MuscleMeat

melanotan vraagjes(ervaringen??)

Bezoekers in dit topic

Misterw00t

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
1.649
Waardering
67
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Hey beste mensen van dbb:)
ik had een paar vragen over melanotan
1. kunnen mensen met lichte huid (type1) hun ervaring beschrijven
(andere mensen met andere huid types mogen dat ook natuurlijk;)
2..hoe ik alles moet mengen in de spuit en hoe ik het moet bewaren.
3. een vertrouwbare site
4.
Melanotan 2: bijwerkingen

Milde misselijkheid, gapen, bruinverkleuring op billen, bovenlichaam en gezicht. Verlies van eetlust. Erecties bij mannen.

heeft iedereen die bijwerkingen,die er gewoon standaart bijkomen?
5. je injecteert het gewoon in je buik (vet)?
6. en de dosis moet je zelf uitzoeken via je lichaam gewicht toch ?:o

nu vraag je af wat wil een 17 jarige nu al lopen te injecteren :o
naja ik ben het gewoon zat dat mensen steeds op me lopen te zeuren dat ik zo wit ben :p
vroeger moest ik al aan horen dat ik dik en slap was en nu wil ik die witte huidje ook proberen te verdwijnen

dus als mensen zo vriendelijk willen zijn om me te helpen en hun ervaring willen delen zou dat harstikke top zijn

Mvg,Misterw00t:D
(edit ik zal denk ik ook before foto,s maken en after)
 
Laatst bewerkt:
Huidtype 1 + zonneallergie en nu rete bruin geen zonneallergie meer.
Bijwerking alleen vaak een harde lul en verminderde eetlust.
 
Huidtype 1 + zonneallergie en nu rete bruin geen zonneallergie meer.
Bijwerking alleen vaak een harde lul en verminderde eetlust.

haha okey met een harde lul kan ik nog wel leven :P
maar hoe werkt dat met die spuiten dan je doet gewoon 0,5 mg spuit je in de naald met wat van die bacterie water ofzo ??
dat gedeelte snap ik dus helemaal niet :o:o
 
top spul, gebruik het nu net een jaar non stop, enkel eerste 2-3 weken wanneer je laad en het spul moet beginnen inwerken worden je pidmentvlekken donkerder en krijg je er enkele bij... nadien word je hele huid donker en valt dit nietmeer op

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

haha okey met een harde lul kan ik nog wel leven :P
maar hoe werkt dat met die spuiten dan je doet gewoon 0,5 mg spuit je in de naald met wat van die bacterie water ofzo ??
dat gedeelte snap ik dus helemaal niet :o:o

lees je even in voor je hier met basis vragen komt, begin met lichte dosis 0.2-0.3 mg daarna elke dag verhogen
 
top spul, gebruik het nu net een jaar non stop, enkel eerste 2-3 weken wanneer je laad en het spul moet beginnen inwerken worden je pidmentvlekken donkerder en krijg je er enkele bij... nadien word je hele huid donker en valt dit nietmeer op
haha bedankt voor de reactie !
ik vindt het niet zo heel erg dat ik in de winter "bleek ben"
maar in de zomer wil het liefst wel een mooi kleurtje xD
enigste kleur wat ik krijg is rood
hoe duur kost het dan de hele jaar door :eek: aangezien zo,n flesje van 30 mg zo,n 70-90 euro is :sad:
 
dit is geen as, moderator mogen hier prijzen besproken worden?

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

250-300 euro
 
dit is geen as, moderator mogen hier prijzen besproken worden?

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

250-300 euro
haha dan mag ik nog wel een bijbaantje gaan opzoeken als ik ook nog een auto wil betalen eind dit jaar :o:p
maarja ga denk ik maar eens in de vakantie proberen met mijn eerste melanotan "kuur"
 
1 vial is 10 mg, dat meng je met 10 ml bac water, gemixt altijd bewaren in koelkast , poeder in freezer, 0.5 mg per dag tot je een thaaise negert bent

hier meer info
[Link niet meer beschikbaar]
 
1 vial is 10 mg, dat meng je met 10 ml bac water, gemixt altijd bewaren in koelkast , poeder in freezer, 0.5 mg per dag tot je een thaaise negert bent

hier meer info
[Link niet meer beschikbaar]
dankje pat :):bow2:
 
Is topic over met paar 100 reacties. Moet je ff search gebruiken
 
Is topic over met paar 100 reacties. Moet je ff search gebruiken
maar wat ik toch nu toe gelezen heb was er niet veel info over huidtype 1 :P
als ik de topics globaal door kijk:o
 
kan je dit in de winkels kopen of gewoon online (welke site)?
 
waarom gwn niet zonnebanken?

Zelf ben ik ook heel erg blank en heb soms wat acne, wil zelf ook melanotan gebruiken maar eerst kijken of zonnebank me gewoon kan helpen.
 
waarom gwn niet zonnebanken?

Zelf ben ik ook heel erg blank en heb soms wat acne, wil zelf ook melanotan gebruiken maar eerst kijken of zonnebank me gewoon kan helpen.

huidkanker en duurt langer volgens mij.
 
huidkanker en duurt langer volgens mij.
:roflol: haha ben je bank voor huidkanker? ken mensen die echt jarenlang gaan en niks krijgen man.. overigens is melanotan wel duur om alleen een kleurtje te krijgen
 
:roflol: haha ben je bank voor huidkanker? ken mensen die echt jarenlang gaan en niks krijgen man.. overigens is melanotan wel duur om alleen een kleurtje te krijgen

Ja dus. Betekend toch niet dat jij het niet kunt krijgen + met melanotan word je stuk bruiner dan zonnebank.
 
waarom gwn niet zonnebanken?

Zelf ben ik ook heel erg blank en heb soms wat acne, wil zelf ook melanotan gebruiken maar eerst kijken of zonnebank me gewoon kan helpen.
nou omdat ik denk dat zonnebank niet erg goed werkt bij mij (denk ik)
eigenlijk weet ik dat wel haast zeker
maarja moet toch eerst me moeder zien te overtuigen ...:eek::mad:

skinnie wil me hiermee vast wel mee helpen :hornyna::o
 
Back
Naar boven