MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand eigenlijkl ergens echt bewijs gelezen dat het gekoeld moet blijven? Indien so, voor hoe lang blijft het goed op kamer temperatuur?

Uit gemakzucht zou ik begin van de week een aantal pins loaden (wel uit een vial die in de koelkast staat) en die bewaren in m'n burreau. Dus dan zou je een dosis MT2 een tot vier/vijf dagen op kamer temeperatuur hebben.

Iedereen zegt gekoeld bewaren maar ik kan nergens de onderbouwing vinden.
 
Iemand ervaring met de neusspray variant?
 
Ik bewaar mijne altijd in de vriezer, vul de insuline spuitjes ermee en de vriezer in, dan haal ik ze 1 voor 1 uit wanneer ikz e nodig heb.
En wat betreft neusspray, iemand zei dat laatst tegen me, dat het in zijn geval minder effectief was en dat ie vrijwel 3x dosis moest nemen.
 
Heeft iemand eigenlijkl ergens echt bewijs gelezen dat het gekoeld moet blijven? Indien so, voor hoe lang blijft het goed op kamer temperatuur?

Uit gemakzucht zou ik begin van de week een aantal pins loaden (wel uit een vial die in de koelkast staat) en die bewaren in m'n burreau. Dus dan zou je een dosis MT2 een tot vier/vijf dagen op kamer temeperatuur hebben.

Iedereen zegt gekoeld bewaren maar ik kan nergens de onderbouwing vinden.

Ongemengde vials kun je sowieso 2 jaar buiten de koelkast bewaren.
Gemend bewaar ik de naaldjes wel altijd in de vriezer.
 
Ongemengde vials kun je sowieso 2 jaar buiten de koelkast bewaren.
Gemend bewaar ik de naaldjes wel altijd in de vriezer.
Vriezer hoeft sowieso niet. Maar zoals ik zei, iedereen claimd gekoeld maar kan letterlijk nergens bewijs vinden.
 
Vriezer hoeft sowieso niet. Maar zoals ik zei, iedereen claimd gekoeld maar kan letterlijk nergens bewijs vinden.

Heb je het nu over MT2 gemengd met steriel water of ongemengd?

Ongemengd kun je prima buiten de koelkast/vriezer bewaren. De vials worden namelijk ook ongekoeld/niet ingevroren bij je afgeleverd.

Gemengde spuitjes bewaar ik wel altijd in de vriezer.
 
Heb je het nu over MT2 gemengd met steriel water of ongemengd?

Ongemengd kun je prima buiten de koelkast/vriezer bewaren. De vials worden namelijk ook ongekoeld/niet ingevroren bij je afgeleverd.

Gemengde spuitjes bewaar ik wel altijd in de vriezer.
Ik heb het over gemixte MT2 ja. Ongemixt bewaar ik gewoon op kamertemperatuur inderdaad.
 
Weet iemand waarom bepaalde melanotan ''sneeuwvlokkerig'' eruit ziet en sommige net als krijt en 1 vast blok?
 
Heeft iemand eigenlijkl ergens echt bewijs gelezen dat het gekoeld moet blijven? Indien so, voor hoe lang blijft het goed op kamer temperatuur?

Uit gemakzucht zou ik begin van de week een aantal pins loaden (wel uit een vial die in de koelkast staat) en die bewaren in m'n burreau. Dus dan zou je een dosis MT2 een tot vier/vijf dagen op kamer temeperatuur hebben.

Iedereen zegt gekoeld bewaren maar ik kan nergens de onderbouwing vinden.

Ik bewaar de gemixte vial altijd op kamer temperatuur en de werking is prima.
 
Weet iemand waarom bepaalde melanotan ''sneeuwvlokkerig'' eruit ziet en sommige net als krijt en 1 vast blok?
Ligt aan waarmee het gemixt is. Zij mixen pure melanotan poeder met een versnijdingsmiddel zodat het in de fabriek makkelijker af te wegen is, aangezien 10mg (wat er per vial in zit) moeilijker af te wegen is dan 100mg (10mg melanotan en 90mg versnijdingsmiddel) bijvoorbeeld.
 
Ligt aan waarmee het gemixt is. Zij mixen pure melanotan poeder met een versnijdingsmiddel zodat het in de fabriek makkelijker af te wegen is, aangezien 10mg (wat er per vial in zit) moeilijker af te wegen is dan 100mg (10mg melanotan en 90mg versnijdingsmiddel) bijvoorbeeld.
Me eerste mela die ik heb gehad was dan puur dat was echt een mini korreltje in een vial
 
Jaren geleden 1 'kuurtje' Melanotan 2 gedaan en ik ben sindsdien blijvend wat bruiner gebleven.

Nu lees ik meer en meer dat het ook als libido/erectie enhancer gebruikt wordt. Iemand ervaring mee?

PM met betrouwbare bron is much appreciated... Ben al even out of the game.
 
Jaren geleden 1 'kuurtje' Melanotan 2 gedaan en ik ben sindsdien blijvend wat bruiner gebleven.

Nu lees ik meer en meer dat het ook als libido/erectie enhancer gebruikt wordt. Iemand ervaring mee?

PM met betrouwbare bron is much appreciated... Ben al even out of the game.
Je krijgt er idd een stijve van maar als dat je doel is kun je beter kamagra nemen.
 
Kan iemand me een dm sturen met een website. Ben er alweer even uit...
 
Het is alweer even geleden dat ik melanotan heb gebruikt. Gebruiken jullie gewoon steriel water of bac water? Meestal zit er 10 of 30ml in een vial water alleen naar mijn weten kun je deze maar eenmalig gebruiken na het openen? Met andere woorden een vial melanotan gaat gemixt 1-1,5 maand mee, maar een geopende vial water niet. Dus bij het opnieuw mixen van een vial melanaton gebruik ik weer een nieuw vial bac water? Is dit correct of vergis ik me in de houdbaarheid van de vial water.
 
Het is alweer even geleden dat ik melanotan heb gebruikt. Gebruiken jullie gewoon steriel water of bac water? Meestal zit er 10 of 30ml in een vial water alleen naar mijn weten kun je deze maar eenmalig gebruiken na het openen? Met andere woorden een vial melanotan gaat gemixt 1-1,5 maand mee, maar een geopende vial water niet. Dus bij het opnieuw mixen van een vial melanaton gebruik ik weer een nieuw vial bac water? Is dit correct of vergis ik me in de houdbaarheid van de vial water.
bij mijn mt2 zit iedere keer gewoon een flesje met 2ml water.
 
bij mijn mt2 zit iedere keer gewoon een flesje met 2ml water.
Dat lijkt mij beter, maar dat is zeker een ampul die je moet breken? Ik heb dit ook een keer geprobeerd maar ik kreeg toen niet fatsoenlijk het water eruit... Maar dit is gewoon steriel water neem ik aan i.p.v. Bac Water?
 
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Ik wil ook graag bij de mela sekte gaan horen zodra de zonnebanken weer open gaan. Ik word erg snel bruin(bruin haar, bruine ogen) en wil zo min mogelijk side effects als extra moedervlekken en shit(dus minimaal doseren). Watvoor dosis zouden jullie aanraden?

Lieve groet :heart:
 
200-300 mcg xoxo
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven