MuscleMeat

Mening aankomende cycle.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wordt je nog uit gelachen ook :p
 
wordt je nog uit gelachen ook :p
Ja heb wel respect voor je hoor, maar als ik lees dat je 21 moet zijn zal dat niet zomaar zijn. Ben je nooit ziek geweest van de spullen? Geen last vanm acne bijv.?
 
Ik ga over na wk 6 van diana naar provi.
Provi neem ik de laatste 6 wk op 50 mg pd.
Is voor mij de eerste x proviron geen ervaringen mee, dus ben benieuwd......
 
daarmee bedoel dat ik dat als hij niet 100% correct op zen voeding let, hij kans heeft een hyp aanval, dit is dodelijk , dus hou je best rekening met ALLE aspecten van verantwoord insulinegruik.

@patje87, wat heb je al gekuurd zoal? wat zijn je doelen met deze kuur?

ja ok,maar wat bedoel je dan met "op de voeding letten"? aantal kh, of aantal eiwitten ofwat?

edit,heb de nodige info al gevonden in een sticky,bedankt voor toch voor recties "beast1"
 
Laatst bewerkt:
nee dat niet echt ja enkel wat puistjes op me rug

het echte vervelende was dat ik zo sterk was geworden :p
 
Mensen met ervaringen met provi....schijnt er wel behoorlijk geil van te worden...:rolleyes:
 
ik heb dat met alles zodra ik kuur

vin het niet zo vervelend :p
 
@Boforli,
Ik hou alles bij kwa voeding wat ik pd naar binnen werk, kh, vetten, eiwit, hoeveelheid cal.
Ik gebruik de slin alleen voor pwo.
Zoiezo voor elke i.u die ik neem staat er 10 gr kh tegenover.
Dosering slin gaat niet hoger als 10 i.u
 
@Boforli,
Ik hou alles bij kwa voeding wat ik pd naar binnen werk, kh, vetten, eiwit, hoeveelheid Calorie.
Ik gebruik de slin alleen voor pwo.
Zoiezo voor elke i.u die ik neem staat er 10 gr kh tegenover.
Dosering slin gaat niet hoger als 10 i.u

ja ok,maar ik vroeg dat omdat ik ook ermee wil beginnen,maar ik heb de info al teruggevonden in de stickies. :)

sccs ermee iig,groei ze
 
Laatst bewerkt:
@Boforli,
ThnX man, ben benieuwd wat dit kuurtje met mij gaat doen...groeien is wel de bedoeling, we zullen zien.:)
 
vind uw kuurvoorstel prima zo
zou er niets aan veranderen!
veel succes;)
 
Oke, dankje Suat.
Heb nog wel Clomid liggen thuis, hoor alleen van veel mensen dat het veel sides heeft.
Wat zijn jou ervaringen ermee?
Alvast bedankt.

Ik heb nergens last van gehad. Mijn nakuur bestond standaard uit nolvadex/clomid op 20/50mg.

Ik zie dat sommige van ons je ook al adviseren om een bepaalde dosis te nemen. Ik begrijp nog niet waarop men dat baseert. Weet zo goed als iedereen je stat's behalve ik, of roepen mensen maar wat rond?
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook aan slin gedacht maar iemand in mijn omgeving heeft er zelfmoord mee willen plegen en die is net op tijd gevonden daarom zeg ik nu van let op je voeding als je niet op tijd het goede eet is de kans op een hypo aanwezig en ja als dat gebeurd kan het verstrekkende gevolgen hebben maar je hebt de info qua voeding al gevonden lees ik ...hoop dat ik hier ook iets mee verduidelijkt heb.
 
@Jacky den bels,
Wanneer je gaat kuren is het zoiezo van belang dat je goed op je voeding let.
Wanneer je dit niet doet, ben je een prutser en haal je dus niet alles uit je cycle.
Dus is het zonde van je geld, gezondheid en tijd.
Wanneer je in je cycle slin verwerk moet je er alleen ff extra op letten.
Ik heb de slin van novorapid 3 a 5 uur werkend na injectie. Ik neem slin al pwo dus
moet ik vooral letten op de voeding tot 5 uur na trainen.
bedankt voor je support.
 
@Suat,
Mensen roepen maar wat rond ???
 
Wat zijn je stat's? Een kuur baseer je nl op iemand stat's en kuurverleden.
 
Leuk kuurtje, maar ik zou ook nog 5 weken igf pakken vanaf je nakuur :D
 
@ Suat,
Zou jij de provi verdelen over de dag, of bijvoorbeeld alles voor het trainen nemen...
Waardes blijven wel beter als je het verdeeld, maar geef volgens mij wel een lekker kick als je alles in 1x neemt...
stat's 108kg 1.83 14%
 
Ik ken de halfwaardetijd van Provi niet. Ik heb het in het verleden verdeeld over de dag genomen. 25mg in de ochtend, 25mg in de avond.
 
Back
Naar boven