XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stekende pijn nog nooit gehad van mela

Is gewoon een virus momenteel. Af en toe een vlaag misselijkheid met kleine korte steekjes. Dacht ook dat het van de mt2 was tot mijn vriendin vertelde dat ze hier last van had, zij heeft de mt2 dit jaar overgeslagen.
 
Beter wietolie

TEAM CBD OIL

moet wel thc in zitten
 
  • Like
Waarderingen: vntl
da vraag ik mij ook af
 
Stel dat het winter is en ik neem M1 voor een maandje en ik begin dan met zonnebankjes 1x per week maar alleen voor mijn lichaam dus met afgedekt gezicht zonnebanken.
Dan mijn vraag gaat mijn gezicht dan ook bruin worden?
 
Waarom zou je dat doen?
 
Stel dat het winter is en ik neem M1 voor een maandje en ik begin dan met zonnebankjes 1x per week maar alleen voor mijn lichaam dus met afgedekt gezicht zonnebanken.
Dan mijn vraag gaat mijn gezicht dan ook bruin worden?

Zet 5 minuutjes gezicht lampen aan.
Zo doe ik het.
Anders krijg je een oranje gezicht haha zeker met m.
Heb een viend zo eens raar gezicht kleurtje zien krijgen.
 
Ik zou dat alleen doen als dat werkt.
Zon verouderd de huid en vooral gezicht is kwetsbaar.
Dus als ik een bruin gezicht kan krijgen met M1 door slechts mijn lichaam te bruinen dan heeft dat mijn voorkeur. Maar in de 279 pages ben ik er nog niet veel info over tegen gekomen.
 
Anders krijg je een oranje gezicht haha zeker met m.
dat ligt ook maar weer aan hoeveel je zet natuurlijk
Zon verouderd de huid en vooral gezicht is kwetsbaar.

zon veroudert inderdaad de huid, maar als je alleen 1x per week voor een maand zal gaan zonnebanken dan is de invloed ook wel heel klein op je hele leven :o je kan altijd nog spf smeren op je gezicht.. zou ik sowieso aanraden eigenlijk. dat je niet bruin wordt door spf is een fabel want het blokkeert alleen de slechte UV straling.
Dus als ik een bruin gezicht kan krijgen met M1 door slechts mijn lichaam te bruinen dan heeft dat mijn voorkeur. Maar in de 279 pages ben ik er nog niet veel info over tegen gekomen.
melanotan werkt alleen als er blootstelling is voor UV licht (zover ik weet). als je je gezicht dus niet blootstelt aan het UV licht zal je er minimaal tot niet bruin van worden, zeker als je melanotan nog niet eerder gebruikt hebt. gezien het ook nog eens winter is en je dus amper zon kan meepakken in de buitenwereld, zou ik het gezicht gewoon mee zonnebanken. wat Kaassaus zegt, een paar min blootstelling, zou wel voldoende moeten zijn. :)
 
Zet 5 minuutjes gezicht lampen aan.
Zo doe ik het.
Anders krijg je een oranje gezicht haha zeker met m.
Heb een viend zo eens raar gezicht kleurtje zien krijgen.
Oh oke dus ik krijg sneller bruinings effect in mijn gezicht dus kan minder lang in de zon.
 
dat ligt ook maar weer aan hoeveel je zet natuurlijk


zon veroudert inderdaad de huid, maar als je alleen 1x per week voor een maand zal gaan zonnebanken dan is de invloed ook wel heel klein op je hele leven :o je kan altijd nog spf smeren op je gezicht.. zou ik sowieso aanraden eigenlijk. dat je niet bruin wordt door spf is een fabel want het blokkeert alleen de slechte UV straling.

melanotan werkt alleen als er blootstelling is voor UV licht (zover ik weet). als je je gezicht dus niet blootstelt aan het UV licht zal je er minimaal tot niet bruin van worden, zeker als je melanotan nog niet eerder gebruikt hebt. gezien het ook nog eens winter is en je dus amper zon kan meepakken in de buitenwereld, zou ik het gezicht gewoon mee zonnebanken. wat Kaassaus zegt, een paar min blootstelling, zou wel voldoende moeten zijn. :)
Oh dus ik kan ook zonnecreme faktor 20 smeren in gezicht en het zal nog steeds bruin worden. Zijn mensen hier nog steeds enthousiast over Melanotan of is de hype wel wat voorbij inmiddels?
 
Oh dus ik kan ook zonnecreme faktor 20 smeren in gezicht en het zal nog steeds bruin worden. Zijn mensen hier nog steeds enthousiast over Melanotan of is de hype wel wat voorbij inmiddels?

Het werkt gewoon, veel van mijn strijders gebruiken het. Ga in het voorjaar zelf eens proberen.
Maar ondertussen is het toch melanotan 2?
Zet die lampen gwn 5m op je gezicht en gaan met die banaan.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt gewoon, veel van mijn strijders gebruiken het. Ga in het najaar zelf eens proberen.
Maar ondertussen is het toch melanotan 2?
Zet die lampen gwn 5m op je gezicht en gaan met die banaan.
Ja ik zou gewoon een gezichts bruiner kunnen kopen en die wat verder zetten dan pakt hij mij gezicht en een stuk van mijn bovenlichaam. Het gaat mijn echt alleen om bruin gezicht.Dus witte rug maakt niets uit enzo.. Ik wil M1 eerst proberen want dat heb ik nog liggen en heeft minders sides.
 
Doet M1 en of M2 nog iets ten aanzien van de huid hydratatie?
 

Toch even de volledige uitzending bekijken ipv deze 10 min.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat de volledige dan?
 
kan je dood gaan van m2 nu heb filmpje niet gekeken
 
Back
Naar boven