AndroidHealthClinic

Melanotan

Bezoekers in dit topic

he

shit werkt giga goed! ik was blank, maar wordt nu vaak aangezien als een blanke neger haha

Hallo , ik heb het nu ook in huis maar heb nog naalden te kort kan je mij soms zeggen welke naalden ik moet gebruiken en hoeveel ik moet inspuiten
 
Hallo , ik heb het nu ook in huis maar heb nog naalden te kort kan je mij soms zeggen welke naalden ik moet gebruiken en hoeveel ik moet inspuiten

je kan het het makkelijkste gewoon in je buikvet zetten met een insuline naald. 0,33 dik.

gebruikelijk is 1mg ed voor 2 weken en daarna onderhouden met eod of wat goed gaat bij jou.

Ik word zelf echt vuur en vuur rood na het zetten van m2 en krijg ook een drukkend gevoel op me kop dus ik gebruik het heel af en toe.
Ik zet het nu 2 weken bij me vriendin en iedereen vraagt of ze net terug komt van vakantie hahaha
 
he

je kan het het makkelijkste gewoon in je buikvet zetten met een insuline naald. 0,33 dik.

gebruikelijk is 1mg ed voor 2 weken en daarna onderhouden met eod of wat goed gaat bij jou.

Ik word zelf echt vuur en vuur rood na het zetten van m2 en krijg ook een drukkend gevoel op me kop dus ik gebruik het heel af en toe.
Ik zet het nu 2 weken bij me vriendin en iedereen vraagt of ze net terug komt van vakantie hahaha

Ja , werk het echt zo en ik ga straks achter naalden wat is de juiste naam van de naalden dat ik moet vragen ? En welke water moet ik daar mee mengen en hoeveel
 
Kijk wel uit in de onderhoudsfase,dat je niet een te grote hoeveelheid ineens zet.Het spul is niet meer geconcentreerd in je systeem,ik word dan echt vreselijk ziek,beter even verdelen over en paar dagen

subcutaan,1ml/33

water met fysiologisch zoutoplossing is voldoende,wel in koeling bewaren.Peptide breekt af binnen 11 dagen,anders naalden vullen en in de vriezer
suc6
 
Back
Naar boven