MuscleMeat

melvin manhoef vs jerome le banner Arena 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

theDOGFATHER

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2006
Berichten
248
Waardering
0
wie wint deze partij denken jullie en waarom?
 
moeilijk moeilijk
maar ik gok deze keer op manhoef als hij er net zo hard tegen aan gaat als bij die norifumi ofzo ??? in de arena.
ps datum??
 
JLB vanwege het grote lengte- en gewichtsverschil.

Ik las ook ergens Badr Hari vs Ray Sefo. Lijkt me ook niet verkeerd.
 
ik denk Jerome, wat een beest.
als hij verliest dan heeft hij zijn beste tijd helemaal erop zitten...
 
moeilijk moeilijk
maar ik gok deze keer op manhoef als hij er net zo hard tegen aan gaat als bij die norifumi ofzo ??? in de arena.
ps datum??
dat was als ik het goed heb tegen tatsufumi tomihira,,,was een spetterpartij ja,,,maar tomihira is geen le banner


al geef ik het voordeel aan the underdog,,,en dat is melvin
melvin is wel 12 cm korter als le banner,,,maar dat is ray sefo ook,,,en daar ging le banner ook zwaar ko tegen
 
melvin is wel 12 cm korter als le banner,,,maar dat is ray sefo ook,,,en daar ging le banner ook zwaar ko tegen

Sefo weegt dan wel wat meer dan Melvin en heeft qua ervaring ook een voorsprong.
 
ik denk dat melvin wel wint, want imo is hij wat agressiever en sneller. Maar jah je weet het maar natuurlijk never..
 
LeBanner mist de laatste tijd wat snelheid en hij incasseert te veel.
Vooral zn kin blijft een zwakke punt en van Manhoef heb ik te weinig gezien om echt te kunnen oordelen, maar LeBanner is altijd te verleiden tot een slugfest.
En in dat filmpje van Cyborg vs Manhoef is wel te zien dat hij kan incasseren.
Wil Manhoef winnen dan zal hij zijn MMA ervaring thuis moeten laten want ik zag een oude match van Igor Vovchanchyn vs Ernesto Hoost en Igor was constant aan het werpen.
Ik geef een licht voordeel aan Manhoef alleen vanwege zijn incassering en zijn leeftijd.
 
al geef ik het voordeel aan the underdog,,,en dat is melvin
melvin is wel 12 cm korter als le banner,,,maar dat is ray sefo ook,,,en daar ging le banner ook zwaar ko tegen

Dat is wel lang geleden. Ik denk toch le banner gewoon een betere kick bokser Rodney Faverus zou leuker geweest zijn.
 
Dat is wel lang geleden. Ik denk toch le banner gewoon een betere kick bokser Rodney Faverus zou leuker geweest zijn.


+ eerder een lucky punch dan goede taktiek

Ik hoop Le Banner, favo fighter :)
 
weet niet of jullie het weten,,maar melvin is van origine een kickbokser,,en geen mma vechter,en al komt hij voor een zwaargewicht wat cm te kort,met zn 177 cm,zn vechtsT is voor veel goeie vechters gewoon net te veel,,de druk die hij geeft is slopend,,maar dat weet je pas als je ooit tegen hem gestaan heb,,
bekijk de partij bob schreiber va manhoef een keer voor de gein,,,dan zieje wat een machine manhoef is.
 
Deze partij heeft heel veel potentie! Maar ik denk dat JLB een maatje te groot is.
 
weet niet of jullie het weten,,maar melvin is van origine een kickbokser,,en geen mma vechter,en al komt hij voor een zwaargewicht wat cm te kort,met zn 177 cm,zn vechtsT is voor veel goeie vechters gewoon net te veel,,de druk die hij geeft is slopend,,maar dat weet je pas als je ooit tegen hem gestaan heb,,
bekijk de partij bob schreiber va manhoef een keer voor de gein,,,dan zieje wat een machine manhoef is

Klopt maar hij verloor van een andere kick bokser Faverus op K.O en Le banner is een betere kick bokser als Faverus.
 
Klopt maar hij verloor van een andere kick bokser Faverus op K.O en Le banner is een betere kick bokser als Faverus.
wat wil dat zeggen dan?? die strategie werkt niet,,,,hoost verloor ook van sapp op ko,mirco en sefo wonnen van sapp op ko,,maar beide heren sefo en mirko verloren op hun beurt weer van hoost op ko, hoost verloor van fransisco filho op ko,,maar is fransisco beter??

het ligt maar net aan de vorm van de dag,,,en ik zie de laatste tijd(en ik draai al een heeele tijd mee) dat melvin in een stijgende lijn is,,en altijd in supervorm afgetraind de ring in staat,,,en sinds jerome van hoost verloor en zn onderarm brak,,,zie ik een heel andere vechter staan.
als beide heren afgetraind zijn is het gewichtsverschil rond de 15 kg,,dat moet melvin met zn snelheid en explosiviteit goed kunnen maken.
ik zeg niet dat ie zal winnen,,,,maar manhoef gaat niet ko.
(al lullen we natuurlijk al wel heeel vroeg voor de wedstrijd al hoe en wat er gaat gebeuren,terwijl het nog meer dan 6 mnd duurd voor dat de partij gepland staat)

ps:ander nieuwtje,,,er gaan geruchten rond over de k-1 finale op 2 december,,,dat manhoef tegen bob sapp gaat vechten..
of dit waar is weet ik niet,maar ik zal daar vanavond meer over horen,aangezien ik iemand ken die heeel nauw betrokken is bij de k-1 in japan,weet ik of het een fabeltje is of niet
 
wat wil dat zeggen dan?? die strategie werkt niet,,,,hoost verloor ook van sapp op ko,mirco en sefo wonnen van sapp op ko,,maar beide heren sefo en mirko verloren op hun beurt weer van hoost op ko, hoost verloor van fransisco filho op ko,,maar is fransisco beter

Dat heeft er weinig mee te maken de partijen hoost en sapp te vergelijken met Faverus en Manhoef gaat niet op. De wedstrijden Faverus verloor waren allemaal op submission. Het is gewoon zo dat Faverus een completere kick bokser is. Hij doet gewoon alles voeten, knieen en handen en Manhoef vecht meestal met veel en snelle strikes. Hij doet me ook denken aan Hunt vroeger hij is niet lang maar z'n strikes zijn moordend.
 
Of Jerrel Venetiaan

Volgens mij is die trainer geworden. Venetiaan werd altijd gepeopeld door de k1 organisatie, alleen maar omdat er anders te veel Nederlanders mee zouden doen. Sefo zou dan niet meedoen in de k1 grand prix en Sefo is een publieks trekker.
 
Venetiaan levert mooiere partijen dan Sefo imo.
Zijn freefight partijen tegen Valentijn Overeem zijn legendarisch of tegen Chiek Kongo.
Peter Aerts werd ook verdoet door K1 en Loyd van Dams ook.
Laten ze die maffe gasten als Nortje,Akebono en Sapp maar weg laten.
Het gaat mij meer om de techniek dan om de grootte van de vechter anders moeten ze Butterbean er eens neergooien :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven