XXL Nutrition

Melatonan 2

Bezoekers in dit topic

AnverzMuscle

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
1.079
Waardering
45
Lengte
1m87
Ik zou graag beginnen met een 'kuurtje' melatonan 2, heb het hierover gehad met mijn dermatologe en deze was hier (verrassend genoeg) positief over. Kon me verder wel niet helpen met het verkrijgen ervan, doseren of aanbrengen.

iemand ervaring met deze site?:

[Link niet meer beschikbaar]

ze verkopen ook melatonan 2 in neussprayvorm:

[Link niet meer beschikbaar]

En vreemd genoeg ook HGH-boosters en Insuline?

[Link niet meer beschikbaar]

Dit geheel terzijde natuurlijk... ;)
 
Ben zelf ook mee bezig , het werkt maar zou dosering wat aanpassen
Stak voor de eerste keer teveel binne en Werd strond ziek + Niet normaal Erectie!
[Link niet meer beschikbaar]
 
Er is nog geen legale en veilige manier om dit product te kopen / te gebruiken:

As of 2010 no compound incorporating the melanotan II peptide has ever been approved for use by any governmental drug regulatory bodies outside of clinical trials. Unlicensed and untested powders sold as "melanotan II" are found on the Internet[4] and are reported to be used by thousands of members of the general public. Multiple regulatory bodies have warned consumers the peptides may be unsafe and ineffective in usage with one regulatory agency warning that consumers who purchase any product labeled "melanotan" risk buying a counterfeit drug.[5] Medical researchers and Clinuvel Pharmaceuticals, the company developing the related peptide afamelanotide, has warned consumers that counterfeit products sold using the names "melanotan I and II", "pose a hazard to public health".[6]
 
Gewoon de injectvorm pakken werkt prima.
 
werkt prima om bruin te worden, helaas ook prima om er korte termijn geheugen mee te verliezen en spraakproblemen te ontwikkelen.
Wellicht heb je dan niet te maken met zuivere melanotan, maar die is ook al bijna niet meer te verkrijgen.
 
werkt prima om bruin te worden, helaas ook prima om er korte termijn geheugen mee te verliezen en spraakproblemen te ontwikkelen.
Wellicht heb je dan niet te maken met zuivere melanotan, maar die is ook al bijna niet meer te verkrijgen.

Que?
 
werkt prima om bruin te worden, helaas ook prima om er korte termijn geheugen mee te verliezen en spraakproblemen te ontwikkelen.
Wellicht heb je dan niet te maken met zuivere melanotan, maar die is ook al bijna niet meer te verkrijgen.

uhhhhh ....... ?
 
google maar eens op melanotan mannitol, ik heb het zelf mogen ondervinden evenals mijn vriendin.
bovendien roept men al jaren dat t ooit legaal gaat worden maar is dat al bijna 20 jaar het geval, de verleiding mooi bruin te worden was ook te groot voor mij maar ik zal het nu niet snel meer durven nemen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
werkt prima om bruin te worden, helaas ook prima om er korte termijn geheugen mee te verliezen en spraakproblemen te ontwikkelen.
Wellicht heb je dan niet te maken met zuivere melanotan, maar die is ook al bijna niet meer te verkrijgen.

Zie de link tussen beiden niet echt?
 
google maar eens op melanotan mannitol, ik heb het zelf mogen ondervinden evenals mijn vriendin.
bovendien roept men al jaren dat t ooit legaal gaat worden maar is dat al bijna 20 jaar het geval, de verleiding mooi bruin te worden was ook te groot voor mij maar ik zal het nu niet snel meer durven nemen.

[Link niet meer beschikbaar]

Gast praat geen onzin of kom met je eigen voorbeelden.
Ja mannitol zit er veel in.
Maar korte termijn verlies en spraakproblemen???
 
Gast praat geen onzin of kom met je eigen voorbeelden.
Ja mannitol zit er veel in.
Maar korte termijn verlies en spraakproblemen???

Lees dan eens goed, "gast".
En google maar eens goed, heb geen zin om op zoek te gaan naar die links waar ik het gevonden heb. Het is al een jaar geleden dat ik daar naar op zoek ben gegaan omdat ik deze klachten ZELF ondervonden heb, en mijn vriendin exact hetzelfde en nog een aantal mensen wie het hadden gebruikt.
Je hoeft het ook niet te geloven hoor, neem lekker je melanotan en je bent mooi bruin.
 
Ik neem het al tijden en heb er nooit iets van gemerkt.
Ik ben ook niet op zoek naar Google links, als jij denkt dat daar de waarheid ligt ben je ver van huis.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen Calimero en die van je vriendin en die van nog een aantal mensen wie het hadden gebruikt.... Denk dat korte termijn verlies en spraakproblemen eerder door wat anders komt.
 
Ik neem het al tijden en heb er nooit iets van gemerkt.
Ik ben ook niet op zoek naar Google links, als jij denkt dat daar de waarheid ligt ben je ver van huis.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen Calimero en die van je vriendin en die van nog een aantal mensen wie het hadden gebruikt.... Denk dat korte termijn verlies en spraakproblemen eerder door wat anders komt.

In dit topic laat namV ook zien hoe echte pure mt2 eruit ziet en eentje met vuller, mannitol. Als ik zelf deze ervaringen niet heb gehad zou ik het gewoon door gebruiken maar durf het nu gewoon niet meer aan. Gelukkig zijn de symptonen langzaam minder geworden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/melanotan-2-starten-172091/index3.html
 
Was er jaren geleden ook huiverig voor, maar als je je research vantevoren goed doet kun je een boel problemen vermijden. Gebruik het nu zelf 3 jaar en nooit erge bijwerkingen gehad. Die shit werkt idd prima.
 
Was er jaren geleden ook huiverig voor, maar als je je research vantevoren goed doet kun je een boel problemen vermijden. Gebruik het nu zelf 3 jaar en nooit erge bijwerkingen gehad. Die shit werkt idd prima.

Zoals lagere dosis , voor het slapen in nemen?
 
Zoals lagere dosis , voor het slapen in nemen?

Het eerste jaar heb ik opgebouwd van 0,25 tot 2 mg/d.
In die periode werkte het ook het beste. Maar dan praten we over 3 jaar geleden. Jaar erna 1,2 mg gedaan omdat men beweerde dat de doseringstabellen niet klopten en na onderzoek bleek dat je met mijn gewicht (toen 95kg) aan 1,2 genoeg zou hebben. Leuk kleurtje gekregen, maar veel minder. Dit jaar ga ik weer op 2 mg/d zitten, dat bevalt me beter. Of miss iets minder omdat ik bijna 10 kilo lichter ben dan toen.

Verder gewoon voor slapen gaan doen. de eerste injectie werd ik misselijk, maar dat kan net zo goed van de zenuwen zijn gekomen. Ik was destijds nogal angstig voor naalden. Nadien geen last meer gehad. Alleen bij de wekelijkse onderhoudsdosis kun je lichtelijk misselijk worden. In de laadfase went je lichaam er snel aan als je het dagelijks inspuit. Als je naderhand 1x per week ineens 2 mg zet, wil het wel eens protesteren :P

Na verloop van tijd is injecteren net zoiets als een aspirientje innemen, en dat vond ik wel een beetje een apart gevoel :P je voelt je net een junk als je daar laat op de avond zit met je vial en je spuitje :D
 
Het eerste jaar heb ik opgebouwd van 0,25 tot 2 mg/d.
In die periode werkte het ook het beste. Maar dan praten we over 3 jaar geleden. Jaar erna 1,2 mg gedaan omdat men beweerde dat de doseringstabellen niet klopten en na onderzoek bleek dat je met mijn gewicht (toen 95kg) aan 1,2 genoeg zou hebben. Leuk kleurtje gekregen, maar veel minder. Dit jaar ga ik weer op 2 mg/d zitten, dat bevalt me beter. Of miss iets minder omdat ik bijna 10 kilo lichter ben dan toen.

Verder gewoon voor slapen gaan doen. de eerste injectie werd ik misselijk, maar dat kan net zo goed van de zenuwen zijn gekomen. Ik was destijds nogal angstig voor naalden. Nadien geen last meer gehad. Alleen bij de wekelijkse onderhoudsdosis kun je lichtelijk misselijk worden. In de laadfase went je lichaam er snel aan als je het dagelijks inspuit. Als je naderhand 1x per week ineens 2 mg zet, wil het wel eens protesteren :P

Na verloop van tijd is injecteren net zoiets als een aspirientje innemen, en dat vond ik wel een beetje een apart gevoel :P je voelt je net een junk als je daar laat op de avond zit met je vial en je spuitje :D

Lol, zo voel ik me elke dag :p
Ik heb trouwens bij elke inject nog steeds last van misselijkheid maar dat heb ik er wel voor over.
 
Zijn er lange termijn bijwerkingen bekend met M II?
 
Back
Naar boven