en onder zonnebank, ook al is het een jaar geleden!
 
Ik en mijn vriendin hebben het vorig jaar gebruikt.
Na het zetten telkens kotsmisselijk...

Mijn vriendin is uiteindelijk (na +- 3 weken) moeten stoppen omdat ze heel wat pigment- vlekjes bijkreeg, na het stoppen zijn de meeste wel verdwenen (+- 10tal overgehouden!!)

Ik had er buiten het misselijk voelen geen last van en zag heel mooi en egaal bruin!! Maar ben er mee gestopt omdat ik dat misselijk worden niet vertrouwde :-)

EDIT:

Ohja sinds dat "kuurtje" mela heb ik de indruk dat ik makkelijker bruin in de zon en onder zonnebank, ook al is het een jaar geleden!

Ik heb ook dat ik makkelijker bruin word. Mijn mela kuurtje is ook al wel ruim een jaar geleden.
 
@ Popeye: als je lager doseert heb je (als t goed is) nergens last meer van.

@Amand: ga jij maar fijn weer met je barbies spelen ipv nutteloze opmerkingen plaatsen.
 
Zou het niet schadelijk zijn , dan zouden ze geen controle hiervoor doen.
Geloof toch niet direct alles wat men zegt.
En suus en Kaluro
Alleen de topicstarter heeft het recht om over mijn comment te Melden.
Suus:dat is nou echt een poppemie

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb je vieze pm niet nodig over zaad en spuiten
Viezerik.nog 1pm als dit en ik ga klagen bij de administrateur.
 
Zou het niet schadelijk zijn , dan zouden ze geen controle hiervoor doen.
Geloof toch niet direct alles wat men zegt.
En suus en Kaluro
Alleen de topicstarter heeft het recht om over mijn comment te Melden.
Suus:dat is nou echt een poppemie

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:30 ----------



Ik heb je vieze pm niet nodig over zaad en spuiten
Viezerik.nog 1pm als dit en ik ga klagen bij de administrateur.

:roflol:

Jij bent gek :eek:
 
Zou het niet schadelijk zijn , dan zouden ze geen controle hiervoor doen.
Geloof toch niet direct alles wat men zegt.
En suus en Kaluro
Alleen de topicstarter heeft het recht om over mijn comment te Melden.
Suus:dat is nou echt een poppemie

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:30 ----------



Ik heb je vieze pm niet nodig over zaad en spuiten
Viezerik.nog 1pm als dit en ik ga klagen bij de administrateur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zou het niet schadelijk zijn , dan zouden ze geen controle hiervoor doen.
Geloof toch niet direct alles wat men zegt.
En suus en Kaluro
Alleen de topicstarter heeft het recht om over mijn comment te Melden.
Suus:dat is nou echt een poppemie

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:30 ----------



Ik heb je vieze pm niet nodig over zaad en spuiten
Viezerik.nog 1pm als dit en ik ga klagen bij de administrateur.

Ik heb niks gereporteerd, ik denk dat je een beetje in de war bent.
En wat je zegt, geloof nou niet direct alles wat men zegt, gaat ook op voor jou in dit geval.
 
Same here, ook samen met partner gedaan. Ze heeft rood haar en erg witte huid + zonneallergie.
Mela na laadfase op 0.75mg/d gehouden. Zonneallergie weg en bruin geworden. Sides min of meer nonexistent.
Sproeten werden donkerder, maar daar tilt iedereen te zwaar aan imo. Als je eenmaal bruin bent zie je je sproeten helemaal niet meer en als je stopt worden ze ook gewoon weer lichter. Moedervlek issues lossen zichzelf ook vanzelf op. Heb nu 6 jaar achtereen, 4 maanden van het jaar gebruikt (1 tussenjaar geloof ik ivm moneyissues) en bij mij is het zo dat ik er in de winter weer net zo uitzie als 7 jaar geleden. Partner nu 2 jaar, maar zelfde resultaten.
 
Ik heb het 2 jaar geleden gebruikt, ik ben er mee gestopt omdat ik mezelf niet durfde te spuiten (vaak geprobeerd) dus ik moest het steeds aan anderen vragen.

Ik heb na gebruik kleine witte vlekjes op mijn huid geconstateerd, maar misschien had ik deze al maar vielen ze mij nu op omdat ik er op lette?
 
Moedervlek issues lossen zichzelf ook vanzelf op. Heb nu 6 jaar achtereen, 4 maanden van het jaar gebruikt (1 tussenjaar geloof ik ivm moneyissues) en bij mij is het zo dat ik er in de winter weer net zo uitzie als 7 jaar geleden. Partner nu 2 jaar, maar zelfde resultaten.
Geloof het moedervlek verhaal niet dat ze terug weggaan als je der hebt bijgekregen.
Lange termijn is er bijna niets bekend, het is nog altijd een onderzoekstof.

Ik vind het opletten geblazen als je ongewilde pigmentvlekken, moedervlekken erbij krijgt terwijl je er gewoon mooier uit wou zien.
 
Geloof het moedervlek verhaal niet dat ze terug weggaan als je der hebt bijgekregen.
Lange termijn is er bijna niets bekend, het is nog altijd een onderzoekstof.

Ik vind het opletten geblazen als je ongewilde pigmentvlekken, moedervlekken erbij krijgt terwijl je er gewoon mooier uit wou zien.

Kijk, er wordt naar ervaringen gevraagd. Mijn ervaring na jaren gebruik is dat iig na die periode voor mij en mijn partner geen blijvende bijwerkingen zijn. Ik verwacht gezien mijn ervaringen niet dat ik over 20 jaar opeens huidkanker heb, maar dat is puur gevoelsmatig.

Feit blijft dat je een bepaald risico neemt. Als je daar niet achter staat ben je flink stom bezig als je er toch aan begint.
 
Ik heb het 2 jaar geleden gebruikt, ik ben er mee gestopt omdat ik mezelf niet durfde te spuiten (vaak geprobeerd) dus ik moest het steeds aan anderen vragen.

Ik heb na gebruik kleine witte vlekjes op mijn huid geconstateerd, maar misschien had ik deze al maar vielen ze mij nu op omdat ik er op lette?

Ik heb sowieso altijd kleine witte vlekjes op mijn huid, vooral zichtbaar op mn onder en bovenarmen.
Ik heb huidtype 3 (mediterraans.. ben deels indonesisch) en die witte vlekjes (zijn er echt veel) zijn gewoon mijn haarvaatjes die net wat lichter gekleurd zijn dan mijn huid.

Het valt meer en meer op, hoe bruiner ik wordt - met of zonder MT2 ;).

FOTO:
ASZRcNB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sowieso altijd kleine witte vlekjes op mijn huid, vooral zichtbaar op mn onder en bovenarmen.
Ik heb huidtype 3 (mediterraans.. ben deels indonesisch) en die witte vlekjes (zijn er echt veel) zijn gewoon mijn haarvaatjes die net wat lichter gekleurd zijn dan mijn huid.

Het valt meer en meer op, hoe bruiner ik wordt - met of zonder MT2 ;).

FOTO:

Lijkt me k*t man! Het zal bij iedereen verschillend ogen. Ik heb gewoon een egale bruine teint, maar voor sommige mensen is het misschien niet wenselijk. En irl kan het er heel anders uitzien
 
Back
Naar boven