MuscleMeat

Meneer, bent u een bodybuilder?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jay_c zei:
Leuk om te horen! En succes met je werk (heb ook voor je werk respect ;)) lijkt me niet altijd makkelijk.... weet klein beetje hoe het is om er 1 om je heen te hebben (mijn broertje heeft ADHD....) SUCCES!!

RESPECT 2 ALL (houd er niet van die kreet altijd te roepen maar toch... mag wel eens gezegd worden:))

Het is niet makkelijk om een stel iguanas bezig te kunnen houden idd. ;) (je broertje is mijn lotgenoot ;) )
 
wat een leuk verhaal, lief dat ze dat dan zo vragen he,
 
Ik krijg ook altijd de vraag: "Doe jij aan bodybuilding?"
En dan zeg ik altijd.. "Nee hoor! Ik drink veel bier!"
 
KaLe zei:
Ik krijg ook altijd de vraag: "Doe jij aan bodybuilding?"
En dan zeg ik altijd.. "Nee hoor! Ik drink veel bier!"

En die gasten zuipen zich nu elk weekend kapot....... :D
 
Cool verhaal. En met je uiterlijk luisteren die jongens ook net ietsepietsie beter naar jou als naar die geitenwollensokken types. Want wat dwingt meer respect af, een bult afgetrainde spiermassa of een ecto in sandalen?

En alweer een praktijkvoorbeeld hoe krachtsport het dagelijks leven een stuk aangenamer kan maken :D
 
bigtony zei:
Ze zien kracht en discipline en dat uit zich in respect!! Zelfs jongeren die zich normaal niet weten te gedragen, zijn op deze manier een stuk gemakkelijker te hanteren.
en waarschijnlijk zien ze ook dat fysiek tegensputteren toch niet helpt :D
 
bigtony zei:
Hallo bb'ers

Gisteren is mij iets leuks overkomen. Sinds kort werk ik (als invalskracht) met moeilijk opvoedbare kinderen en 'probleemjongeren' in een internaat/opvangcentrum. Aangezien de hitte zijn we even gaan zwemmen.

De normaal zo drukke jongeren keken me met grote ogen aan aan toen ik mijn shirt uittrok. "Meneer, bent u een bodybuilder?? :)

Ik zei van niet, (maar mijn ego steeg tot grote hoogte :D )
Echt geweldig... Zo zie je maar. Onze verketterde leefsT heeft veel voordelen, ook in het dagelijks leven.

Ze zien kracht en discipline en dat uit zich in respect!! Zelfs jongeren die zich normaal niet weten te gedragen, zijn op deze manier een stuk gemakkelijker te hanteren.

kortom: BB RULES :lifter:

Zo'n vraag krijg ik ook soms heel netjes gesteld. Aandoenlijk. En zo respectvol! :thumbs:
 
KaLe zei:
Ik krijg ook altijd de vraag: "Doe jij aan bodybuilding?"
En dan zeg ik altijd.. "Nee hoor! Ik drink veel bier!"
Haha die had je een tijdje terug toch in je signature staan?

Verder een leuk verhaal, altijd cool als je respect krijgt van mensen die er zelf niet mee bezig zijn!
 
leuk voor je dat ze dat vroeger .

ik heb blijkbaar de fysiek (looks) van een kickboxer te horen aan verschillende mensen bij me in de beurt
 
koetje zei:
leuk voor je dat ze dat vroeger .

ik heb blijkbaar de fysiek (looks) van een kickboxer te horen aan verschillende mensen bij me in de beurt

bij mij denken ze vaak dat ik een bouwvakker ben :rolleyes:
 
Bij mij denken ze dat ik een off-season bodybuilder ben :D
 
MonsterStrength zei:
Bij mij denken ze dat ik een off-season bodybuilder ben :D
Hehehe, zelfspot :thumbs: :D
 
MonsterStrength zei:
Bij mij denken ze dat ik een off-season bodybuilder ben :D

:roflol:

bij mij denken ze... ehm ze denken bij mij nog niet zoveel :D (alleen een leraar die vroeg of ik toch geen anabolen gebruikte)
krijg de laatste tijd wel nogal eens een kompliment, blijft lekker...
 
KaLe zei:
bij mij denken ze vaak dat ik een bouwvakker ben :rolleyes:


ik heb een wespentaille en brede schouders zo afgetraind

ligt mss ook aan mijn kledingssT
 
tja ik ben vrij massief gebouwd. Best een breed middel ook, flinke squatkont... Misschien dat het daar door komt.
 
builderB zei:
:roflol:

bij mij denken ze... ehm ze denken bij mij nog niet zoveel :D (alleen een leraar die vroeg of ik toch geen anabolen gebruikte)
krijg de laatste tijd wel nogal eens een kompliment, blijft lekker...
Yeah heeft niet veel gescheeld of ik moest naar directeur, leerkracht had overal zitten roddelen dat ik anabolen zou gebruiken ... ???

benchMarc zei:
Hehehe, zelfspot :thumbs: :D
ja beetje, maar serieus, mensen vragen dat :D
 
Leuk verhaal!

Ik word hier aangezien voor een bokser:scratch:
Zal wel zijn vanwege m'n rug en nek.
 
Back
Naar boven