XXL Nutrition

Meneer Octo Summerproof (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo zeker wel droger geworden man kan misschien ook aan het licht liggen dat het zo lijkt maar ga zo lekker door zou ik zeggen!
Thanks! Komt niet alleen door het licht hoor! Ik zal jouw IF log ook even bekijken, ben benieuwd!
 
Fl99QjZ.jpg

Side view

Vandaag goed gegeten:
1510 kcal
134g koolhydraten
45g vet
141g eiwit

Moet toch iets meer vet proberen te eten maar ik hou nou eenmaal niet van vette dingen. :P

Training;
deadlift 4x8 70 80 85 90kg
t-bar row 4x8 55kg
pullup 4x8
shrug 2x 30kg 4x8

weighted dips 7kg 4x8
V-bar pressdown 4x8 28kg
close grip bench press: 4x8 40kg (eerste keer even uitproberen)
 
Bizar weinig kcals :eek:
 
Oef... das echt een crash dieet... Ik heb nog honger op 2x zoveel kcals :o
Heb je echt nog genoeg energie ook als ej zo weinig eet?
 
Nog snel wat gegeten, zit nu op 1700 :P Dit doe ik al een tijdje en lijk weinig/niets mee te verliezen.

Eet je dan niet gewoon al te lang te weinig? Ik cut op 1800. Kan me niet voorstellen dat je onderhoud zo laag ligt.
 
Vind het ook echt te laag, is ook echt niet nodig lijkt me. Ik weeg minder en eet meer.
 
Heb je een baan Octo ?
 
Vind het ook echt te laag, is ook echt niet nodig lijkt me. Ik weeg minder en eet meer.
Wat zou je aanraden? 2000? Ik vind cutten al zo lang duren maar dit is mijn eerste keer, ik heb verder ook geen ervaring dus als jullie vinden dat dit erg weinig is geloof ik jullie natuurlijk.
 
Wat zou je aanraden? 2000? Ik vind cutten al zo lang duren maar dit is mijn eerste keer, ik heb verder ook geen ervaring dus als jullie vinden dat dit erg weinig is geloof ik jullie natuurlijk.

2000 lijkt me beter ja. Beter dat het wat langer duurt met weinig spierverlies, dan kort met veel spierverlies.
 
2000 lijkt me beter ja. Beter dat het wat langer duurt met weinig spierverlies, dan kort met veel spierverlies.
Je hebt gelijk, ik vond het alleen prima gaan omdat ik maar een klein eet window heb en daardoor niet het gevoel heb dat ik dan weinig eet. De overieg 16 uur heb ik overigens wel honger. xD
 
Je hebt gelijk, ik vond het alleen prima gaan omdat ik maar een klein eet window heb en daardoor niet het gevoel heb dat ik dan weinig eet. De overieg 16 uur heb ik overigens wel honger. xD

Als je honger hebt wanneer je in je vaste zit met IF dan eet je veel te weinig.
 
Staat er goed bij man.

Net je topic doorgenomen. Vergeleken met je eerste foto's die je postte zie je zeker resultaat.
 
Pecan noten van de lidl
 
Ongezouten cashewnoten van de AH zijn ook goeie.
 
Vandaag gecheat. Gevulde koek op werk gekregen plus iedereen ging wat bestellen van de Turk. Ik heb falafel genomen om het enigzins caloriearm te houden. :P Heb de afgelopen 2 dagen niet kunnen trainen en ik voel me dan gelijk slecht. -.-"
Brainfuck.
 
Vandaag gecheat. Gevulde koek op werk gekregen plus iedereen ging wat bestellen van de Turk. Ik heb falafel genomen om het enigzins caloriearm te houden. :P Heb de afgelopen 2 dagen niet kunnen trainen en ik voel me dan gelijk slecht. -.-"
Brainfuck.

Lekker toch:D
Gewoon zo snel mogelijk weer knallen soms doet extra eten je goed.
Al is een gevulde koek vies maar dat is mijn mening:o
 
Back
Naar boven