Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

na 2x zonnebanken ben ik een neger man laat staan de M2

Eerst kon ik wel 10x onder de zonnebank gaan en weinig resultaat hebben of alleen verbranden:mad:
Dus het werkt wel, zit nu op 0,4mg per dag, misschien verhoog ik het nog wel maar kijk het nog even aan.
 
Volgende week terug met M2 starten, mengen jullie het met 1ML of met 2ML ?
 
Volgende week terug met M2 starten, mengen jullie het met 1ML of met 2ML ?

ik deed 1ML, wat je inspuit is toch al zo weinig.
Zie weinig reden om dit nog verder te verdunnen
 
Dus 0.5 MG per dag kan ej aardig resultaat zien? na hoeveel MG bij een gemiddeld persoon? Heb wel 10 mg nog liggen maar vond het kut om elke dag misselijk te zijn,.
 
heb van 0.1 naar 0.7 opgebouwd nu op 0.3 a 0.4 zit ik dagelijks.
 
Dus 0.5 MG per dag kan ej aardig resultaat zien? na hoeveel MG bij een gemiddeld persoon? Heb wel 10 mg nog liggen maar vond het kut om elke dag misselijk te zijn,.

ik ben nooit misselijk, misschien is het ook wel ondergedoseerd.
Haar is ook niet donkerder.
 
M2 zit toch maar paar uur in je lichaam of heb ik het mis?
 
Ik wil voor het eerst MT2 gaan proberen. Wordt van mezelf snel bruin. Als ik 1 week 3x verdeeld over de week 15 min. zonnebank per sessie ben ik al super bruin. Gebruik altijd wel een bruiningscrème erbij zodat het wat sneller gaat. En daarna 1x per week 15min. om de kleur bij te houden.
Wat kan ik verwachten van 1 vial MT2 op 0,5mg ed voor 20 dagen. En dan 2x per week 15 min. onder de 800watt (turbobruiner) zonnebank.
En is de kleur te behouden als je stopt met de MT2 als je daarna nog 1x per week blijf zonnebanken?
 
Iemand nog ergens recent besteld? Nederland?

Of heeft iemand nog wat in de aanbieding?

:bukkake: PM? Karma? :bukkake:
 
Hey. Ik wilden m2 voor de 2e keer gebruiken maar gaat het de 2e keer sneller en heb je dan minder m2 nodig ?
 
Ik zal even mijn bevindingen uitbrengen hier, denk dat veel mensen daar wat aan hebben.
Heb van de marktplaats meneer uit Rotterdam gekocht, zal dit de volgende keer niet doen.
Zag GEEN verschil tot ik ging zonnebanken toen ik op 0,5mg per dag zat, daarna miniem.
Ook geen moedervlekken of donkerder haar of zelfs misselijkheid na het spuiten, waarschijnlijk ondergedoseerd dus.
Heb hem een sms gestuurd en nog niks terug ontvangen dus dat bevestigd dit vermoeden natuurlijk wel.
Zit nu op 1MG per dag en ben voor mijn doen een stuk bruiner, iets bruiner dan dat ik in de zomer word.
Ben ondertussen wel 3x onder de zwaarste zonnebank geweest, anders had ik dit nooit behaald met deze Mela.
Ben nu anderhalve week bezig en de volgende keer dat ik bestel zal dus zeker niet bij de man uit ZH zijn.

Iemand goede ervaringen met de andere marktplaats verkoper?
 
Balen dat je onder gedoseerde mt2 hebt gehad, staat er een logo of sticker op de vails?
 
edit dubbel mag weg
 
Ik zal even mijn bevindingen uitbrengen hier, denk dat veel mensen daar wat aan hebben.
Heb van de marktplaats meneer uit Rotterdam gekocht, zal dit de volgende keer niet doen.
Zag GEEN verschil tot ik ging zonnebanken toen ik op 0,5mg per dag zat, daarna miniem.
Ook geen moedervlekken of donkerder haar of zelfs misselijkheid na het spuiten, waarschijnlijk ondergedoseerd dus.
Heb hem een sms gestuurd en nog niks terug ontvangen dus dat bevestigd dit vermoeden natuurlijk wel.
Zit nu op 1MG per dag en ben voor mijn doen een stuk bruiner, iets bruiner dan dat ik in de zomer word.
Ben ondertussen wel 3x onder de zwaarste zonnebank geweest, anders had ik dit nooit behaald met deze Mela.
Ben nu anderhalve week bezig en de volgende keer dat ik bestel zal dus zeker niet bij de man uit ZH zijn.

Iemand goede ervaringen met de andere marktplaats verkoper?
Heb je van melan porter gekocht?
Tot nu toe heb ik meerdere moedervlekken, en na de eerste keer zonnebank ben ik iets minder blank dan anders ( terwijl ik normaal zou verbranden)
Ook veel last van melanotan boners en soms wat misselijk ( heel minimaal)
 
Balen dat je onder gedoseerde mt2 hebt gehad, staat er een logo of sticker op de vails?

Helemaal niks

Heb je van melan porter gekocht?
Tot nu toe heb ik meerdere moedervlekken, en na de eerste keer zonnebank ben ik iets minder blank dan anders ( terwijl ik normaal zou verbranden)
Ook veel last van melanotan boners en soms wat misselijk ( heel minimaal)

Ja van Melan Porter.
Boners heb ik wel, maar kan ook nog de test zijn die in mijn systeem zitten.
 
Helemaal niks



Ja van Melan Porter.
Boners heb ik wel, maar kan ook nog de test zijn die in mijn systeem zitten.
Nou ik spuit de melanotan in mijn buik nu het nog kan ( ben aan het cutten)
En zelfs mijn buik was al iets verkleurd ( waar ik gespoten had dit heb ik anders nooit.)
Ook moet ik zeggen dat er echt heel veel in de vials zaten ( normaal dan anders)

Ik gebruik 0.6 mg per dag en ben nog maar 1x zonnebank geweest.
 
Hoelang gebruik je het al?
 
Back
Naar boven