AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Waar bestellen jullie nu? Of is alles van internet gehaald na alle commotie :p

Vraag ik me ook af. Ik had 3 jaar lang een vast adres. Heb het vorig jaar niet gebruikt, en wil dit jaar wel weer gebruiken.

Reden daarvoor is dat ik de eerste 3 jaar veel buiten werkte, en het beschermde me echt tegen de zon. Vorig jaar een andere baan binnen. En nu dus weer naar buiten, en ik kan met mijn blanke vel amper buiten in de belle zon. De melanotan beschermt mij echt, dus wil het ook graag weer gebruiken.

Wie heeft nog een adres? Of mag dat hier tegenwoordig niet meer gepost worden.
 
Dat mag niet gevraagd worden inderdaad. Een beetje googlen en je komt ver.
 
Heeft iemand ook last ondervonden na lang gebruik? Gebruik het nu 3 jaar ongeveer en nog nooit bijwerkingen gehad
 
Heeft iemand ook last ondervonden na lang gebruik? Gebruik het nu 3 jaar ongeveer en nog nooit bijwerkingen gehad
Ik heb ook nog nooit bijwerkingen gehad (gebruik wel maar 2 vials iets voor de zomer begint)
 
Jongeman, is er een reden waarom jij zo vroeg wakker bent op een zondag?
Jup, de jongste is vaak wakker op dit tijdstip en ik heb altijd de ochtend dienst om mijn vrouw wat te ontlasten :)
+als ik naar Genk moet voor mijn bijscholingen moet ik altijd best vroeg vertrekken om de drukte voor te zijn. Ik probeer dat ritme vast te houden In de hoop dat alles snel terug zijn normale gang gaat :)
 
Heeft iemand ook last ondervonden na lang gebruik? Gebruik het nu 3 jaar ongeveer en nog nooit bijwerkingen gehad

Ik heb het 3 jaar lang gebruikt en een jaar overgeslagen ( om te kijken of ik misschien ook zonder kon na 3 jaar, Rich Piana had ooit in een filmpje gezegd dat de mela na zoveel jaar in zijn systeem bleef. Dat is niet het geval bij mij 😅 ) Ik gebruik het natuurlijk ook voor het mooie bruine huidje. Maar ik kan echt sinds ik melanotan gebruik genieten van vakantie. Voorheen moest ik zo letten op de zon, in de schaduw blijven op het midden van de dag. Door melanotan is dat verleden tijd, kan nu gewoon de hele dag door buiten zijn zonder me zorgen te maken dat ik verbrand.
 
Heeft iemand ook last ondervonden na lang gebruik? Gebruik het nu 3 jaar ongeveer en nog nooit bijwerkingen gehad
Ik gebruik het nou zo een 6 weken op hoeveel mcg god mag het weten ik heb het mixen vernaaid :roflol: 3xpw 200mcg was de bedoeling maar ik Zou wel op 400 of op 600mcg zitten. Spul werkt goed alleen last van ziek droge huid op mijn voet ellebogen en handen.
 
Iemand ervaring met melanotan neusspray ?
 
Nope, lijkt me sowieso minder werken
 
Toevallig gister wat over gelezen, je zult de dosis ongeveer 50% moeten opschroeven.
 
Iemand ervaring met melanotan neusspray ?
Zie vaak voorbij komen dat het niet werkt. Ook bij paar maten die dat paar jaar terug deden. Ik zou gewoon injects pakken.
 
Zie vaak voorbij komen dat het niet werkt. Ook bij paar maten die dat paar jaar terug deden. Ik zou gewoon injects pakken.
Ik denk ook dat gewoon inject the way to go is, anders zouden die sprays al gruwelijk populair zijn
 
Nu sinds 4 dagen bezig met MT2. Eigenlijk is de enige bijwerking die ik merk brandend maagzuur voor het slapen en als ik wakker wordt tot medio middag. Ik heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben, maar ik heb niet kunnen vinden of dat op een gegeven ook nog weg gaat of ben ik de lul? Ik zet 100mcg (eerste streepje van insulinespuit).

Deze bijwerking kan ik hebben, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat dat maagzuur iets gaat beschadigen. Iemand ook enig idee waarom dat maagzuur zou kunnen komen (vind dat wel interessant namelijk). Hoezo zorgt een vloeistofje ervoor dat er maagzuur oprispt, dan moet het wel dusdanig lichamelijke processen beïnvloeden (anders dan alleen de aanmaak van melanine?).

Het doet iig iets met het maag- en darmstelsel. Ik krijg bijv. juist veel meer honger dan normaal, terwijl ik vaak lees dat men minder eetlust heeft :grinny:.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Dat maagzuur is wel wat minder geworden na 5 dagen injecten, maar voel me erbij ook gwn flink wazig (hoofdpijn, erg lam, maag etc.). Dus ik ga er denk ik mee kappen. Eventueel zou ik nog MT1 kunnen proberen. Mensen hier die ook zijn overgestapt naar MT1 vanwege bijwerkingen?
 
Nu sinds 4 dagen bezig met MT2. Eigenlijk is de enige bijwerking die ik merk brandend maagzuur voor het slapen en als ik wakker wordt tot medio middag. Ik heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben, maar ik heb niet kunnen vinden of dat op een gegeven ook nog weg gaat of ben ik de lul? Ik zet 100mcg (eerste streepje van insulinespuit).

Deze bijwerking kan ik hebben, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat dat maagzuur iets gaat beschadigen. Iemand ook enig idee waarom dat maagzuur zou kunnen komen (vind dat wel interessant namelijk). Hoezo zorgt een vloeistofje ervoor dat er maagzuur oprispt, dan moet het wel dusdanig lichamelijke processen beïnvloeden (anders dan alleen de aanmaak van melanine?).

Het doet iig iets met het maag- en darmstelsel. Ik krijg bijv. juist veel meer honger dan normaal, terwijl ik vaak lees dat men minder eetlust heeft :grinny:.
Meer eten.
 
Oh weer vet lekker weer op een vrije dag. Niks anders nodig om bruin te worden dan de zon :cool:
 
Back
Naar boven