Fitness Seller

Nieuws Melatonine gaat in de ban! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom eigenlijk?
 
Alleen in NL? Of in de EU of Wereldwijd?
 
Waarom eigenlijk?

Het is een middel dat vanwege de verkeerde redenen op de verkeerde manier gebruikt wordt, met alle gevolgen van dien.
 
Het is een middel dat vanwege de verkeerde redenen op de verkeerde manier gebruikt wordt, met alle gevolgen van dien.
Doet me denken aan jaren geleden toen hetzelfde gebeurde met ephedra
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Alles wat een beetje werkt vliegt op de verboden lijst :(

Binnenkort zijn er geen nuttige supps meer!
 
Waarom eigenlijk?

Vanwege de medicijnenproducenten lobby (maffia) . Er wordt heel veel geld verdiend door die industrie aan Melatonine (minimaal 10x hogere prijs dan bij ons) en die zijn niet blij als het vrij verkocht mag worden. Dus wordt er zwaar gelobbyd om het weer terug onder de geneesmiddelenwet te laten vallen.
 
Kut. Heb nog wel een voorraadje, maar zal deze op korte termijn flink moeten uitbreiden dus. Enig idee tot wanneer jullie het gaan/mogen verkopen? Anders ga ik snel inslaan namelijk :p
 
Kut. Heb nog wel een voorraadje, maar zal deze op korte termijn flink moeten uitbreiden dus. Enig idee tot wanneer jullie het gaan/mogen verkopen? Anders ga ik snel inslaan namelijk :p

Kan zomaar morgen over zijn....
 
Blijf het verschil in benodigdheden bizar vinden. bij 1mg of meer kan ik juist niet slapen, met 0.5mg word ik goed moe. Terwijl anderen 3mg nodig hebben. Das toch wel 6x zo veel, sommige zitten zelfs op 5mg.
 
Waarom niet te koop via BE website?
 
In de apotheek kost 1 MG van 30 tabletten ong 30 euro of meer. Bizar.
 
Wel goeie handel om in te stappen, zijn genoeg verslaafden die niet die 30,00 per 30 tabs van 1mg willen betalen.. Ik ziet een verdienmodel.
Inderdaad, erg goed doordachte ban. :fluit:

P.S. tijdelijk een sticky van gemaakt​
 
Back
Naar boven