XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Iemand bekend met blauw/paarse lippen en zwarte kringen onder de ogen?

Zo ja, stoppen of lager doseren?

Dosering was als volgt:


DagDosering
15-06-2020200 mcg
16-06-2020300 mcg
17-06-2020400 mcg
18-06-2020500 mcg
Dosis verlagen als het niet weg trekt stoppen blauwe lippen betekend nie veel goeds.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Hallo,
Ik heb ook een vraag over het gebruik van melotan, mijn huid kan slecht tegen de zon, ik ben wit van mezelf en wordt rood in de zon. Ik zou graag beter de zon kunnen verdragen, misschien een beetje bruin maar ik wil echter niet te bruin worden...

Kun je stoppen wanneer je wil? Of moet je het altijd helemaal afmaken?

Mvg.
 
Je kunt stoppen wanneer je wilt Patrick. Wanneer je de gewenste kleur hebt bereikt, zou je er ook voor kunnen kiezen om met kleine doseringen (200mcg per week of per 2 weken), de gewenste kleur te onderhouden, totdat je vial op is.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt stoppen wanneer je wilt Patrick. Wanneer je de gewenste kleur hebt bereikt, zou je er ook voor kunnen kiezen om met kleine doseringen (200mcg per week of per 2 weken), de gewenste kleur te onderhouden, totdat je vial op is.

Tnx Jan,

Ook nog tips voor een site met een goed schema vwb dosering als je het rustig op wilt bouwen? Ik vind op iedere site een eigen schema... welke houd jij aan?

Mvg
 
:D
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een van de twee onderstaande shops voor bac water?


Kon ze niet terug vinden via search. Eerste heeft wel een goede prijs?
 
Hoelang kan melanotan 2 eigenlijk mee? Mijne zit best wel lang in de koelkast.
 
Hee ik ben geïnteresseerd in Melanotan en heb vandaar wat vragen. Hoe hebben jullie de sides ervaren? En hoelang houdt de tan aan?
 
Hee ik ben geïnteresseerd in Melanotan en heb vandaar wat vragen. Hoe hebben jullie de sides ervaren? En hoelang houdt de tan aan?
Beetje late reply maar topic levend houden :p
Sides bijna geen last van gehad, 2x echt een ontploffende rode kop gekregen en allereerste keer beetje misselijk geweest.
Tan lijkt langer aan te houden. Ik ben nogal bleek van mezelf en gebruik nu 1x in de 3 weken 200-300 mcg MT2 en tan blijft veel langer hangen, normaal zou ik na die tijd alweer bleek zijn. Nu maar beperkt tanverlies.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de eerste dosis MT2 gezet! Ben het gaan zetten omdat ik last heb van zonneallergie (dit jaar meer dan anders) en snel verbrand, hoop dat ik door MT2 wat minder last heb van beide problemen. Zo niet, dan heb ik toch een mooie tan te pakken.
Ik ga het schema volgen zoals Shadow Project en hoxyz hier eerder hebben neergezet. Bouw het de komende dagen op tot ca. 400 mcg om met het mooie weer van de komende dagen een tan op te bouwen en ga het vervolgens onderhouden met een sporadische prik eens in de twee tot drie weken.
 
Zojuist de eerste dosis MT2 gezet! Ben het gaan zetten omdat ik last heb van zonneallergie (dit jaar meer dan anders) en snel verbrand, hoop dat ik door MT2 wat minder last heb van beide problemen. Zo niet, dan heb ik toch een mooie tan te pakken.
Ik ga het schema volgen zoals Shadow Project en hoxyz hier eerder hebben neergezet. Bouw het de komende dagen op tot ca. 400 mcg om met het mooie weer van de komende dagen een tan op te bouwen en ga het vervolgens onderhouden met een sporadische prik eens in de twee tot drie weken.

Keep us up to date met resultaten :) Ik heb tegenwoordig het gevoel dat het niet echt uit mijn lichaam meer gaat. Had 2 maanden niet geprikt. 1x in de zon, verbrandde niet en kreeg alweer opmerkingen naar mijn hoofd dat ik zo bruin was geworden
 
Keep us up to date met resultaten :) Ik heb tegenwoordig het gevoel dat het niet echt uit mijn lichaam meer gaat. Had 2 maanden niet geprikt. 1x in de zon, verbrandde niet en kreeg alweer opmerkingen naar mijn hoofd dat ik zo bruin was geworden
Zal ik doen!

Hoe lang zet jij al MT2? Nog wat andere hier hebben iets soortgelijks als wat jij nu hebt. Zou wel nice zijn!
 
Blijft redelijk hangen ja. Ik heb al weken lang geen zin om mt2 te zetten en verlies geen tan.
 
Ik heb het inmiddels in huis. Iemand aanbevelingen qua begindosis? Ben nog wel in de war met ML/MG en iU
 
Is hier genoeg te vinden. Blijft goud spul. Mooi egaal bruin, en zet lage dosis.

Lekker cheap in te kopen ook, vooral in vergelijking met zonnebank.
 
Even een update twee weken na de eerste prik. Heb het rustig opgebouwd en op een rode kop na de 1e inject heb ik geen sides ervaren. De afgelopen weken was het natuurlijk erg zonnig en warm en kon dus goed gebruik maken van het spul. Het werkt als een malle en ben ik nog nooit (of in ieder geval lang niet meer) zo bruin geweest. Kreeg er meerdere positieve opmerkingen over en waar ik zelf het meest blij mee ben is dat ik mij niet heb verbrand of last van zonneallergie heb gekregen. Heb in het begin ook goed en vaak ingesmeerd en dit heb ik ook kunnen afbouwen. Het is natuurlijk gissen of dit allemaal te wijten valt aan MT2 of gewoon door gewenning, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik met een soortgelijke blootstelling ik normaal gezien flink zou verbranden en last zou krijgen van allergie.

Ik ben er positief over en ga aankomend jaar in de lente beginnen om onnodig verbranden en zonneallergie te voorkomen :)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven