XXL Nutrition

Melk of Water???

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik ben bezig in mijn cut-fase maar is het nu echt VEEL beter om me melk uit me schema te halen en dit te vervangen voor wateR? Want enige keren dat ik melk neem is 's ochtends in me whey en na me training melk + whey + kaneel + dextrose.

Maar met water krijg ik het heel moeilijk weg.

Ik gebruik over het algemeen Magere Melk.
en drink 4 a 5 liter water per dag.
 
ik zou me over die paar glazen melk niet druk maken. hou gewoon wat rekening met je kh's melk bevat zo'n 5 gram per 100 ml. 1 liter is dus 50 gram en dus 200 kcal.
 
t schijnt een fabeltje te zijn dat melk je huid dikker maakt. Althans in zoverre dat wwij met onze westers eetpatroon ons daar minder druk om hoeven temaken.
Daarbij is water natuurlijk wel minder calorien. Ik denk dat t geen kwaad kan zolang dat "algemeen" "alleen maar" wordt.
zelf drink ik geen melk. Enige zuivel wat ik dan nuttig is kwark

ik meen overigens dat jij toch ook je lijnzaadolie met melk inneemt?

edit: water telt natuurlijk geen calorien!
 
Laatst bewerkt:
Precies zoals ErEf zegt. Ik zou het er gewoon lekker in houden en gewoon op de hoeveelheid letten die je drinkt
 
Ok nee ik neem ongeveer maar 600 ml per dag. Maar zitten toch ook weer wat eiwit in. Voor de rest let ik erg op me khd en vetten etc.

TOTAAL
2041.8 kcal
254.1 Eiwit
235.0 Khd
69.8 Vet (Waarvan 30 Lijnzadolie)
 
Originally posted by Elmar
Ok nee ik neem ongeveer maar 600 ml per dag. Maar zitten toch ook weer wat eiwit in. Voor de rest let ik erg op me khd en vetten etc.

TOTAAL
2041.8 kcal
254.1 Eiwit
235.0 Khd
69.8 Vet (Waarvan 30 Lijnzadolie)

Zolang je de kcal uit de melk ook maar meeteld.
 
Originally posted by burn


Zolang je de kcal uit de melk ook maar meeteld.

Doe ik ook
300 ml 99 kcal

en ii neem ongeveer 600 ml dus 198 kcal

Maar ik denk dat ik 's ochtend de melk weg laat en dat ik alleen maar me melk in me shake neem na me training. Is toch ook goed ideE? alleen mis ik 9 gr eiwit. Maar daar verzin ik wel weer wat op.
 
die 9gr zou ik me echt geen zorgen over maken hoor.
 
Nee doe ik ook niet :p neem wel weer wat anders. Koolvis ofzo :D
 
Ik hou gewoon mijn melk erin... brinta en mijn shakes met melk en ik val er prima van af, dus dan boeit het verder niet veel toch :D

succes, al vooruitgang?
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik hou gewoon mijn melk erin... brinta en mijn shakes met melk en ik val er prima van af, dus dan boeit het verder niet veel toch :D

succes, al vooruitgang?


Ben 3 dagen bezig 1e 2 dagen 2x 1 caps xena en vandaag 2x 2 caps xena. Elke dag 3x 3 Pyruvate en 5x p/w 45 min cardio.
MAar nu 3 dagen later maar kan nog niets zeggen. Weet ook niet in hoeveel dagen je al resultaat kan zien.
 
magere melk kun je zeker wel in laten zitten.. t verschil zal jij nooit zien/merken
 
Originally posted by Elmar



Ben 3 dagen bezig 1e 2 dagen 2x 1 caps xena en vandaag 2x 2 caps xena. Elke dag 3x 3 Pyruvate en 5x p/w 45 min cardio.
MAar nu 3 dagen later maar kan nog niets zeggen. Weet ook niet in hoeveel dagen je al resultaat kan zien.
Op de weegschaal zou je na een week wel verschil moeten zien, in de spiegel duurt het wat langer. Ik begin nu (na 2 weken) wel wat meer blokjes te zien doorkomen... dus die cm's vet smelten wel weg :D Ik ga overigens mijn dieet aanpassen... doordeweek naar 2000 KCal (nu 2500) en in het weekend 3000 (nu 2500). Op die manier hoop ik mijn GH en stofwisseling op pijl te houden. Cardio doe ik alleen in het weekend (basketballen met vrienden hou ik langer vol dan in mijn eentje te gaan fietsen).
 
nou suc6 en je hoort van me! :D ik zit al op zoon 2000 tot 2200 kcal vind ik zat. Probeer mijn benodigde eiwitten/vetten wel binnen te krijgen.
 
Ben nu zelf vanaf maandag bezig met de xena's en spinning, en er is nu 1,5kg vanaf (telkens gewogen in de ochtend nadat ik naar de wc ben geweest), zal wel veel vocht bij zitten (drink toch gauw 3 liter water per dag).

En nu maar hopen dat de kilo's eraf vliegen. :D
 
Jij ook suc6, met 2000-2200 moet het toch lukken. vetten heb ik gewoon moeite mee om eraan te komen ha, braad nu mijn kip in olijfolie... lijnzaadolie doe ik lang niet elke dag, heb er teveel moeite mee. capsules kosten overigens bijna 10 keer zoveel... ik ben daarom maar afgestapt van magere melk en doe weer halfvol.
 
haha, nou ik neem nog steeds magere ik merk geen verschil en lijnzaadolie krijg ik zonder problemen weg dus ook elke dag.

Maar je hoort van me :D
 
Back
Naar boven