XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de verduidelijking. Op de een of andere manier heb ik hier meer schrik voor dan bv tren ofzo:o.

Moet wel zeggen dat k zo'n mooi bruin kleurtje niet lelijk vind. Bij jou staat het bv wel goed

Is niet te vergelijken met tren, je zet het ook subcutaan en niet IM.
Enige bijwerking die ik helaas heb is dat ik er kotsmisselijk van word.
 
Is niet te vergelijken met tren, je zet het ook subcutaan en niet IM.
Enige bijwerking die ik helaas heb is dat ik er kotsmisselijk van word.

Misselijkheid heb ik alleen uur na het zetten. Ook niet extreem. Wel random boners erdoor. Voor de rest heb ik geen negatieve effecten.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Misselijkheid heb ik alleen uur na het zetten. Ook niet extreem. Wel random boners erdoor. Voor de rest heb ik geen negatieve effecten.

Die boners heb ik dan weer niet, niet van de mela tenminste.
Misselijkheid houdt bij mij wel een paar uur aan, zet ook meestal voor het slapen anders is mn have dag naar de klote.
 
Die boners heb ik dan weer niet, niet van de mela tenminste.
Misselijkheid houdt bij mij wel een paar uur aan, zet ook meestal voor het slapen anders is mn have dag naar de klote.
hier ook totaal geen misselijkheid maar wel boners.
 
Niemand last van pigmentvlekken of extra moedervlekken na Mela gebruik?
 
Niemand last van pigmentvlekken of extra moedervlekken na Mela gebruik?

Heb al veel moedervlekken van mijzelf. Merk alleen dat sommige wat donkerder worden. Maar niet dikker.
 
Zijn er hier ook mensen die echt niet bruin worden van de zon, hoogstens rood? Hoeveel zetten jullie?
 
Zijn er hier ook mensen die echt niet bruin worden van de zon, hoogstens rood? Hoeveel zetten jullie?
Normaal word ik altijd rood en daarna bruin. Doorgaans zet ik 0,25 mg elke dag tot ik de gewenste bruining bereikt heb en daarna 0,25 mg eenmaal per week. Althans dat is hoe ik het nu doe.
 
Hoe zit het bij jullie met bijwerkingen dan? Alleen wat meer moedervlekjes zoals ik het nu lees?
Zijn er ook onderzoeken naar gedaan?
 
Maakt de timing uit van het zetten van de melanotan? Ik ga momenteel eenmaal per week onder de zonnebank en zet de avond ervoor de mela voor het slapen.
 
Maakt de timing uit van het zetten van de melanotan? Ik ga momenteel eenmaal per week onder de zonnebank en zet de avond ervoor de mela voor het slapen.
Pre of post zon exposure heeft het meeste effect. Dus zou die inject zo vroeg mogelijk er op doen.
 
Maakt de timing uit van het zetten van de melanotan? Ik ga momenteel eenmaal per week onder de zonnebank en zet de avond ervoor de mela voor het slapen.

Zet zelf voor het slapen vanwege de misselijkheid even erna. Effect is prima tot zover en heb nog geen zonnebank gepakt alleen op terrasjes in het zonnetje gezeten
 
Pre of post zon exposure heeft het meeste effect. Dus zou die inject zo vroeg mogelijk er op doen.

Zet zelf voor het slapen vanwege de misselijkheid even erna. Effect is prima tot zover en heb nog geen zonnebank gepakt alleen op terrasjes in het zonnetje gezeten
Het probleem is inderdaad dat ik ook vrij misselijk word na de inject. Nu zette ik hem dinsdag om 23:30 uur en ik gingen naar de zonnebank op woensdag 16:00 uur. Als ik hem in de ochtend zet, zit ik misselijk op mijn werk.
 
Het probleem is inderdaad dat ik ook vrij misselijk word na de inject. Nu zette ik hem dinsdag om 23:30 uur en ik gingen naar de zonnebank op woensdag 16:00 uur. Als ik hem in de ochtend zet, zit ik misselijk op mijn werk.
Hoe lang houdt dat aan?
 
Het probleem is inderdaad dat ik ook vrij misselijk word na de inject. Nu zette ik hem dinsdag om 23:30 uur en ik gingen naar de zonnebank op woensdag 16:00 uur. Als ik hem in de ochtend zet, zit ik misselijk op mijn werk.
Ik ga naar de gym en vervolgens tan ik. Eet m'n post workout op en zet m'n mela. Wacht een uurtje en kan dan wel weer m'n pre bed eten aangezien de misselijkheid dan weg is.

Maar als dat niet lukt maakt het ook niet zoveel uit, zonder die techniek werkte het ook prima bij mij in het verleden.
 
Iemand die hier weet van melatonan en zonneallergie? Op internet lees ik dat er mensen zijn die door melatonan geen last meer hiervan hebben?
 
Geen nare bijwerkingen? Mactropin hebben veel toch nare bijwerkingen van?

Vanmiddag 0.3 gezet, niks geen flush of misselijkheid. Zal met de tijd wel merken of het wat doet. Heb het iig precies op tijd binnen:)
 
Back
Naar boven