AndroidHealthClinic

melatonine suck of ben ik de enige die er zo over denkt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
ik dacht koop dat melatonie dat moest helpen makkelijker in slaap te komen heb ik nog al moeite mee. vooral nu ik in ploegendienst zit leek het me wel handig.

de eerste x dacht ik wat er van te merken maar nu ik het langer gebruik merk der om eerlijk te zijn nix van lig nog steeds heel erg lang wakker.
en slapen is jah zo belangrijk voor bodybuilding imand anders een id wat wel werkt?
 
Binnenkort moet je verdomme pillen pakken voor elke handeling die je verricht ...
 
!!BarmaN!! zei:
ik dacht koop dat melatonie dat moest helpen makkelijker in slaap te komen heb ik nog al moeite mee. vooral nu ik in ploegendienst zit leek het me wel handig.

de eerste x dacht ik wat er van te merken maar nu ik het langer gebruik merk der om eerlijk te zijn nix van lig nog steeds heel erg lang wakker.
en slapen is jah zo belangrijk voor bodybuilding imand anders een id wat wel werkt?


Kheb t ook geprobeerd en werd er zelfs nog meer wakker/opgewekt van. Het werkt echter voor de meeste mensen goed, maaarrr je bent dus niet de enige bro..
 
Heb er zeer goede ervaringen mee.

En klanten van ons ook zelf met melatomatine wat heel laag gedoseerd is.

Zou het wel op nuchtere maag nemen.
 
welke dosis is het beste om te nemen op de verpakking stond een of 2 per dag 1 uur voor tslapen maar vernam nix duzz laatst 5 genomen maar merkte nog steeds nix
tzou kunnen dat ik er gewoon niet goed op reageer maar wat zou ik eventueel hier wel voor kunnen gebruiken? als het kan natuurlijk een natuurlijk middel en geen medicijn desnoods als er nix beters is wel
 
bij de meeste mensen werkt het spul goed.

je kunt eventueel gaba of zma proberen.
 
prima spul
 
nou w dan zal ik wel de enige wezen waar het niet bij werkt???
 
probeer eens wied
natuurlijk product ;)
beste slaapmiddel wat ik ken je ben zo weg!
lijkt mij idd beter dan al die pillen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven