AndroidHealthClinic

Melanotan problemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
35
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Goede middag allemaal,

Ben hier nieuw op het forum maar lees al ruime tijd mee. Na een aantal klachten door gebruik van melanotan wil ik andere waarschuwen.

Ik heb vorig jaar van de zomer melanotan gebruikt. Zowel de nasale spray als de subc- injecties. Van de injecties heb ik vrijwel geen problemen ondervonden afgezien van wat misselijkheid en pigmentvlekken. De neusspray daarin tegen heeft er voor gezorgd dat mijn neus slijmvlies heel droog is geworden en er hele harde korsten vormen waarbij bloed vrijkomt bij het uitpeuteren.

Ik ga van de week langs de huisarts en zal eerlijk zijn over het mela gebruik. Update volgt.
 
Minder in je neus peuteren en af en toe een lichte zout oplossing spray gebruiken.
Dit kan al wonderen doen.
 
Update:

Na een bezoekje aan de huisarts gebracht te hebben en hem moeten uitleggen wat melanotan precies is, kon hij mij vertellen dat peptides niet tot zijn recht komen door inname via het neus slijmvlies. Verder werd het afgeraden om überhaupt melanotan te gebruiken aangezien er weinig onderzoek en kennis over is. Dit wist ik van te voren natuurlijk. Alsnog ben ik vrij positief over het subc- gebruik ervan aangezien ik niet meer verbrand en dit de kans op huidkanker verkleint. Ik raad iedereen af om mela nasaal te gebruiken omdat het simpelweg gewoon niet werkt. Weggegooid geld dus.
 
Update:

Na een bezoekje aan de huisarts gebracht te hebben en hem moeten uitleggen wat melanotan precies is, kon hij mij vertellen dat peptides niet tot zijn recht komen door inname via het neus slijmvlies. Verder werd het afgeraden om überhaupt melanotan te gebruiken aangezien er weinig onderzoek en kennis over is. Dit wist ik van te voren natuurlijk. Alsnog ben ik vrij positief over het subc- gebruik ervan aangezien ik niet meer verbrand en dit de kans op huidkanker verkleint. Ik raad iedereen af om mela nasaal te gebruiken omdat het simpelweg gewoon niet werkt. Weggegooid geld dus.

Bedankt voor deze nuttige info want we waren natuurlijk ook echt allemaal van plan om lekker melantonan op te snuiven:clap:
 
Nou ja aangezien deze vorm ervan sinds kort op de markt is en op dit forum mensen zijn die hier mee experimenteren lijkt mij een waarschuwing nooit verkeerd toch?
 
Maar eerst weet je dokter niet wat het is en dan weet hij op de een of andere manier wel hoe het het beste opgenomen word? Vaag verhaal
 
Hij wist niks over mela.
Wel over peptides in het algemeen.
 
Er zijn miljoenen peptides, iets zo fel veralgemenen maakt al duidelijk dat hij maar wat lult om interessant te zijn
 
al denk ik ook dat de algemeen bekende pepetides allemaal beter geïnjecteerd kunnen worden. (Maar dit is enkel een gedacht, zeker geen feit, daarvoor is mijn kennis te klein en ik vermoed die van je dokter ook)
 
Ik gebruik het nu sinds 2008 tijdens de zomer, dus 11 jaar. Heb soms alleen wat last van brain fog, mijn vriendin had daar ook duidelijk last van tijdens mt2 gebruik. Vind het wel een groot nadeel waardoor ik het enkel in de vakantie gebruik.

Dat het huidkanker zou verminderen ben ik het niet helemaal mee eens. Het is gewoon een middel om bruin te worden, dus moet je er mee de zon in. Ik kan juist met mt2 de zon in waar ik anders de zon zal vermijden omdat ik geen zin heb om verbrand te worden. Tijdens de eerste weken mt2 ga ik onder de zonnebank om vast wat tint te hebben. Weer ga ik dus eigenlijk onnodig de zon in om een tint te krijgen. Zonder zon werkt mt2 niet is mijn ervaring, je eigen lichaam moet het wel "activeren".

