Fitness Seller

Mening/advies voedingsschema.

Bezoekers in dit topic

RTK

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
21
Lengte
1m76
Massa
53kg
Hallo,

Ik heb voor het eerst een eigen voedingschema in elkaar gezet aangezien ik een moeilijke eter ben en sommigen producten wat minder goed kan verdragen. Mijn doel is om te bulken.
Zijn er dingen die ik nog beter kan doen of dingen die ik kan aanpassen/toevoegen. bestand van het schema heb ik toegevoegd. macro's staan hier onder.

huidige stats:
180cm
60,1kg
17 jaar

Macro’s
Kcal: 2.904
Eiwit: 153,1
Vet: 89,6
Koolhydraten: 306,5
 

Bijlagen

  • voedingsschema.docx
    13,5 KB · Weergaven: 159
Korte opmerking vast.

Ontbijt gewoon de hele banaan nemen.
Waar zijn je groente? Zorg iig voor 250 gram. Neem wat groente bij je eitjes. Tomaat komkommer oid
 
Groente is wat karig inderdaad, maar dat is als je doel gezond is.

Puur bulken als doel zou ik het gewoon uitproberen en als je in de moeilijkheden komt qua volume kun je ook gewoon wat minder gezond voedsel nemen om aan de kcal te komen. Eet net wat makkelijker weg soms en zolang je eiwit/vet maar in orde is.

Je kunt in het begin wel inzetten op alles (kracht/cardio/bulken/gezond) maar dat is vaak teveel. Met kleine beetjes uitbreiden is vaak fijner en effectiever voor de lange termijn.
 
Korte opmerking vast.

Ontbijt gewoon de hele banaan nemen.
Waar zijn je groente? Zorg iig voor 250 gram. Neem wat groente bij je eitjes. Tomaat komkommer oid
heb de kwark maaltijd (3) weg gehaald. Vervangen voor een grote wrap met ei, tomaat, ijsbergsla en wat kip of gehakt. zit qua macro's nog beter dan de kwark met granola. even kijken hoe dit schema gaat mocht ik merken dat ik in de avond rond 23:00 nog plek over heb misschien een salade met groente en fruit erdoorheen toevoegen. In ieder geval bedankt voor uw reactie.
 
Groente is wat karig inderdaad, maar dat is als je doel gezond is.

Puur bulken als doel zou ik het gewoon uitproberen en als je in de moeilijkheden komt qua volume kun je ook gewoon wat minder gezond voedsel nemen om aan de kcal te komen. Eet net wat makkelijker weg soms en zolang je eiwit/vet maar in orde is.

Je kunt in het begin wel inzetten op alles (kracht/cardio/bulken/gezond) maar dat is vaak teveel. Met kleine beetjes uitbreiden is vaak fijner en effectiever voor de lange termijn.
Inderdaad vind het zelf soms ook lastig om in het begin gelijk aan alles te denken. Als ik minder gezond eet en me een beetje laat gaan merk ik dat ik vooral meer suikers ga eten ipv vettige dingen met veel kcal. Zou misschien even moeten kijken voor wat lekkere semi gezonde meals die hoog in kcal zitten. Bedankt voor de reactie
 
Iets met meer groente en wat vet is echt niet meteen ongezond.
Je hoeft niet te leven op rijst met kip.
Maak zelf een broodje hamburger. Verse hamburger even bakken. Vers bolletje en wat tomaat, ui, zuur ertussen met een dotje mayo en ketchup
Wat simpele salade erbij en klaar.
Gebakken biefstuk met een lading champignons. Broodje of ovenfriet erbij.
Bij je ei wat tomaat, komkommer, ui.
Maal zelf een.pizza. bodem, tomatenpuree erop en zelf beleggen. Lekker wat eiwitten erop (tonijn, kip, ham etc) was kaas. Is eigenlijk gewoon een broodje gezond.
Tosti met ham en kaas.

Denk ook eens wat je lekker vind.
Maak daar eens een lijstje van.
 
Back
Naar boven