AndroidHealthClinic

Melanotan II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Monique001

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
75kg
Hallo,
Wie kan mij vertellen waar je het beste melanotan II kunt bestellen? Bij melanotan.nl of bij sunatura.com? Er zijn ook verschillen in de toediening hiervan. heeft iemand het gebruikt en zo ja gaat het goed of is het even en klaar? Hoop op een antwoord want ik ben erg benieuwd!
Groetjes,
MOnique;)
 
Over 'n maandje schijnt de zon ook weer :thumbs:
 
Over 'n maandje schijnt de zon ook weer :thumbs:

Houd die achtelijk waardeloze comments gewoon voor je

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ik werd er belachelijk bruin van in combinatie met veel zon (griekse zon)
Ik werd er zichbaar maar niet schrikbarend (imo) bruin van in combi met 2 keer per week zonnebank. (Ben van mezelf al niet wit dus mss voor een ander wel heel bruin)
 
sunatura is btje lastig geworden met betalen via pay pall
als je interesse hebt dan heb ik t nummer van een van die sunnatura knapen. hij brengt t bij je thuis.
 
Mag ik vragen waar je het hebt gekocht?
En hoe je het hebt gebruikt?
Groetjes,
Monique

Houd die achtelijk waardeloze comments gewoon voor je

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ik werd er belachelijk bruin van in combinatie met veel zon (griekse zon)
Ik werd er zichbaar maar niet schrikbarend (imo) bruin van in combi met 2 keer per week zonnebank. (Ben van mezelf al niet wit dus mss voor een ander wel heel bruin)


---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Ja dat is prima.
groetjes

sunatura is btje lastig geworden met betalen via pay pall
als je interesse hebt dan heb ik t nummer van een van die sunnatura knapen. hij brengt t bij je thuis.


---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

ECHT 18 hahahaha bulletje

Over 'n maandje schijnt de zon ook weer :thumbs:
 
Ik snap die obsessie van dames met bruin worden nooit. Niets mooier dan een lekker glad zacht spierwit huidje :)
 
Ik snap die obsessie van dames met bruin worden nooit. Niets mooier dan een lekker glad zacht spierwit huidje :)

+1, niks mis met een lekker blank meisje.:)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Houd die achtelijk waardeloze comments gewoon voor je

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ik werd er belachelijk bruin van in combinatie met veel zon (griekse zon)
Ik werd er zichbaar maar niet schrikbarend (imo) bruin van in combi met 2 keer per week zonnebank. (Ben van mezelf al niet wit dus mss voor een ander wel heel bruin)

Maar jij bent dan ook een 'Knappe vent'.
 
Mag ik vragen waar je het hebt gekocht?
En hoe je het hebt gebruikt?
Groetjes,
Monique

Je kan het tegenwoordig overal kopen, elke AASdealer heeft het wel.
De eerste keer heb ik het zo gebruikt:
dag 1 en 2: 0.5mg per dag
dag 3 en 4: 1mg per dag
dag 5 en 6: 1,5mg per dag
dag 7 en 8: 2mg per dag
dag 9 en 10: 3 mg per dag (2x 1,5mg)
dag 11 en 12: 4mg per dag (2x2mg)

Maar heel kort en heel hoog gedoseerd dus maar dag 13 ging ik op vakantie en na 2 dagen zon daar was ik donker donker bruin.

2de keer:
dag 1 tot 4: 0.5mg
dag 5 tot 15: 1mg
dag 16 tot 25: 1,5mg

Minder spectaculair maar deze keer ook alleen af en toe zonnebank en verder geen zon.
 
zou er van afblijven, met gewoon wat zon bereik je ook al veel, maar das mijn mening :D
 
Mag ik vragen waar je het hebt gekocht?
En hoe je het hebt gebruikt?
Groetjes,
Monique



---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Ja dat is prima.
groetjes



---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

ECHT 18 hahahaha bulletje

Maar het is wel zo :P
 
Monique ik heb je een mailje gestuurd
 
Laatst bewerkt:
zou er van afblijven, met gewoon wat zon bereik je ook al veel, maar das mijn mening :D

Ieder zijn mening maar het is niet te vergelijken met zon qua tijd, resultaat etc
 
Hallo,
Wie kan mij vertellen waar je het beste melanotan II kunt bestellen? Bij melanotan.nl of bij sunatura.com? Er zijn ook verschillen in de toediening hiervan. heeft iemand het gebruikt en zo ja gaat het goed of is het even en klaar? Hoop op een antwoord want ik ben erg benieuwd!
Groetjes,
MOnique;)

Pics??
 
Melanotan bestellen

Hallo,
Wie kan mij vertellen waar je het beste melanotan II kunt bestellen? Bij melanotan.nl of bij sunatura.com? Er zijn ook verschillen in de toediening hiervan. heeft iemand het gebruikt en zo ja gaat het goed of is het even en klaar? Hoop op een antwoord want ik ben erg benieuwd!
Groetjes,
MOnique;)


Dag Monique

ik ben zelf uit België afkomstig en ik bestel altijd bij [Link niet meer beschikbaar] daar kan je ergens klikken op bestellen en kom je op een shop terecht.

Zeer goede prijzen en alles netjes en proper verpakt + verzonden met de nodige gebruiksaanwijzing en certificaten.

Het is ook inderdaad een super goed product, gebruik het zelf al 2 jaar en ik ben er nog altijd even tevreden over!
Er bestaat nu trouwens ook een nieuwe 'spray' in plaats van met spuiten te werken als je t daar niet zo voor hebt...



Succes ermee!


Groetjes

Geoffrey.
 
Dag Monique

ik ben zelf uit België afkomstig en ik bestel altijd bij [Link niet meer beschikbaar] daar kan je ergens klikken op bestellen en kom je op een shop terecht.
.

Shop werkt niet!
 
Dag Monique

ik ben zelf uit België afkomstig en ik bestel altijd bij [Link niet meer beschikbaar] daar kan je ergens klikken op bestellen en kom je op een shop terecht.

Zeer goede prijzen en alles netjes en proper verpakt + verzonden met de nodige gebruiksaanwijzing en certificaten.

Het is ook inderdaad een super goed product, gebruik het zelf al 2 jaar en ik ben er nog altijd even tevreden over!
Er bestaat nu trouwens ook een nieuwe 'spray' in plaats van met spuiten te werken als je t daar niet zo voor hebt...



Succes ermee!



Groetjes

Geoffrey.

Geoffrey, ik heb een paar vraagjes over die neusspray:

1: In welke dosering gebruik je die?
2: Werkt hij even goed als de injecties?
3: Moet je hem ook gekoeld bewaren?

Alvast bedankt!
 
Shop werkt niet!

Shop werkt weer!:)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Geoffrey, ik heb een paar vraagjes over die neusspray:

1: In welke dosering gebruik je die?
2: Werkt hij even goed als de injecties?
3: Moet je hem ook gekoeld bewaren?

Alvast bedankt!

Injecteren is toch veel leuker.
 
Heb gelezen dat die neusspray niet werkt! Laat je dus zeker niet misleiden. geofke54 is waarschijnlijk de eigenaar ofzo van www.melanotan.be

Hier een heel forum over Melanotan (II) [Link niet meer beschikbaar]
 
Waar heb je dat gelezen?
 
Back
Naar boven