AndroidHealthClinic

Gestopt Melinda's contest log 2010

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je training ziet er niet verkeerd uit Melinda..gaat goed hé!!
 
What Miss H said: Melinda - je gaat echt heel lekker :)
Kudos!
 
Bedankt, daar word ik blij van!! :D

Al werd ik vandaag in de sportschool weer ff wat minder blij :o Wilde borst en schouders doen, maar is uiteindelijk alleen maar borst geworden en 1 oefening voor de schouders .. tijdens die oefening kreeg ik zo'n last van mijn schouder dat ik besloot te stoppen. Ten eerste deed het eigenlijk te veel pijn om door te gaan en ten tweede was het waarschijnlijk ook heel stom geweest om toch door te gaan.

Dusse training van vrijdag 16 juli, borst:

warming up: 6 minuten op de crosstrainer

3x8x 13,3kg Pec Fly
3x6x 4,5kg Pectoral fly
3x7x 11kg. Chest press
3x6x 6,8kg Converging chest press
6x5,6 shoulders press AU , 6x4,5kg en toen nog meer AUUU

3x10x Abcoaster

Cardio: 10 minuten fietsen, 5 minuten steppen (soort traplopen)

Volgens mij heb ik dit nog nooit verteld, maar ik heb ook last van het syndroom van Tietze (kort: chronische ontsteking van het kraakbeen bij je ribben) en voelde dat vandaag weer ff tijdens die borstspieroefeningen. Dat had ik al een tijd niet gehad eigenlijk. Hopelijk wordt het snel weer minder, want het is behoorlijk irritant ><

Nog maar 28 dagen (ofzo?) en dan is de contest alweer afgelopen!:eek: :bang: Nog ff heel hard mijn best gaan doen! :p

Voeding van vrijdag 16 juli:

Ontbijt: brinta met magere melk en een schepje whey + een peer
(Geen tussendoor, was pas laat wakker, dus laat ontbeten)
Lunch: kipfilet met volkorenpasta, tomatenpuree en champignons + een banaan
Tussendoor: weer de pasta met kip en een klein stukje pure chocolade
Avondeten: is nog onbekend
Tussendoor: waarschijnlijk een beetje kwark

Supplementen van vandaag: magnesium, glucosamine, multi a-z, omega 3.
Drinken van vandaag: veel water en wat vruchtensap.
Oh ja en na het sporten een whey shake.
 
Je hebt het toch geprobeerd?Als je pijn hebt inderdaad maar even rustiger aan doen dan.Richt je dan maar even op andere spieren.Ja nog maar een paar weekjes!Wordt nu spannend!

Fijn weekend!
 
Je hebt het toch geprobeerd?Als je pijn hebt inderdaad maar even rustiger aan doen dan.Richt je dan maar even op andere spieren.Ja nog maar een paar weekjes!Wordt nu spannend!

Fijn weekend!
Idd! Jij ook een fijn weekend :)
 
goed dat jezelf op tijd in acht neemt..das belangerijk.
Wel shit dat je last hebt van chronische ontstekingen..
fijn weekend!
 
goed dat jezelf op tijd in acht neemt..das belangerijk.
Wel shit dat je last hebt van chronische ontstekingen..
fijn weekend!
Ja idd, jij ook een fijn weekend! (al is het wel een week later maargoed :D)
Ik post ff wat minder de laatste tijd, maar gaat wel gewoon nog goed hoor. Af en toe wel iets meer junks, omdat het toch zomer is.. En heb ff rustig aan gedaan met trainen, vanwege schouderpijn enz.
Binnenkort zal ik weer wat meer gaan posten! Enne de logjes van de rest ff gelezen.. ziet er weer goed uit hoor! :thumbs:
 
Je zit in het goede ritme zo te lezen:D Enne in de zomer mag je best een beetje;) junken:)..Er is ook nog zoiets als van het leven genieten:D.
Pech en jammer van die pijn:(..Hoop dat je als je jezelf in acht neemt toch nog voldoende kan trainen.
 
Je blijft lekker doorgaan, en naar je lijf luisteren, das het belangrijkste... wat goed voelt...
Ja... nog een paar weekies, en dan is de contest alweer voorbij!!!
 
Sterkte met de pijn!
Van dat junken komt bekend voor en daar was ik na een (junk) vakantie in blijven hangen terwijl ik normaal gezien nee zou zeggen of het niet zou kopen.
Op dat moment is het misschien ff jammer dat je eraan toegeeft maar aan de andere kant is het toch wel erg lekker.:o
Zolang je uiteindelijk weer schoon gaat eten en lekker gaat trainen komt het wel weer goed.:)

Fijn weekend!
 
Ja idd, jij ook een fijn weekend! (al is het wel een week later maargoed :D)
Ik post ff wat minder de laatste tijd, maar gaat wel gewoon nog goed hoor. Af en toe wel iets meer junks, omdat het toch zomer is.. En heb ff rustig aan gedaan met trainen, vanwege schouderpijn enz.
Binnenkort zal ik weer wat meer gaan posten! Enne de logjes van de rest ff gelezen.. ziet er weer goed uit hoor! :thumbs:

Goed als je je schouder wat rust geeft, de rest kun je dan even goed aanpakken, best moeilijk nu in de zomer met al die ijsgerchten dat vin ik ook, als je het trainen bijhoudt kun je best eens wat junken, haal je het komende weken weer in ok?;)
 
Na een hele tijd niet meer online te zijn geweest wil ik nog wel ff iedereen bedanken voor alle support! :D
Helaas ben ik er weer een tijdje niet mee bezig geweest, met als gevolg dat ik geen na foto heb gepost... Het is eerlijk gezegd ook helemaal langs me heen gegaan :o en toen ik weer eens online kwam zag ik dat alle foto's al online waren.. Maargoed ik had toch weinig verbetering om te laten zien.
Ik heb op iedereen gestemd en ik vind echt dat iedereen het goed gedaan heeft! Er zit echt een paar super foto's tussen :bow2:
Ik ga gewoon door en als ik tevreden ben post ik in de toekomst nog wel eens een foto'tje :D
 
Ja pics,dat helpt altijd wel!

Volgend jaar weer meedoen en dit keer opletten,ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven