Fitness Seller

Meneer, bent u een bodybuilder?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bigtony

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
787
Waardering
0
Hallo bb'ers

Gisteren is mij iets leuks overkomen. Sinds kort werk ik (als invalskracht) met moeilijk opvoedbare kinderen en 'probleemjongeren' in een internaat/opvangcentrum. Aangezien de hitte zijn we even gaan zwemmen.

De normaal zo drukke jongeren keken me met grote ogen aan aan toen ik mijn shirt uittrok. "Meneer, bent u een bodybuilder?? :)

Ik zei van niet, (maar mijn ego steeg tot grote hoogte :D )
Echt geweldig... Zo zie je maar. Onze verketterde leefsT heeft veel voordelen, ook in het dagelijks leven.

Ze zien kracht en discipline en dat uit zich in respect!! Zelfs jongeren die zich normaal niet weten te gedragen, zijn op deze manier een stuk gemakkelijker te hanteren.

kortom: BB RULES :lifter:
 
Kortom: Alle leraren moeten gaan bodybuilden!
 
Je kon ook gewoon ja zeggen toch? Misschien kon je de sport op een possitieve manier uitdragen
 
Ja idd waarom zei je niet dat je bodybuilder was? wtf
 
Ben je geen bodybuilder dan? Of zei je het om alle vooroordelen niet te horen?
 
Mooi verhaal. Maar nog mooier wordt het als je deze jongeren aan kan zetten tot de bodybuilding levensT. Vaak ontbreekt het deze jongeren aan een doel om na te streven en de daarvoor benodigde discipline. Jij bent het voorbeeld, dus ze weten wat ze kunnen bereiken. Een mooie kans.

Succes verder met deze moeilijke, doch verantwoordelijke taak.
 
saint zei:
Mooi verhaal. Maar nog mooier wordt het als je deze jongeren aan kan zetten tot de bodybuilding levensT. Vaak ontbreekt het deze jongeren aan een doel om na te streven en de daarvoor benodigde discipline. Jij bent het voorbeeld, dus ze weten wat ze kunnen bereiken. Een mooie kans.

Succes verder met deze moeilijke, doch verantwoordelijke taak.

Precies, geef ze iets te doen en wees ook hun leraar op dat gebied:)
 
@ allemaal

Klopt, jullie hebben allemaal gelijk. Maar ik MOET het "goede" voorbeeld geven. En wat "goed" is bepaalt de dagelijkse begeleiding. Aangezien die meestal in een wat alternatieve hoek zit, zien zij bodybuilding als iets slechts. (patserig, macho etc.) :mad:

Wel heb ik gezegd dat ik veel met gewichten train en dat dat je veel kan geven. Discipline, kracht en zelfvertrouwen bijvoorbeeld. Slechts het "plastische element" van bodybuilding heb ik achterwegen gelaten. Ik denk dat deze jongeren op dit moment daar het meeste aan hebben. :rolleyes:

Thanks
 
je moet ze alsnog vertellen dat je een bodybuilder bent! Of nog beter; ik ben Tony, ik ben een goed mens, en één van mijn hobbies is idd bodybuilding. Zo leer je ze eveneens niet in hokjes te denken! :D
 
Verkeerde sectie, hoort in chat & conversatie
 
bigtony zei:
Klopt, jullie hebben allemaal gelijk. Maar ik MOET het "goede" voorbeeld geven. En wat "goed" is bepaalt de dagelijkse begeleiding. Aangezien die meestal in een wat alternatieve hoek zit, zien zij bodybuilding als iets slechts. (patserig, macho etc.) :mad:

Dus ze hebben liever een blowende hippie dan een "patser" die iets om zijn lichaam geeft. :rolleyes:
 
heel niet gek dat mensen dan n de goot belanden:D
 
Ik ken 2 molukse gasten die in assen een sportschool voor probleemjongeren hebben!
Hierbij leren ze ze discipline bla bla dit was eerst uit eigen zak nu steunt de gemeente het geloof ik.(ze zijn laatst bij hart van nederland geweest)
 
Erg vet. Iets dergelijks had ik laatst ook. Was bij een klant over de vloer, maar wel casual gekleed (t-shirtje). Kwam dezelfde vraag. Is inderdaad een erg vet compliment uit de mond van een n00b!
 
bigtony zei:
@ allemaal

Klopt, jullie hebben allemaal gelijk. Maar ik MOET het "goede" voorbeeld geven. En wat "goed" is bepaalt de dagelijkse begeleiding. Aangezien die meestal in een wat alternatieve hoek zit, zien zij bodybuilding als iets slechts. (patserig, macho etc.) :mad:

Wel heb ik gezegd dat ik veel met gewichten train en dat dat je veel kan geven. Discipline, kracht en zelfvertrouwen bijvoorbeeld. Slechts het "plastische element" van bodybuilding heb ik achterwegen gelaten. Ik denk dat deze jongeren op dit moment daar het meeste aan hebben. :rolleyes:

Thanks

Ik denk dat Tony hier wel gelijk in heeft, het gaat niet om bezigheid maar om de negatieve bijklank dat hij het "verzwegen" heeft. Gewichttraining en op je voeding letten klinkt al heel anders dan "bodybuilding!".

Wanneer er enige interesse is ontdekken ze geleidelijk vanzelf wel dat het om bb gaat. Indien je het nu zo zou noemen en ze zouden dat op de instelling doorlullen dan ontstaan er vermoedelijk vanuit de begeleíding al bevooroordeelde situaties en preken over ongezondheid en AAS die de kinders afstompt.

Well done Tony, daar ga je nog wel vaker vragen over krijgen. Probeer het langzaamaan te integreren. Bb is een mooie bezigheidstherapie die raddraaiers van de straat houd :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te horen! En succes met je werk (heb ook voor je werk respect ;)) lijkt me niet altijd makkelijk.... weet klein beetje hoe het is om er 1 om je heen te hebben (mijn broertje heeft ADHD....) SUCCES!!

RESPECT 2 ALL (houd er niet van die kreet altijd te roepen maar toch... mag wel eens gezegd worden:))
 
superwerk hoor! Lijkt mij ook vet mooi. In september duik ik de psychiatrie in als alles goed gaat.
En bodybuilding is zeker geen slecht voorbeeld imo.
keep it up!
 
MightyDuck zei:
Bb is een mooie bezigheidstherapie die raddraaiers van de straat houd :thumbup:

Ik voel me aangesproken... :o
 
Back
Naar boven