XXL Nutrition

Melanotan2 met steriel water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nikolai92

Novice
Lid geworden
14 sep 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
87kg
Beste BB

Een "vriend" heeft net mela2 gekocht.
Altijd werd de mela met Bac.water bijgeleverd.
Laaste x was dit met steriel water.

Hoelang (na vermengen met steriel water) blijft dit nog goed in de koelkast?
Aangezien hij rap misselijk wordt gaat hij niet over 0,3g.
Dus op onderhoud (2xweek) zou hij er 15weken over doen voor een vial van 10g.
Zijn 15W een probleem bij steriel water?
 
Yep! Als je zoveel keer gaat van een flesje trekken, dan alleen bac water. Anders zou ik al die spuitjes volgooien en invriezen, als het al met steriel water gemengd is. Telkens eentje uit de vriezer halen en injecteren.
Steriel water hield het maar paar dagen goed, dacht ik.
 
Ik zou Melanotan wanneer gemixed nooit invriezen.
 
En waarom niet?
 
Omdat ik dat nog geen enkele keer iemand heb horen aanraden, sterker nog, ik kom alleen adviezen tegen die het afraden zoals bijvoorbeeld:

You should store lypholized (unmixed) melanotan 2 in a freezer, in which it will stay good for over a year, but it will last room temperature for 12 weeks before turning bad.
If you have already mixed Melanotan 2, it will last for 3-5 weeks in the fridge, but about 2 weeks outside the fridge.
never freeze mixed peptides!
[Link niet meer beschikbaar]

Remember, the lyophilized MT-2 (freeze dried) will last in your freezer for a couple years. But once mixed with bact water, the MT-2 will degrade. YOU MUST STORE THE RECONSTITUTED MT-2 in the REFRIGERATOR -- NOT freezer.
10mg Melanotan II

Store unmixed vials of Melanotan in the freezer for up to 24 months. If using the Melanotan within 12 months, simply keep the vials in the refrigerator, according to Melanotan Europe as freezing and thawing vials can damage the Melanotan II peptide.
[Link niet meer beschikbaar]

It is NOT recommended to pre-load syringes and freeze them. When the peptide freezes there is a risk that it may come out of solution into particles. When it is thawed out again it may not return into solution meaning particles will be injected which can cause irritation or damage at the injection site.
Unmixed vials can be stored in the freezer for a period of up to 24 months; however, if you are going to use the vials within 12 months then we recommend simply storing them in the refrigerator as freezing/thawing vials can cause damage to the Melanotan II peptide.
MT2 Melanotan II - Tantra Health and Beauty
 
Back
Naar boven