MuscleMeat

MelanotanII

Bezoekers in dit topic

wezsley18

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
83
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Hallo iedereen,

Ik heb vorig jaar melanotan II gebruikt!
Alleen ik ken er niet meer via diegene aankomen.
Hebben jullie enige ervaringen met website? waar je het ken bestellen?
Hoor het graag!

THnxxx
 
heb je daar al een keer besteld dan?
Want stuur hun emailtjes maar moet via een aangetekende brief opsturen?
Hoe heb jij het gedaan dan?
 
Ik heb hier ook een site gevonden: [Link niet meer beschikbaar]

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dees komt mij het betrouwelijkst over..

Der staan ook instructie videos over hoe je het moet mixen en gebruiken etc
 
Ik heb hier ook een site gevonden: [Link niet meer beschikbaar]

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dees komt mij het betrouwelijkst over..

Der staan ook instructie videos over hoe je het moet mixen en gebruiken etc
Ja die heb ik gezien, maar je moet met credit card of eu bank transfer betalen:S
Kijk deze site dan:www.mooikleurtje.be geeft hij wel aanval aan maar die moet je negeren! heb ik ook gedaan.Ziet er ook wel goed uit!
 
ja kweet het niet,, ik zou veel over die sites gaan opzoeken en wat mensen der voor ervaring mee hebben

en die andere is iets goedkoper
 
sunatura is een prima site, betrouwbaar. Na je bestelling moet je via e-mail contact opnemen. Het geld moet je dan naar een postbus contant opsturen. Beetje vervelend, maar het is absoluut vertouwbaar.
 
sunatura is een prima site, betrouwbaar. Na je bestelling moet je via e-mail contact opnemen. Het geld moet je dan naar een postbus contant opsturen. Beetje vervelend, maar het is absoluut vertouwbaar.
Oke, ik had ook contact met hun opgenomen, waarna hun dat zeiden dat ik het via aangetekende brief moest opsturen.
Dus ik haakte beetje af! vond het vreemd!

Maar jij heb dat ook gedaan dus? hoelang was de levertijd?
 
hier effe een before and after pic:
Vorig jaar rond februari gespoten 7 spuitjes, en 1keer in de week zonnebank (behalve in de zomer) Die foto waar ik bruin ben is 3weken geleden genomen!. Dus 1jaar geleden dat ik het heb gespoten!

wezzzzzzzz bruinnn.JPG
 
Oke, ik had ook contact met hun opgenomen, waarna hun dat zeiden dat ik het via aangetekende brief moest opsturen.
Dus ik haakte beetje af! vond het vreemd!

Maar jij heb dat ook gedaan dus? hoelang was de levertijd?

Ja is wel een beetje vreemd inderdaad.

Ik heb daar inderdaad besteld. Als je maandag jouw geld op de bus doet, heb je zeker donderdag het spul in huis. Ligt er maar net aan hoe snel de tnt is natuurlijk. Maar ze laten het je weten als ze het geld ontvangen hebben en sturen dan gelijk het spul op.
 
Eerste keer had ik ook daar besteld. Dan spreken we over jaren geleden, maar ik kon gewoon destijds via een overschrijving doen geloof ik. Was binnen 3 dagen binnen. Van wat ik op de verpakking kon opmaken kwam het uit spanje...
 
Back
Naar boven