Nog een nadeel, enkele keren nu hele kleine pigmentvlekjes gekregen op handen en armen. Dit is niet erg, maar je wilt niet de pech hebben dat je dit midden op je voorhoofd gaat krijgen.
 
Onslow
Zo ervaar ik het ook, alleen van de Brain fog geen last.
Wel enkele minuten na de inject het gevoel of ik een paar minuutjes wat druk in mijn hoofd heb.
 
Ik gebruik het nu sinds 2008 tijdens de zomer, dus 11 jaar. Heb soms alleen wat last van brain fog, mijn vriendin had daar ook duidelijk last van tijdens mt2 gebruik. Vind het wel een groot nadeel waardoor ik het enkel in de vakantie gebruik.

Dat het huidkanker zou verminderen ben ik het niet helemaal mee eens. Het is gewoon een middel om bruin te worden, dus moet je er mee de zon in. Ik kan juist met mt2 de zon in waar ik anders de zon zal vermijden omdat ik geen zin heb om verbrand te worden. Tijdens de eerste weken mt2 ga ik onder de zonnebank om vast wat tint te hebben. Weer ga ik dus eigenlijk onnodig de zon in om een tint te krijgen. Zonder zon werkt mt2 niet is mijn ervaring, je eigen lichaam moet het wel "activeren".

Nog een nadeel, enkele keren nu hele kleine pigmentvlekjes gekregen op handen en armen. Dit is niet erg, maar je wilt niet de pech hebben dat je dit midden op je voorhoofd gaat krijgen.


Sinds ik melanotan gebruik(vorig jaar zomer) heb ik meer pigment over het algemeen. Heb toen een kuurtje gedaan van 7dagen. Ik herken wel wat je zegt met die Brain fog, voelt een beetje als een flinke kater zonder de hoofdpijn. Ook heb ik een aantal pigmentvlekjes erbij gekregen op mijn bovenbeen wat ik niet bepaald storend vind.
Zonder zon werkt mt2 inderdaad niet of nauwelijks, ik vermijd sowieso de zonnebank omdat huidkanker in de familie zit, wel denk ik dat melanotan de kans op kanker kan verkleinen. Meer pigment = minder snel verbranden. Verbranden = kans op huidkanker. Wat dan weer een ander aspect is, is dat het moedervlekken ook groter en donkerder maakt, dit moet je wel in de gaten blijven houden.
 
Waarom niet insmeren en zo af en toe onder een zonnebank??? Als je zorgt dat je niet verbrand lijkt het me niet zn probleem?
 
Waarom niet insmeren en zo af en toe onder een zonnebank??? Als je zorgt dat je niet verbrand lijkt het me niet zn probleem?

Ja zo is t ook, vroeger wel eens geweest zonder mela maar dat haalde geen fuck uit op mijn tedere witte huidje, zal als de zon weer een beetje te voor schijn komt en ik weer begin met mela het eens proberen. Denk alleen dat je daardoor een nog grotere kans hebt op pigmentvlekken.
 
al denk ik ook dat de algemeen bekende pepetides allemaal beter geïnjecteerd kunnen worden. (Maar dit is enkel een gedacht, zeker geen feit, daarvoor is mijn kennis te klein en ik vermoed die van je dokter ook)
Brain fog hier geen last van. Ik heb wel hier en daar wat moedervlekken op m'n gezicht bijgekregen. Linker oorlel, bovenlop en neus :roflol: Maar valt allemaal niet echt op en is de tan meer dan waard.
 
Bedenk me net dat blowen misschien ook wel de oorzaak kan zijn? Iets met oestrogenen? Of is de hoeveelheid oestrogeen die het lichaam binnenkomt verwaarloosbaar met blowen?
 
Je kn toch met een redelijk ‘witte’ huid ook wel een kleur opbouwen dmv zonnebank? Maand lang 1x in de week en daarna bijhouden met 2x in de maand ofzo?
 
ik deed subq inj vroeger enkel savonds voor het slapen gaan....nooit van iets last gehad
 
Back
Naar boven