Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zaterdag begonnen met 0,25MG per inject, en dit zal ik zo houden! Vanaf wanneer heeft het effect als ik onder de zonnebank ga ? want dan ga ik de 0,25MG pre-zonnebank zetten.
 
pre maak niet zoveel uit denk ik? zet altijd voor het slapen gaan enkel.
 
pre maak niet zoveel uit denk ik? zet altijd voor het slapen gaan enkel.
Ik heb het al altijd zo gedaan vandaar, meestal zet ik één volle week en dan ga ik eens onder de zonnebank. Maar vraag mij af of dit niet eerder werkt.
 
okeej, ik ga vd week eens proberen keertje pre en andere keer post.
 
ik zet ook altijd voor het slapen behalve als ik ga zonnen, dan zet ik het ervoor.
Omdat ik van nature ontzettend snel verbrand durf ik het risico niet te nemen om het niet te doen!
 
Vorige zomer deed ik wel pre voordat ik ging varen kwam zwart thuis:o
 
Aangezien peptidebridge geen mela meer levert zojuist besteld bij peptidepros, de 5*10 MG vials + 30ml Bac water kit vond ik nog redelijk te doen qua prijs (€ 98 inc verzenden). Helaas natuurlijk niet te vergelijken met de prijzen van peptidebridge.

Als iemand nog een betere (goedkopere) website heeft die betrouwbaar is hou ik me aanbevolen.
 
5x10mg en 30ml bac is een nette prijs inclusief verzenden, pepbrigde tijden zijn helaas voorbij.
 
Ik zal even mijn bevindingen uitbrengen hier, denk dat veel mensen daar wat aan hebben.
Heb van de marktplaats meneer uit Rotterdam gekocht, zal dit de volgende keer niet doen.
Zag GEEN verschil tot ik ging zonnebanken toen ik op 0,5mg per dag zat, daarna miniem.
Ook geen moedervlekken of donkerder haar of zelfs misselijkheid na het spuiten, waarschijnlijk ondergedoseerd dus.
Heb hem een sms gestuurd en nog niks terug ontvangen dus dat bevestigd dit vermoeden natuurlijk wel.
Zit nu op 1MG per dag en ben voor mijn doen een stuk bruiner, iets bruiner dan dat ik in de zomer word.
Ben ondertussen wel 3x onder de zwaarste zonnebank geweest, anders had ik dit nooit behaald met deze Mela.
Ben nu anderhalve week bezig en de volgende keer dat ik bestel zal dus zeker niet bij de man uit ZH zijn.

Iemand goede ervaringen met de andere marktplaats verkoper?

Heb je van melan porter gekocht?
Tot nu toe heb ik meerdere moedervlekken, en na de eerste keer zonnebank ben ik iets minder blank dan anders ( terwijl ik normaal zou verbranden)
Ook veel last van melanotan boners en soms wat misselijk ( heel minimaal)

Helemaal niks
Ja van Melan Porter.
Boners heb ik wel, maar kan ook nog de test zijn die in mijn systeem zitten.



Hoe heet deze verkoper uit Rotterdam?

Er riep iemand 'Melan Porter', maar Melan Porter komt NIET uit Rotterdam, maar uit Leiden/Schiphol. Dus er worden 2 personen door elkaar gehaald.


Ik heb Bij Melan Porter 2 jaar geleden iets gekocht en de resultaten waren prima. De afgelopen keer heb ik er 10 vials afgenomen, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Zoals ik al eerder zei: dit spul komt uit China. Maar als we meer ervaringen hebben, dan kunnen we er iets mee.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: HULK
Hoe heet deze verkoper uit Rotterdam?

Er riep iemand 'Melan Porter', maar Melan Porter komt NIET uit Rotterdam, maar uit Leiden/Schiphol. Dus er worden 2 personen door elkaar gehaald.


Ik heb Bij Melan Porter 2 jaar geleden iets gekocht en de resultaten waren prima. De afgelopen keer heb ik er 10 vials afgenomen, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Zoals ik al eerder zei: dit spul komt uit China. Maar als we meer ervaringen hebben, dan kunnen we er iets mee.

Ja ik bedoelde Melan porter, zei rotterdam voor het gemak.
Wist dat het ZH was maar was dus leiden idd!
 
Aah hij zei tegen mij dat hij uit Rotterdam kwam vandaar de verwarring (sorry).
En preloaden zou ik niet doen als huidtype 1-2 zijnde ik merk bij mezelf dat preloaden toch een klein beetje de melanotan beschadigt. ( tenminste ik had het gevoel dat het minder goed werd )

Wat ik persoonlijk nu ga doen als huidtype 1 zijnde is >
Melanotan in de diepvriezer ( ongemixt) en gemixt in de koelkast en dan elke dag even wat eruit halen.
Daarnaast ga ik denk ik voordat ik ga zonnebanken melanotan gebruiken.
 
Me pepbridge zijn op nu met deze van apexpeptide begonnen iemand hier al ervaring mee:



uploadfromtaptalk1427742641326.jpg
 
Ik heb het al altijd zo gedaan vandaar, meestal zet ik één volle week en dan ga ik eens onder de zonnebank. Maar vraag mij af of dit niet eerder werkt.

Waarom zet je het een week lang? Melanotan 2 zit als ik het goed heb ongeveer een dag in je lichaam..

Beste is 30 min voor het zonnebanken ongeveer te nemen
 
Waarom zet je het een week lang? Melanotan 2 zit als ik het goed heb ongeveer een dag in je lichaam.. Beste is 30 min voor het zonnebanken ongeveer te nemen
Dus als ik morgen naar zonnebank ga zal de melanotan al zijn werk doen volgens jou?
 
Ik zal even mijn bevindingen uitbrengen hier, denk dat veel mensen daar wat aan hebben. Heb van de marktplaats meneer uit Rotterdam gekocht, zal dit de volgende keer niet doen. Zag GEEN verschil tot ik ging zonnebanken toen ik op 0,5mg per dag zat, daarna miniem. Ook geen moedervlekken of donkerder haar of zelfs misselijkheid na het spuiten, waarschijnlijk ondergedoseerd dus. Heb hem een sms gestuurd en nog niks terug ontvangen dus dat bevestigd dit vermoeden natuurlijk wel. Zit nu op 1MG per dag en ben voor mijn doen een stuk bruiner, iets bruiner dan dat ik in de zomer word. Ben ondertussen wel 3x onder de zwaarste zonnebank geweest, anders had ik dit nooit behaald met deze Mela. Ben nu anderhalve week bezig en de volgende keer dat ik bestel zal dus zeker niet bij de man uit ZH zijn. Iemand goede ervaringen met de andere marktplaats verkoper?

Niks mis met het spul van deze meneer hoor, ik bestel altijd bij hem en ben lekker bruin. Laat je niet wijsmaken dat je zonder zonderbank bruin wordt van MT2, hooguit een heel klein beetje. Misselijkheid of boners zeggen ook niets over de kwaliteit van MT2. Bij het ene spuitje voel ik wel eens wat misselijkheid en bij de ander niet, hetzelfde geldt voor de boners.
 
Dus als ik morgen naar zonnebank ga zal de melanotan al zijn werk doen volgens jou?

Als je het ''load'' is het voor niks aangezien ze toch een dag in je lichaam blijven?

Beste is injecteren en in 24 uur UV straling (zon/zonnabank)
 
ik heb nu dus na een halfjaar besloten zeker te willen beginnen met mela. nu zag ik dus ook dat pepbridge geen mela meer heeft.. en van wat ik hier opt forum lees qua suppliers is het allemaal mt2, en ik wil graag beginnen met mt1. iemand betrouwbaar adresje voor mt1? baal hier weer van
 
ik heb nu dus na een halfjaar besloten zeker te willen beginnen met mela. nu zag ik dus ook dat pepbridge geen mela meer heeft.. en van wat ik hier opt forum lees qua suppliers is het allemaal mt2, en ik wil graag beginnen met mt1. iemand betrouwbaar adresje voor mt1? baal hier weer van

Waarom geen mt2?
 
ik heb nu dus na een halfjaar besloten zeker te willen beginnen met mela. nu zag ik dus ook dat pepbridge geen mela meer heeft.. en van wat ik hier opt forum lees qua suppliers is het allemaal mt2, en ik wil graag beginnen met mt1. iemand betrouwbaar adresje voor mt1? baal hier weer van

Ik zag laatst wat gasten voorbij komen die bij peptidepros hebben besteld. Hun verkopen ook MT1..

http://peptidepros.net/product/mt-1/

Melanotan 1 is en blijft duurder natuurlijk.
 
Back
Naar boven