Fitness Seller

Members: Irritatie en hoe gaan we ermee om

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Beste DBB-members,

Dat we zo nu en dan berichtjes onder onze posts/threads krijgen van figuren die hard trieste reclame moeten maken voor een forum dat helaas niet loopt zoals het had gemoeten, dat weten alle mods. Je hoeft dus geen afreageer-berichten te gaan schrijven met alle replies van dien, druk gewoon even op de 'report'-knop onder de post van de bestreffende spammer en wij rekenen ermee af.
Ga dus ook niet gezellig reageren op de spam want ook jouw opmerkingen worden meegenomen in de delete-actie :p

De report-post-knop is eentje die altijd werkt, je kan er zelf je reden inzetten en je bewijst ons er een enorme dienst mee. Mods zijn 24/7 aanwezig op dit super-forum dus we overlappen elkaars aanwezigheid.

Groeten en veel leesplezier,

DBC01

Moderator.

die knop had ik al reeds gevonden ;)

alleen jammer dat het andersom ook ging, ik had iets te hard geroepen bij Fitnessnet en ************ dat ik dit forum toch het meest informatief vind en dat werd me niet in dank afgenomen.

Espi

en waarom word dit nu weer geblokkeerd met *****? vind het super irri dat links onzichtbaar worden gemaakt.
Zo valt er niets meer na te zoeken.. ergernis numero 2 nadat de zoektijd naar 60s is verlengd.
Kom niet met die rotsmoes van dat je dan het forum kunt lezen, dat doe ik al volcontinu. Op dat moment wil ik PRONTO antwoord op een brandende vraag!

Dit kinderachtig gedoe van afschermen en beperken van zoekopdrachten maak ik op geen enkel buitenlands forum mee.

Espi

Dit was slechts een mededeling van mijn kant. That's all.

Nog een tip: probeer gewoon niet te reageren op spam en posts van trollen en andere forumvervuilers. Als ze geen reactie krijgen is de fun er snel af. Zoals DBC komt te zeggen: enkel de report post link gebruiken is voldoende.

Rob G zei:
Wie zit hier dan elke nacht om 4 uur te moderaten??? Dies gek! :)

Ligt eraan hoe je dagindeling is :cool:

Sommigen werken 's avonds of 's nachts, hebben internet op het werk of komen thuis en modden nog even wat aan :D
----------------------------------------------------------------------------

Demolisher je eerste waarschuwing is binnen.

Dit soort taal is voorbehouden aan andere secties en al helemaal niet op z'n plaats als het niks van doen heeft met het onderwerp.
Wat zou jij ervan vinden als jouw vraag over een BB-onderwerp wordt beantwoordt met dit soort tekst? Het haalt ook de seriueze bedoeling van mijn verhaal weg.

DBC01 zei:
Wat zou jij ervan vinden als jouw vraag over een BB-onderwerp wordt beantwoordt met dit soort tekst?

lijkt me ontzettend relaxd..

maarr ik schreef dat om te kijken of er censuur was..ik keek namelijk met een schuine oog naar espi..calm down man

nu heb je mijn gevoelens gekwest..kom maar op met die positieve karma babeey

"maarr ik schreef dat om te kijken of er censuur was.."

Dacht ik al. Die tekst was namelijk in één keer wel erg snel weg :D

Die censuur waar Espi het over had was volgens mij toegepast door de poster zélf...:) Niet door één van ons neem ik aan. Op prikpagina.nl staan erg veel woorden in de ban maar dat valt hier geloof ik wel erg mee.

Doe es iets leuks en je krijgt wat karma lol

DBC01 zei:
"maarr ik schreef dat om te kijken of er censuur was.."

Dacht ik al. Die tekst was namelijk in één keer wel erg snel weg :D

Die censuur waar Espi het over had was volgens mij toegepast door de poster zélf...:) Niet door één van ons neem ik aan. Op prikpagina.nl staan erg veel woorden in de ban maar dat valt hier geloof ik wel erg mee.

Doe es iets leuks en je krijgt wat karma lol

*unzipt mijnb roek ?*

Nee, in de eerste tekst was die **** een woord dat weggecensureerd werd,in de tweede was het een voorbeeld zoals het er uit komt te zien.
Weet nu even niet of bij B&F ook links worden gecensureerd, wel dat bepaalde vloekwoorden worden gewijzigd, een k*tdag wordt dan een poesiedag ;). Erg hilarisch allemaal !

Maar, het is wel ongelooflijk irri om zo lang te moeten wachten voor zoekacties, vooral omdat gecombineerde woorden (gecombineerd met booleaaanse zoek opdracht AND, OR, NOT) op de een of andere manier niet het gewenste resultaat opleveren. En afbreken van een woord is al helemaal een ramp en dan heb je nog die grapjurken, die niet eens kunnen spellen (woorden los of juist aan elkaar schrijven waar het andersom moet is nog het minste).

Soms denk ik dat posters hier in de kleuterschool zijn blijven steken, hoeveel vragen je niet tegen komt met de titel "Een vraagje" oid.. is niet te tellen. Moet zeggen, vind het erg prettig dat je dan door de muis er over heen te rollen de eerste paar regels kunt zien!

Espi

Esperantisto zei:
vooral omdat gecombineerde woorden (gecombineerd met booleaaanse zoek opdracht AND, OR, NOT) op de een of andere manier niet het gewenste resultaat opleveren.

Espi
De search engine is heel eenvoudig te gebruiken. Voor zover ik weet ook heel effectief.

De beste manier hier is maximaal 2-3 specifieke woorden met altijd 1 spatie ertussen zonder tekens of extra woorden. Meer hoef je niet te doen.

Smalluser zei:
Nee natuurlijk niet.

Groet Smalluser :thumb:
Hier ook niet trouwens, enkel een forum dat alles van onze site steelt en nog het lef heeft hier reclame te maken ook.

@ espi: scheldwoorden worden hier overigens ook niet automatisch gecensureerd, wij hebben gewoon een sterk moderators team dat alle posts goed nakijkt en scheldwoorden indien nodig zelf censureerd, met een bericht naar de poster ervan.

Ach maak je niet druk T zulke forums overleven waarschijnlijk toch niet. Zoals je al aangaf 'negeren' ;)

Master modifyer ;) .... ach sommige mensen maken zelfs reklame voor 'bepaalde mensen' en dit wordt vervolgens toch vrij laat gewijzigd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven