Fitness Seller

Melk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiVer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2002
Berichten
56
Waardering
0
Waarom krijg je van melk en andere zuivelprodukten een dikkere huid?
Welke stof zorgt hiervoor?
 
Een dikkere huid? Daar heb ik nog nooit van gehoord... LOL, dan moeten sommigen hier bijna olifanten zijn :D
 
Bedoel geen bf, maar je huid wordt dikker, zodat je minder zichtbare aders hebt. Daarom halen die wedstrijd lui alle zuivel uit hun dieet.
 
Door melksuiker wordt onderhuids vet opgeslagen waardoor de huid dikker lijkt. Dit kom dus NIET door melk specifiek maar door de snelle koolhydraten die erin zitten.

The Rant:
“You’d better take milk out of your pre-competition diet because you know that ‘glow’ pregnant women get? I don’t want you to have it.” (Yes this is an actual trainer’s comment.) Apparently, she equates drinking milk with being able to produce milk. Then there is the “sugar” in milk, and the sodium, oooooh my. And somehow, it’s MILK that causes the smoothness just under your skin, not subcutaneous fat. Deleting dairy from the diet is the sacred cow of bodybuilding.

The Rave:
I’m here to say that not only can you drink milk, you can eat other nonfat dairy products as well, and still come looking as hard and shredded as Parmesan cheese left out overnight. I am not talking to the people who are lactose intolerant, I’m talking to those of you who enjoy dairy products in the off-season and then eliminate them from your diet to get lean. Non-fat or low-fat dairy products are a tasty source of complete protein and calcium, and they make a great base for shakes and smoothies. As far as milk containing sugar, why yes it does, and so does every other carbohydrate on earth. Sugar is also another term for saccharides, single molecules which link together in different ways to create ALL carbohydrates, from syrup to sawdust. What you need to eliminate from your diet is “refined sugar”, which is calorie dense and nutrient poor.

http://www.muscleresearch.com/Advertise/Sample/Cows.html
 
Inderdaad, de lactose doet de huid verdikken. Als je het podium niet opgaat, zo ik me er niks van aantrekken en gewoon doorgaan met zuivel. De voordelen zijn er veel te groot voor om ermee te stoppen. Alleen als je het podium opgaat is het nuttig, voor dat kleine beetje extra...verder niet.
 
Hoeveel melk moet je hiervoor drinken, zodat je aders minder zichtbaar worden. Ik heb veel groene aders, maar nog net geen spataders. Zijn er ook andere supplementen die je aders minder zichtbaar maken.
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoeveel melk moet je hiervoor drinken, zodat je aders minder zichtbaar worden. Ik heb veel groene aders, maar nog net geen spataders. Zijn er ook andere supplementen die je aders minder zichtbaar maken.

Hahaha jij wilt precies het omgekeerde als ons:D .
 
Originally posted by marcel


Hahaha jij wilt precies het omgekeerde als ons:D .

Zichtbare aders zijn niet mooi voor een dame! Mijn mening he.
 
Mmmm... ruilen dan?? Mijn aderen liggen erg diep, zelf laag in het vet zie je ze nog amper...

Gimme gimme!! :D
 
Originally posted by soulreaver
Mmmm... ruilen dan?? Mijn aderen liggen erg diep, zelf laag in het vet zie je ze nog amper...

Gimme gimme!! :D


Heel graag zelfs:D
 
Bij mij zie je ook amper aders :(
Alleen op mijn biceps loopt er 1 en als ik onwijs kracht zet wil je ze nog weleens op mn schouders zien, maar verder niet :(
 
Op mijn bicpes niks, alleen bovenkant borst en schouders een beetje..
 
Ik snap niet dat dat zoveel kan verschillen, die maat waarmee ik train die heb heel zn onderarmen enzo vol aders (helemaal opgeblazen ook alstie net klaar is met een oefening) en bij mij zie je geen kont :(
Wel jammer, wat aders vind ik best mooi staan... Ik zal eens kijken van de lente of ik ze tevoorschijn kan toveren, bij het cutten :)
 
mijn trainingspartner zie ik nog wel is met open ogen naar me onderarmen kijken.. schijnt dat bij sommige oefeningen me aders er wel een cm uit springen :)
 
Bij mij worden ze ook nu zichtbaar biceps, schouders en armen, betekend dat ik vet aan het kwijt raken ben en meer spieren kweek ???
 
Bedoel geen bf, maar je huid wordt dikker, zodat je minder zichtbare aders hebt. Daarom halen die wedstrijd lui alle zuivel uit hun dieet.

Dus dat is het :o
Ik lijk totaal niet gespierd maar echt vol en opgezwolle.
Ik zie bij mezelf ook totaal geen aders.
 
Heb drie maanden lang 3 liter melk en een pot kwark naar binnen gewerkt, zag geen verschil tussen toen en nu. (drink nu nog maar halve liter per dag..)
 
Een topic van 6 jaar oud bumpen, OMFG!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven