Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Retards gonna retard. Volgens mij weet die niet eens wat voor potente middel hij gebruikt.
 
Is het overigens normaal hoe mijn melanotan 2 eruit ziet. Vroeger leek het echt als sneeuw en in ronde blokjes. Nu is het keihard in een vial, lijkt bijna op een laag krijt.
 
Trouwens wel even een waarschuwing voor mensen die net als ik eczeem gehad hebben vroeger, bij teveel zonlicht kom je onder de pigmentvlekken te zitten.. Aan het begin pakte ik wekelijks zonnebankje en was er niks aan de hand, vorige week 7 dagen in de buitenzon gelegen in Portugal en nu zit ik onder de vlekken.. Niet zo’n klein beetje ook tering.
 
Is het overigens normaal hoe mijn melanotan 2 eruit ziet. Vroeger leek het echt als sneeuw en in ronde blokjes. Nu is het keihard in een vial, lijkt bijna op een laag krijt.

Beginjaren had ik altijd brokjes, tegenwoordig zit de vial half vol glad afgestreken. Er moet dus wel iets aan zijn toegevoegd als een filler.

Overigens maakt dit betreft de leverancier weinig uit. Ik krijg telkens mt2 in een andere structuur en hoeveelheid. Nu net begonnen met nieuwe mt2 (een keer per jaar 40mg voor vakantie) en helaas levert mijn huidige leverancier nu ook een glad afgestreken vial.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een hele lichte huid met veel sproeten. Zullen mijn sproeten donkerder worden? En als ik 2ml water memg met 10 mg vial. Hoeveel is dan 1 streepje op een spuit van 100?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand hier die weleens last gehad heeft van maagproblemen? Ik heb ineens een stekende pijn bovenaan in m’n buik in het midden, bij m’n middenrif. Ik weet niet of het door de mela komt hoor, maar dacht misschien ben ik niet de enige?
 
Iemand hier die weleens last gehad heeft van maagproblemen? Ik heb ineens een stekende pijn bovenaan in m’n buik in het midden, bij m’n middenrif. Ik weet niet of het door de mela komt hoor, maar dacht misschien ben ik niet de enige?

lol staat het toch bekend om daarom zetten veel mensen voor het slapen
 
lol staat het toch bekend om daarom zetten veel mensen voor het slapen

Ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt, maar ik lees nergens dat maagpijn een normale bijwerking is hoor. Ik gebruik nu al 3 maanden melanotan, en nu voor het eerst last van m’n maag.
 
Ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt, maar ik lees nergens dat maagpijn een normale bijwerking is hoor. Ik gebruik nu al 3 maanden melanotan, en nu voor het eerst last van m’n maag.

LOL gozer na het zetten van mela krijg je last van je maag wtf lul je nou
 
LOL gozer na het zetten van mela krijg je last van je maag wtf lul je nou

Ik zeg je net dat ik al 3 maanden mela gebruik en nog nooit stekende pijn in m’n maag gehad heb. Alleen een beetje misselijkheid, maar stekende pijn absoluut niet. En ik kreeg het trouwens niet eens na het injecteren, maar 2 dagen erna.
 
Ik zeg je net dat ik al 3 maanden mela gebruik en nog nooit stekende pijn in m’n maag gehad heb. Alleen een beetje misselijkheid, maar stekende pijn absoluut niet. En ik kreeg het trouwens niet eens na het injecteren, maar 2 dagen erna.

hmm dan heb ik je verkeerd begrepen misschien, datum enzo nog wel goed niet van merk veranderd? ofzo
 
hmm dan heb ik je verkeerd begrepen misschien, datum enzo nog wel goed niet van merk veranderd? ofzo

Datum is goed en ben idd laatst van merk veranderd, maar ondertussen heb ik alweer 10mg achter de rug van dit merk en krijg nu pas last van stekende pijn. Nogmaals, ik weet niet of dit door de mela komt. Daarom benieuwd of meer mensen stekende pijn in de buik hebben..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Datum is goed en ben idd laatst van merk veranderd, maar ondertussen heb ik alweer 10mg achter de rug van dit merk en krijg nu pas last van stekende pijn. Nogmaals, ik weet niet of dit door de mela komt. Daarom benieuwd of meer mensen stekende pijn in de buik hebben..
Stekende pijn nog nooit gehad van mela
 
word er nog veel m2 gebruikt in ned? hoor er laatste tijden weinig over namelijk
 
word er nog veel m2 gebruikt in ned? hoor er laatste tijden weinig over namelijk

Ik zie regelmatig een goed gebruind persoon waarvan het overduidelijk is dat ze MTII gebruiken :p
 
Had wel verwacht dat het een hype zou worden na de neusspray variant.
 
Back
Naar boven