MuscleMeat

Melk WEG = WEG acne

Bezoekers in dit topic

She2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
445
Waardering
0
Hallo!

Zo'n 2 jaar geleden ben ik weer melk gaan gebruiken na het een lange tijd niet gedronken te hebben.
Ik kreeg na enkele weken erge acne in mijn gezicht.
Omdat ik het vermoeden had dat er een verband was met mijn acne en melk, want opeens bij gebruik ervan kreeg ik acne, ben ik gestopt met zuivel gebruik. Ik dacht namelijk eerst dat het aan zuivel lag, maar nu gebruik ik al enige tijd elke dag kwark en joghurt en nergens last van!
Misschien dat jullie er ook iets aan hebben!
 
heb zelf ook last van acne en drink ook veel melk. het verband tussen de twee is er wel denk ik, maar ik kan die melk gewoon niet uit mn schema laten.
 
Ik gebruik geen ON whey meer maar een andere en de acne is ook verdwenen plots.
 
yoghurt en kwark zijn zure melkproducten, dus je zou eens karnemelk kunnen proberen ipv melk.
 
Ja ik heb zelf ook puisten door zuivel producten . Maar ja gewoon melk blijven zuipen! Wel merk ik dat als ik een x dag ongezond heb gegeten, beetje gejunkt ( chips, snacks enzo ) dat ik ook ineens tiefus veel puisten heb .
 
pas als dit wetenschappelijk is bewezen zal ik dit uit mn schema schrappen.
melk is echt belangrijk voor me en voor zover ik weet is dit wetenschappelijk nog
niet aangetoond. mensen praten vaak over zulke dingen en denken vaak dat het door
een bepaald product komt maar ik geloof hier niet in. de ene keer als ik vet en veel eet
verdwijnen mijn puistjes en de andere keer komen er juist een paar bij.
dat is bij melk ook zo imo.
 
Ik heb ook weleens acnes, maar ik drink liever melk en hou die acnes dan dat ik de melk helemaal uit mijn dieet haal.
 
ik moet ook zeggen dat ik, ook altijd van die puisten op mn rug heb. maar of dat ook echt komt door de melk weet ik niet.. ik merk wel nu ik weer aan t bulken ben dat ik weer meer pukkels op mn rug krijg!!
 
pas als dit wetenschappelijk is bewezen zal ik dit uit mn schema schrappen.
melk is echt belangrijk voor me en voor zover ik weet is dit wetenschappelijk nog
niet aangetoond. mensen praten vaak over zulke dingen en denken vaak dat het door
een bepaald product komt maar ik geloof hier niet in. de ene keer als ik vet en veel eet
verdwijnen mijn puistjes en de andere keer komen er juist een paar bij.
dat is bij melk ook zo imo.

Het maakt mij niet uit of je het wel of niet uit je schema schrapt...
Het gaat mij erom om te laten weten dat in mijn geval er een heel duidelijk verband is tussen melk en mijn acne.
Wat je ermee doet moet je zelf weten.
Het ligt er maar net aan in welke mate je je acne een probleem vindt om eens te overwegen de melk tijdelijk te schrappen.
 
Het maakt mij niet uit of je het wel of niet uit je schema schrapt...
Het gaat mij erom om te laten weten dat in mijn geval er een heel duidelijk verband is tussen melk en mijn acne.
Wat je ermee doet moet je zelf weten.
Het ligt er maar net aan in welke mate je je acne een probleem vindt om eens te overwegen de melk tijdelijk te schrappen.

ik weet niet of je nu wel of niet van mensen wil horen of ze melk willen overwegen maar ik wil je niet aanvallen op je verhaal!
ik wil ook een andere kant van het verhaal vertellen zodat mensen er meer over na gaan denken. :)
 
Bedankt voor de bronne. maar denk niet dat ik dat ga doen...
blijf wel een beetje smeren dan dat ik dat allemaal ga weg laten (melk, yoghurt ed)

Alleen melk gaf bij mij dus problemen (joghurt niet).
 
Back
Naar boven