XXL Nutrition

Meld bugs

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Meld hier mogelijke bugs die je ontdekt hebt na de update.
 
[Link niet meer beschikbaar]
Bij sociale groepen zie ik overal kruisjes
 
??? Bij mij ziet het er zo uit, lijkt me niet normaal...
nn33wy.png
 
??? Bij mij ziet het er zo uit, lijkt me niet normaal...
[PIC]
Opgelost.

Die vraagtekens stonden er toch eerst niet? Of is dat nieuwe look?
Dat wil zeggen dat er nog geen afbeelding is gekozen voor die groep. Moet je even "wijzig groep" doen en eentje uploaden (tenminste dit kan alleen voor je eigen groep(en).
 
Ik zal het melden indien ik iets opmerk T. Ik kan je nu immers recht in de ogen kijken, weliswaar in JPG formaat maar toch.
 
Ik weet niet of het een 'bug' is of dat het bij de upgrade hoort, maar eerst zag je rechts bovenin bij je GebruikersCP je eigen avatar en nu niet meer.
En waar is Elite Spy heen? Het staat niet meer bovenaan.
 
de button mijn posts is ook weg ineens vanboven ???
 
Ik weet niet of het een 'bug' is of dat het bij de upgrade hoort, maar eerst zag je rechts bovenin bij je GebruikersCP je eigen avatar en nu niet meer.
En waar is Elite Spy heen? Het staat niet meer bovenaan.

hehe, wou ik ook net melden :D
 
ik weet niet of het een 'bug' is of dat het bij de upgrade hoort, maar eerst zag je rechts bovenin bij je gebruikerscp je eigen avatar en nu niet meer.
en waar is elite spy heen? Het staat niet meer bovenaan.
+1
 
De laatste meldingen hebben te maken met iets waarmee ik op dit moment bezig ben, dus even geduld graag :)
 
voortmaken ! :whip:

is nu makkelijker om sneller op pm's te reageren, top T! :thumb:
 
Als ik op "nieuwe posts" klik zie ik bijvoorbeeld dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f134/25-04-09-thai-kickboxing-gala-maldegem-205237/

daar staat dat topic tussen met 21:30 als laatste post maar als je het topic opent is de laatste post van 14:37.

dit zie ik wel eens vaker. dat is een bug denk ik?

Als er maar 1 of 2 reacties in een topic staan blijft die naar boven komen om het topic toch onder de aandacht te brengen. Soms zie je inderdaad een hele groep van zulke topics op een rij.

Wat is er zoal veranderd/ verbeterd met de upgrade?
 
Als er maar 1 of 2 reacties in een topic staan blijft die naar boven komen om het topic toch onder de aandacht te brengen. Soms zie je inderdaad een hele groep van zulke topics op een rij.

Wat is er zoal veranderd/ verbeterd met de upgrade?

Community zie je nu in de blauwe balk staan naast faq en kalender
 
Als er maar 1 of 2 reacties in een topic staan blijft die naar boven komen om het topic toch onder de aandacht te brengen. Soms zie je inderdaad een hele groep van zulke topics op een rij.
Aha klopt, dit zal de reden zijn, dat heb ik gedaan om ervoor te zorgen dat elke vraag tenminste 2 reacties krijgt. Niets zo vervelend om geen antwoord/reacties te krijgen op je topic, of zulke topics te vinden via Google als je naar iets op zoek bent. Op deze manier hoeven mensen ook niet steeds zelf te bumpen, wat weer frustraties en nutteloze posts opleverd. Toch wel een functie waar ik zeer tevreden over ben dus. Maar dus geen bug.

Wat is er zoal veranderd/ verbeterd met de upgrade?
Best kijk je even rond, want er zijn heel wat kleine veranderingen, maar dit zijn eerder verbeteringen aan bestaande functionaliteiten. De Sociale Groepen hebben een facelift gehad, PM's kunnen nu vlotter beantwoord en gefilterd worden, navigatiebalk is iets aangepast. Verder werk ik nog aan een paar andere dingen maar dat komt later.
 
Bij handige links staat ''wie heeft mij geqoute'' niet meer :o
On purpose ?
 
Back
Naar boven