AndroidHealthClinic

Meneer, bent u een bodybuilder??

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Yeah heeft niet veel gescheeld of ik moest naar directeur, leerkracht had overal zitten roddelen dat ik anabolen zou gebruiken ... ???


ja beetje, maar serieus, mensen vragen dat :D


De meeste mensen weten niet eens wat een off season bodybuilder is...
 
Var zei:
De meeste mensen weten niet eens wat een off season bodybuilder is...

De meeste mensen denken dat alle sporten met gewichten gewoon bodybuilding is. Tuurlijk noemen ze me niet "off-season bodybuilder", maar dan lezen ze ff de flex in de gym ofzo en vragen dan aan ik wanneer de wedstrijden zijn, wanneer ik men winterjas ga verliezen :D
 
waar ik me rot aan erger btw; is dat mensen denken: "Hij traint, DUS hij is droog" :rolleyes: En dan loop je met 12-14% vet met je blote bassie en dan krijg je de opmerking "Je bent wel wat vetter geworden he?". AARGH! Mensen snappen het gewoon niet :(
 
KaLe zei:
waar ik me rot aan erger btw; is dat mensen denken: "Hij traint, DUS hij is droog" :rolleyes: En dan loop je met 12-14% vet met je blote bassie en dan krijg je de opmerking "Je bent wel wat vetter geworden he?". AARGH! Mensen snappen het gewoon niet :(

idd mensen verwachten het hele jaar door een wedstrijd bb :(
 
tswhey zei:
het is maar zwaar voor ons BB :(
en ons PL dan :(

KaLe zei:
waar ik me rot aan erger btw; is dat mensen denken: "Hij traint, DUS hij is droog" :rolleyes: En dan loop je met 12-14% vet met je blote bassie en dan krijg je de opmerking "Je bent wel wat vetter geworden he?". AARGH! Mensen snappen het gewoon niet :(
heb jij mooi praten, moet je ze es over mij bezig horen met men 20+ ;) Nog een geluk dat ik relatief grote traps heb zodat het toch wat zichbaar is dat het niet allemaal vet is, of anders ... :(
 
Back
Naar boven