AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Als ik dat melanotan bestel, is er altijd steriel water bij. Ik snap niet als dat maar 24 uur te gebruiken is waarom dat altijd geleverd wordt. Dat bac water is nergens meer te krijgen zowat.. iemand tips?

Trouwens die Melanotan die ik altijd had dat waren echt brokjes, nu heb ik ergens anders besteld en dat is echt volledig poeder zit daar nog verschil in?
Koop een steriele lege vial, doe daar het steriele water in, koop wat benzyl alcohol, voeg dat ook toe en voila je hebt 'bac water'.

Of,

Koop demi water + benzyl alcohol + steriele vial en een spuitfilter, mixen en door de spuitfilter in de steriele vial.

• Like
Waarderingen: fredje1800
Bac water kan je gewoon online bestellen

• Like
Koop een steriele lege vial, doe daar het steriele water in, koop wat benzyl alcohol, voeg dat ook toe en voila je hebt 'bac water'.

Of,

Koop demi water + benzyl alcohol + steriele vial en een spuitfilter, mixen en door de spuitfilter in de steriele vial.
Thanks! Ook een goed idee, ga het in de toekomst is zo proberen. Maar weet jij dat met het verschil tussen brokjes of poederige melanotan?

• Like

Of,

Weet jij zo de ratio? Vind het een behoorlijk kostenbesparend idee

Snap alleen niet waarom al die verkopers dat steriel water leveren als misschien nog uit eindelijk gevaarlijk kan zijn met infecties. Bedoel geef dan niks erbij

Dit is wat ik zelf doe,

Voor 10ml bac water 9 units benzyl alcohol (0.09ml) en 10ml demi/steriel water (9.91ml precies) al doe ik zelf gewoon 10ml.
Ja oke dus 0,1ml BA in een 10ml steriel water ampul om maar zo te zeggen, dat is niet veel ik had iets meer verwacht eigenlijk! Dan kan ik wel aardig tijdje vooruit mer een 500ml BA fles. Gelijk al terug verdiend. Thnx voor je antwoord

Ja oke dus 0,1ml BA in een 10ml steriel water ampul om maar zo te zeggen, dat is niet veel ik had iets meer verwacht eigenlijk! Dan kan ik wel aardig tijdje vooruit mer een 500ml BA fles. Gelijk al terug verdiend. Thnx voor je antwoord
Alleen (steriele 0.22um) spuitfilters kosten wat maar op ebay kun je ze wel relatief goedkoop vinden en dan nog steeds kan het uit.

Maar manier 1 kan ook en dat doe ik zelf ook als ik lui ben.

Iemand hier bekend mee? Begonnen met die melanotan en krijg van die soort donkere (bruin lijkt het wel) stipjes op me nagel, andere nagels hebben het ook licht.

Bijlagen

• IMG_2070.jpeg
    IMG_2070.jpeg
    128,7 KB · Weergaven: 27
Terug
Naar boven